Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Hai oikeasti "Voisin opetella keittämään kahvia, niin ehkä sitten joku päivä olisi kiva jos voisin toisen yllättää vaikka aamukahvilla" :D
Ja mitä ihmeellistä tuossa on? Itse opettelin keittämään kahvia, että sain laitettua miesystävälle aamuisin valmiiksi kahvin, kun tiesin hänen sitä haluavan heti herättyään. En juo itse kahvia, joten en olisi tiennyt, millä suhteella hän haluaa sen tehtävän, että se miellyttää juuri häntä.
Etkö siis aikuisena osannut käyttää kahvinkeitintä?
Hirveä ongelma nyt jollekin tuo savipajassa käynti🤔
Elämä olis varmaan paljon helpompaa ja mukavampaa,jos ei tarttis vetää herneitä nenään ihan älyttömistä/turhista asioista.
Miksi ihminen tekee tuostakin elämää suuremman ongelman?
Vierailija kirjoitti:
Hirveä ongelma nyt jollekin tuo savipajassa käynti🤔
Elämä olis varmaan paljon helpompaa ja mukavampaa,jos ei tarttis vetää herneitä nenään ihan älyttömistä/turhista asioista.
Miksi ihminen tekee tuostakin elämää suuremman ongelman?
Oliskohan ihan toi perisynti kateus? Tekis itsellä mieli kokeilla, vaan ei jostain syystä pysty toteuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Hai oikeasti "Voisin opetella keittämään kahvia, niin ehkä sitten joku päivä olisi kiva jos voisin toisen yllättää vaikka aamukahvilla" :D
Ja mitä ihmeellistä tuossa on? Itse opettelin keittämään kahvia, että sain laitettua miesystävälle aamuisin valmiiksi kahvin, kun tiesin hänen sitä haluavan heti herättyään. En juo itse kahvia, joten en olisi tiennyt, millä suhteella hän haluaa sen tehtävän, että se miellyttää juuri häntä.
Osasin. En kuitenkaan tiennyt, millä suhteella hän haluaa veden ja kahvin. Enkä ollut yli kymmeneen vuoteen koskenut kahvinkeittimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri ei edes omista kahvinkeitintä! Juo vaan teetä ja keittää veden kattilassa. Eli ei se ole mitenkään kirkossa kuulutettu, että kaikki juovat kahvia, tai edes tietävät miten sitä tehdään jos ei ole edes keitintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus aikuisena minäkin opettelin kahvinkeittimen käytön. Enkä kyllä osaa pitää sitä mitenkään isona ongelmana.
Hyvin oli elämä sujunut siihen asti ilman tuotakin taitoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellaista! Vieläkö tää jakso 6 kylmä jaksaa täällä jauhaa?! Herran tähden, tuo ei ole enää millään mittapuulla normaalia!
Taidat olla ainoa joka sitä jaksaa jauhaa. Ei todellakaan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri ei edes omista kahvinkeitintä! Juo vaan teetä ja keittää veden kattilassa. Eli ei se ole mitenkään kirkossa kuulutettu, että kaikki juovat kahvia, tai edes
Niin, totta. Ihmettelin vaan, kun itse jouduin jo peruskoulussa tet-harjoittelussa keittämään yhdellä työpaikalla kahvia ja sen jälkeen aikuisiällä monissa monissa muissakin työpaikoissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri ei edes omista kahvinkeitintä! Juo vaan teetä ja keittää veden kattilassa. Eli ei se ole mitenkään kirkos
Niin, totta. Ihmettelin vaan, kun itse jouduin jo peruskoulussa tet-harjoittelussa keittämään yhdellä työpaikalla kahvia ja sen jälkeen aikuisiällä monissa monissa muissakin työpaikoissa
Mistä sinä tiedät vieraan kahvinkeittimen ja vieraan merkkisen kahvin oikeat määrät niin, että se on sellaista, mitä juoja haluaa juoda? Töissä laitetaan tasan mitallinen per kuppi tms. eikä välitetä siitä, tykkääkö kukaan juuri sellaisesta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tätä ohjelmaa enää jatketa, on tullut tiensä päähän. Tämä ei toimi Suomessa. Me olemme introverttejä, herkkiä ihmisiä, joille tällainen naimisiinmenoleikki (paitsi että tämä on totta, virallisiin papereihin jää ikuisesti tämä avioliitto!) ei sovi. Kaikki ovat nyt nähneet, että tässä mennään liian pitkälle ja aiheutetaan vahinkoa osallistujille.
Suomalainen raskas luonteenlaatu ei sovi formaattiin jossa vaadittaisiin leikkimieltä ja joustavuutta itseltä. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele että samantien rakastuisi randomtyyppiin jonka muut ovat valkanneet. Monta kautta katsottuani olen huomannut että liki kaikki naiset ovat kuolemanvakavissaan odottamassa prinssiä ja alamäki ylennsä alkaa jo viikon sisään kun kriteerit eivät täytyyneet. On siellä hankalia miehiäkin ollut mutta ainakin tällä kaudella on harvinaisen vaikeat naiset. Prinsess
Juuri näin!
