Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Jenni kutsui Jyrki nuoreksi pojanhupakoksi. Hupakko tarkoittaa nuorta hupsua tyttöä.
Ile Uusivuori kutsuu Benjaminia nuorikoksi. Nuorikko tarkoittaa nuorta vastavihittyä morsianta. Oikea nimitys olisi nuorukainen, joka tarkoittaa nuorta miestä. Jotkut kutsuvat virheellisesti myös nuorta naista nuorukaiseksi. Nuori nainen on neitonen tai neitokainen.
Miten nuo nimitykset voivat olla noin hakusessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi paussille 5 vuodeksi tarkoitti. Oliko tosiaan niin että koulua pitäs käydä tyyliin 5v että valmis?
Velat maksettu viidessä vuodessa.
Ulosotto?
Täällä on tehty Jyrkistä sohvalla makaava mätisäkki, joka jättää kotihommat toiselle. Ei vissiin ole katsottu ohjelmaa, jossa Jenni myöntää itsekin keksivänsä toiselle välillä tarkkaan rajattuja assaritehtäviä, jotta hänkin saa osallistua. Kun toinen yritti ehdottaa tuolien järjestystä terassilla, oli se heti ohjeistamista, mitä Jenni ei suvainnut lainkaan.
Aika äkkiä kuolisi kenen tahansa halu edes yrittää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi paussille 5 vuodeksi tarkoitti. Oliko tosiaan niin että koulua pitäs käydä tyyliin 5v että valmis?
Ulosotto?
Luottotiedot tarkistetaan kaikilta osallistujilta. Ne pitää olla kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Paria yhdistää perinteiset arvot. Jyrkille on kunnia-asia, että aviomies saa pitää vaimostaan huolta ja tuoda turvaa elämän myrskyissä."
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/d693dd69-21e7-4691-9907-912d56f…
Tuohon ei muuta kuin 😂😂😂
En ymmärrä tuota ilkkumista. Paljon saa lukea palstoilta suhteista, joissa on emotionaalista kylmyyttä, ei saa henkistä tukea tai kuuntelijaa. Käydään vieraissa tai ghostataan suhteesta. Käytetään henkistä väkivaltaa ja nujerretaan. Mielestäni Jyrkistä ei löytynyt tuollaisia piirteitä, joten siinä mielessä uskon että hän seisoo lupaustensa takana. Täällä keskitytään nyt vain taloudelliseen turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai mrinasiko että J voisi 5v:n aikana saada kokoon sellaiset säästöt, että molemmat voisivat laittaa saman verran alkupääomaa seuraavaan asuntoon?
Arvasin että päätös siitä ettei suhde jatku Hain ja Annan välillä oli tehty jo siinä vaiheessa, kun Anna jollain erikoisella selityksillä perusteli, ettei Hai osallistu Annan lähipiirin kanssa juhannuksen viettoon.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut erinomainen huipennus, jos päätöksen jälkeen olisikin kerrottu että Jyrki onkin todellisuudessa Jurgen von Ensogutzeit, maineikasta paperiteollisuussukua. Köyhäily oli vain testi.
EG oli Kotkassa perinteinen iso työllistäjä, hyvinkin voi olla että Jyrkilläkin on yhteyksiä, haalaripuolella.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tehty Jyrkistä sohvalla makaava mätisäkki, joka jättää kotihommat toiselle. Ei vissiin ole katsottu ohjelmaa, jossa Jenni myöntää itsekin keksivänsä toiselle välillä tarkkaan rajattuja assaritehtäviä, jotta hänkin saa osallistua. Kun toinen yritti ehdottaa tuolien järjestystä terassilla, oli se heti ohjeistamista, mitä Jenni ei suvainnut lainkaan.
Aika äkkiä kuolisi kenen tahansa halu edes yrittää mitään.
Jennissa ei tipan tippaa perheenäitiä. Ei kannata edes haaveilla lapsista. Kukaan lapsi ei ansaitse tuommoista täydellisyyttä äidikseen. Jyrkissä mojovasti isä ainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut erinomainen huipennus, jos päätöksen jälkeen olisikin kerrottu että Jyrki onkin todellisuudessa Jurgen von Ensogutzeit, maineikasta paperiteollisuussukua. Köyhäily oli vain testi.
EG oli Kotkassa perinteinen iso työllistäjä, hyvinkin voi olla että Jyrkilläkin on yhteyksiä, haalaripuolella.
Vai suhteita, no miksei sitten ole tehtaalla tienaamassa tuplasti (triplasti)sen mitä noissa alipalkatuissa töissä mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai mrinasiko että J voisi 5v:n aikana saada kokoon sellaiset säästöt, että molemmat voisivat laittaa saman verran alkupääomaa seuraavaan asuntoon?
