Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan ne Annan ja Hain tekemät taide-esineet ovat jossain myynnissä? Niin uniikkeja ei voikaan ostaa kuin kerran. ETA parin tekemä ja heidän ainoiksi yhdessä tekemiksi jäävät. Siinä on keräilyharvinsaisuudet, joita ei ole kuin ne kaksi eikä lisää tehdä. Arvon nousun raketin lailla tulevaisuudessa voi jo nähdä.
Löl.. joku sanoi ettei edes uuniin niitä laitettu
Lol
Tässä nähdään miten"totuuksia" syntyy.
Joku jolla ei ole mitään tietoa asiasta, kirjoittaa, että luultavasti niitä ei edes poltettu, ja nyt sitä jo kerrotaan totuutena😂
Vierailija kirjoitti:
Olisivat nyt sitten vaikka tehneet edes jotain oikeasti hyödyllistä, kuten vaikka siivonneet ja auttaneet jossain.
Ihan samalla tavalla tällaisten ohjelmien teko on ns. ei hyödyllistä. Silti sinäkin katsot näitä, sen sijaan että siivoat tai autat jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan ne Annan ja Hain tekemät taide-esineet ovat jossain myynnissä? Niin uniikkeja ei voikaan ostaa kuin kerran. ETA parin tekemä ja heidän ainoiksi yhdessä tekemiksi jäävät. Siinä on keräilyharvinsaisuudet, joita ei ole kuin ne kaksi eikä lisää tehdä. Arvon nousun raketin lailla tulevaisuudessa voi jo nähdä.
Löl.. joku sanoi ettei edes uuniin niitä laitettu
Lol
Tässä nähdään miten"totuuksia" syntyy.
Joku jolla ei ole mitään tietoa asiasta, kirjoittaa, että luultavasti niitä ei edes poltettu, ja nyt sitä jo kerrotaan totuutena😂
Mä luulen , että ne poltetaan ja jokainen saa oman kipponsa sitten hakea poltettua pois.
Uunit joissa noita poltetaan on aika isoja ja ne kerätään täyteen, ei niissä yhtä tai kahta kippoa kerralla polteta.
Kuka täällä poistattelee ihan asiallisia viestejä?! Yleistä keskustelua ja joku saa siitäkin ihme skitsot. Ei edes puhuttu kenestäkään ihmisestä, kahvinkeitosta, yleisestä elämästä jne. ja tunti-pari sitten kirjoitettuja viestejä on kadonnut vaikka kuinka monta. Kenellä on noin iso tarve muokata tätä keskustelua mieleisekseen?
Katkeroituminen on sen sijan näköjään yleistä nykyäänkin, joskin eri syistä. Naiset porskuttaa tyytyväisenä nauttien sosiaalisesta elämästä ja matkustelusta, ja miehet näpyttelee verhottomassa kodissaan viestejä vauvapalstalle siitä kuinka ennen oli paremmin.
xxxxxxxxxxxxxxx
Miehet? Miten mulla on ollut sellainen käsitys, että tänne kirjoittavista 99% on naisia, Siitä esim. se nimitys av-mammakin tulee. Itse olen "törmännyt" luultavasti pari kertaa miespuoliseen kirjoittajaan, tekstistä päätellen. Muutoin tuntuis kyllä olevan ihan akkavalta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, totta. Ihmettelin vaan, kun itse jouduin jo peruskoulussa tet-harjoittelussa keittämään yhdellä työpaikalla kahvia ja sen jälkeen aikuisiällä monissa monissa muissakin työpaikoissa######
Jouduit keittämään kahvia?
Kuka alistuu kahvinkeittäjäksi työpaikalla?
Niin jouduin, silloin kun olin 13-20v. Opintoihin sisältyi harjoittelujaksoja, jotka piti suorittaa työpaikoilla
En nyt muista mikä se ohjelma oli, mutta siinä juurikin tehtiin kuppi ja lautanen jossain pajalla ja ne sai hakea sitten seuraavana päivänä, ne poltettiin isommassa erässä tuotteita. Varmaan tämä Annan ja Hain oli samanlainen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä poistattelee ihan asiallisia viestejä?! Yleistä keskustelua ja joku saa siitäkin ihme skitsot. Ei edes puhuttu kenestäkään ihmisestä, kahvinkeitosta, yleisestä elämästä jne. ja tunti-pari sitten kirjoitettuja viestejä on kadonnut vaikka kuinka monta. Kenellä on noin iso tarve muokata tätä keskustelua mieleisekseen?
Täältä häviää valtavasti kommentteja, varsinkin joissa millään tavalla viitataan yhteen osallistujaan. Vaikka viestit olisivat ihan asiallisia. Jonkun toisen haukkumiset saa jäädä. Omanlaistaan mielensäpahoittamista, että ei kestä erilaista näkökulmaa. Vain omat mielipiteet hyväksytään. Eihän se ole mitään keskustelua edes.
En itse edes haluaisi tuollaista savituotosta.
Vierailija kirjoitti:
Katkeroituminen on sen sijan näköjään yleistä nykyäänkin, joskin eri syistä. Naiset porskuttaa tyytyväisenä nauttien sosiaalisesta elämästä ja matkustelusta, ja miehet näpyttelee verhottomassa kodissaan viestejä vauvapalstalle siitä kuinka ennen oli paremmin.
xxxxxxxxxxxxxxx
Miehet? Miten mulla on ollut sellainen käsitys, että tänne kirjoittavista 99% on naisia, Siitä esim. se nimitys av-mammakin tulee. Itse olen "törmännyt" luultavasti pari kertaa miespuoliseen kirjoittajaan, tekstistä päätellen. Muutoin tuntuis kyllä olevan ihan akkavalta täällä.