Luulen että Jyrkillä menisi 5 vuotta valmistua opettajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten, jos Jennin isä on auttanut asuntoasioissa alkuun pääsyssä? Ei Jenni olis ensimmäinen eikä viimeinen, jolla vanhempi olisi toiminut esim. takaajana asuntolainalle. Ei ensimmäinen eikä viimeinen vanhemmiltaan lahjan tai ennakkoperintöä saanut. Se ei tarkoita sitä, etteikö Jenni itse voisi järkevästi käyttää ja sijoittaa omia tulojaan eikä anna aihetta mihinkään somemaalitukseen.
Ja tämän kirjoitan minä, jonka mielestä Jenni on ollut epäkohtelias haukkuessaan Jyrkin raha-asioita julkisuudessa. Kannatan avointa rahapuhetta, mutta siten että kukin itse päättää minkä verran haluaa asioistaan jakaa.
Muistakaa että henkilötakauksia ei ole hyväksytty aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosotto?
Tai velkajärjestely. Tavallisin maksuohjelma kestää juuri viisi vuotta.
Treffit kannattaa sopia vaikka ulkomaille ei vättämättä alttarille, mutta matkustaminen kannattaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä Jennin että Jyrkin puheet ovat olleet ristiriitaisia.
jakso 10, "asiantuntijan" kanssa nurmikollaJyrki: "Itse olen tuon työhomman miettinyt olevan mulle haasteena, ja varmasti Jennikin on sitä miettinyt. Kun ei ole mitään vakituisempaa. Ja minä en siihen suostu että eläisin hänen lompakolla."
Jenni: "Oot vähän antanut ymmärtää että oot semmonen että heität kirveen kaivoon. Jos nyt on tämmönen tilanne niin miks se tilanne ei vois olla erilainen muutaman vuoden päästä?"
"Asiantuntija" Jennille: "Mitä haluaisit sanoa Jyrkille?"
Jenni: "Koskaan ei oo liian myöhästä."
"Asiantuntija" Jyrkille: "Mitä sä aattelet ku Jenni kannustaa?"
Jyrki: "Tuntuuhan se hyvälle"
Jenni: "Vaikka sua aina papaksi sanon, et sä mikään 70-vuotias oo. Nuori po
Joo aika jänniä ristiriitoja kyllä. Just tuokin että Jykä sanoo ensin että ei ole mitään vakituisempaa työtä ja sit yhtäkkiä onkin.
Ja että hän ei suostu elämään Jennin lompakolla. Kuitenkaan hän ei myöskään suostu tekemään mitään toimia sen eteen, että näin ei tarvitsisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitä, että menee viisi vuotta kerätä riittävästi säästöjä ja vakauttaa työtilannetta, että nainen uskaltaa raskautua.
Jenni sanoi halunneensa tavallisen, valmiin miehen. Muistaakseni tässä ketjussa sanottiin, että Jenni seurusteli aikaisemmin jonkun jalkapalloilijan kanssa. Ehkä ajatteli, että laittaa kriteerit alemmas, eikä tarvitse olla mikään futismiljonääri vaan tavallisessa työssä oleva mies kelpaa. Enpä ihmettele että on alkanut ahdistaa jos hänen yhtäkkiä pitää maksaa miehensä päivittäisiä menoja kun ennen on saanut kalliita lahjoja yms.
Jos Jyrki olisi velkasaneerauksessa hänellä ei olisi juurikaan ylimääräistä käyttörahaa velan hoidon jälkeen. Siinä jää niin pieni osuus itselle ettei ulkona syödä eikä juoda yhtään. Siksi en usko että näin on.
Vierailija kirjoitti:
Jenni sanoi halunneensa tavallisen, valmiin miehen. Muistaakseni tässä ketjussa sanottiin, että Jenni seurusteli aikaisemmin jonkun jalkapalloilijan kanssa. Ehkä ajatteli, että laittaa kriteerit alemmas, eikä tarvitse olla mikään futismiljonääri vaan tavallisessa työssä oleva mies kelpaa. Enpä ihmettele että on alkanut ahdistaa jos hänen yhtäkkiä pitää maksaa miehensä päivittäisiä menoja kun ennen on saanut kalliita lahjoja yms.
Eihän se Jenni ollut vaan Muurisen uuden naisen tytär joka seurusteli. Tää ketju muistuttaa "rikkinäinen puhelin"-leikkiä.
Entäs sitten, jos Jennin isä on auttanut asuntoasioissa alkuun pääsyssä? Ei Jenni olis ensimmäinen eikä viimeinen, jolla vanhempi olisi toiminut esim. takaajana asuntolainalle. Ei ensimmäinen eikä viimeinen vanhemmiltaan lahjan tai ennakkoperintöä saanut. Se ei tarkoita sitä, etteikö Jenni itse voisi järkevästi käyttää ja sijoittaa omia tulojaan eikä anna aihetta mihinkään somemaalitukseen.
Ja tämän kirjoitan minä, jonka mielestä Jenni on ollut epäkohtelias haukkuessaan Jyrkin raha-asioita julkisuudessa. Kannatan avointa rahapuhetta, mutta siten että kukin itse päättää minkä verran haluaa asioistaan jakaa.