Ilmeisesti täällä käy paljonkin miehiä.
Av-mammoja hekin.
Vierailija kirjoitti:
En itse edes haluaisi tuollaista savituotosta.
Ole huoleti, tuskin niitä sinulle tyrkytetään.
Mä en ymmärrä sitä kun tässä ohjelmassa on ollut tosi upeita huipputyyppejä, kuten Riia, Salla, Lauri, Otto, Assi, Waltteri, Aleksi, Julia jne, että miten on mahdollista, että he eivät ole löytäneet pitkäaikaista kumppania vaan ovat hakeutuneet tähän ohjelmaan kaiken kansan ruodittavaksi. Ja kun he vielä asuvat isoissa kaupungeissa, eivätkä missään syrjäkylässä. Esimerkiksi kaudella vuonna 2022 Espoossa erityisopettaja Lauri oli tosi komea ja mukava,luulisi hänen löytävän helposti naisseuraa Tai noista yllä mainituista naisista, jos he eivät löydä sopivaa kumppania, niin miten ihmeessä minun kaltaiseni tavallinen nainen voisi löytää ?
LouLou kirjoitti:
Mä en ymmärrä sitä kun tässä ohjelmassa on ollut tosi upeita huipputyyppejä, kuten Riia, Salla, Lauri, Otto, Assi, Waltteri, Aleksi, Julia jne, että miten on mahdollista, että he eivät ole löytäneet pitkäaikaista kumppania vaan ovat hakeutuneet tähän ohjelmaan kaiken kansan ruodittavaksi. Ja kun he vielä asuvat isoissa kaupungeissa, eivätkä missään syrjäkylässä. Esimerkiksi kaudella vuonna 2022 Espoossa erityisopettaja Lauri oli tosi komea ja mukava,luulisi hänen löytävän helposti naisseuraa Tai noista yllä mainituista naisista, jos he eivät löydä sopivaa kumppania, niin miten ihmeessä minun kaltaiseni tavallinen nainen voisi löytää ?
Ihmissuhteet ovat monimuotoisia. Ei se todista mitään, että on fiksu ja filmaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä häviää valtavasti kommentteja, varsinkin joissa millään tavalla viitataan yhteen osallistujaan. Vaikka viestit olisivat ihan asiallisia. Jonkun toisen haukkumiset saa jäädä. Omanlaistaan mielensäpahoittamista, että ei kestä erilaista näkökulmaa. Vain omat mielipiteet hyväksytään. Eihän se ole mitään keskustelua edes.
Jep kylmiä ihmisiä on paljon
LouLou kirjoitti:
No mehän emme tosiaankaan tiedä kaikkea. Myös suomalainen nykykulttuuri ei suosi pariutumista eikä etenkään perheitä. 35vee miehistä PUOLET..siis 50% (!!!) on lapsettomia, se kertoo paljon nykymaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne näyttää jäävän vain ala-arvoista provoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli kasarilla paljon helpompaa puolison löytäminen. Vaikka nykyisin some-aikaan voi oikeasti sanoa, että "kaikista maailman ihmisistä valitsin sinut", niin eipä ole touhu helpottanut.
Kasarilla pariuduttiin sen kolmannen poikaystävän kanssa sen kummemmin omia unelmia tai yhteensopivuutta miettimättä koska oltiin oikean ikäisiä. Seurauksena katkeroituneita ihmisiä avioeroineen tai syvästi epätyydyttävine pitkine liittoineen. Oih ihana kasari.
Kyllä nykyään erotaan aika reippaasti paljon enemmän, kuin kasarilla. Vaikka silloin avioiduttiinkin sen kolmannen poikaystävän kanssa. Eipä taida onnellisuus ja tyytyväisyys lisääntyä, vaikka yritettäis avioitua vasta sen kolmannenkymmenennen poikaystävän kanssa. Oih ihana 2020.
Osallistujathan ovat ihan tavallisia ihmisiä. Iso syy sille, että ei löydä kumppania on nykypäivän tapailukulttuurissa.
Varsinkin monet miehet haluavat vapaata/avointa, situationship suhdetta. Ons, fwb... jne lyhenteitä on nykyään esim. tinder täynnä.
Ja englannin kielestä nillittäjille tiedoksi, ei ole minun keksimiä termejä vaan ihan yleisessä käytössä täällä.
Pyöritetään monta ihmistä kerralla ja välillä penkitetään. Kokoajan tulee uusia naamoja eteen. Yhä vähemmän nuoria aikuisia haluaa sitoutua ja perheen. Siksi tähän ohjelmaan varmaan myös haetaan. Tiedät heti, että toinenkin etsii oikeaa suhdetta eikä mitään epämääräistä. Vaikka harvempi tästä on loppuelämän suhteen löytänyt, mutta jotkut ainakin.
Anna luulee olevansa nuorekas heitellessään puheeseen enkkkua. Kiusallisen kuuloista.
Joku yrittää harhauttaa, että saa ne omiksi sijoituksikseen ilman kilpailua😄