Vaikea ymmärtää, miksi se ahdistus iskee niin voimakkaana. Monella on heikko joustamis- ja sopeutumiskyky. Ottaisivat vain rennosti vaikka kavereina ja katsoisivat sitten, mitä siitä tulee.
Venla ja Karl ovat hyvä esimerkki siitä. Hiljaa hyvää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri ei edes omista kahvinkeitintä! Juo vaan teetä ja keittää veden kattilassa. Eli ei se ole mitenkään kirkos
Meillä duunissa kahvinjuojat keittää itse kahvinsa ja teen ym. juojille on vedenkeitin. Eli ei joudu sielläkään asian kanssa tekemsiin. On tää maailma jännä paikka ;)
Niin, totta. Ihmettelin vaan, kun itse jouduin jo peruskoulussa tet-harjoittelussa keittämään yhdellä työpaikalla kahvia ja sen jälkeen aikuisiällä monissa monissa muissakin työpaikoissa######
Jouduit keittämään kahvia?
Kuka alistuu kahvinkeittäjäksi työpaikalla?
Meillä duunissa kahvin keittää keittiöhenkilökunta, kuten myös lämmittää tee-veden termariin.
En ole keittänyt kahvia nopeasti arvioiden viiteentoista vuoteen. Omistamani kahvinkeitin on laatikossa kaapin perällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli kasarilla paljon helpompaa puolison löytäminen. Vaikka nykyisin some-aikaan voi oikeasti sanoa, että "kaikista maailman ihmisistä valitsin sinut", niin eipä ole touhu helpottanut.
Kasarilla pariuduttiin sen kolmannen poikaystävän kanssa sen kummemmin omia unelmia tai yhteensopivuutta miettimättä koska oltiin oikean ikäisiä. Seurauksena katkeroituneita ihmisiä avioeroineen tai syvästi epätyydyttävine pitkine liittoineen. Oih ihana kasari.
Oi ihana nykypäivä (sarkasmia) ja se, että mitään muuta ei mietitäkään kuin omia unelmia, omia haluja, omia tunteita, vitoset muista ihmisistä ja heidän tunteistaan, haluistaan, toiveistaan. Toisten unelmista nyt puhumattakaan. Ei vois vähempää kiinnostaa! Omaan napaan tuijotusta, kaikki-heti-mulle-nyt. Tosi kivaa aikaa joo elellään...
Katkeroituminen on sen sijan näköjään yleistä nykyäänkin, joskin eri syistä. Naiset porskuttaa tyytyväisenä nauttien sosiaalisesta elämästä ja matkustelusta, ja miehet näpyttelee verhottomassa kodissaan viestejä vauvapalstalle siitä kuinka ennen oli paremmin.
Miksi ihmeessä 12. jakso siirrettiin 19.11.esitettäväksi.?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Heikki löytänyt uutta puolisoa? Tai Miina?
Miinastahan tuli äitikin jo joitakin vuosia sitten.
Jokohan ne Annan ja Hain tekemät taide-esineet ovat jossain myynnissä? Niin uniikkeja ei voikaan ostaa kuin kerran. ETA parin tekemä ja heidän ainoiksi yhdessä tekemiksi jäävät. Siinä on keräilyharvinsaisuudet, joita ei ole kuin ne kaksi eikä lisää tehdä. Arvon nousun raketin lailla tulevaisuudessa voi jo nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan ne Annan ja Hain tekemät taide-esineet ovat jossain myynnissä? Niin uniikkeja ei voikaan ostaa kuin kerran. ETA parin tekemä ja heidän ainoiksi yhdessä tekemiksi jäävät. Siinä on keräilyharvinsaisuudet, joita ei ole kuin ne kaksi eikä lisää tehdä. Arvon nousun raketin lailla tulevaisuudessa voi jo nähdä.
Löl.. joku sanoi ettei edes uuniin niitä laitettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tätä ohjelmaa enää jatketa, on tullut tiensä päähän. Tämä ei toimi Suomessa. Me olemme introverttejä, herkkiä ihmisiä, joille tällainen naimisiinmenoleikki (paitsi että tämä on totta, virallisiin papereihin jää ikuisesti tämä avioliitto!) ei sovi. Kaikki ovat nyt nähneet, että tässä mennään liian pitkälle ja aiheutetaan vahinkoa osallistujille.
Suomalainen raskas luonteenlaatu ei sovi formaattiin jossa vaadittaisiin leikkimieltä ja joustavuutta itseltä. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele että samantien rakastuisi randomtyyppiin jonka muut ovat valkanneet. Monta kautta katsottuani olen huomannut että liki kaikki naiset ovat kuolemanvakavissaan odottamassa prinssiä ja alamäki ylennsä alkaa jo viikon sisään kun kriteerit eivät täytyyneet. On siellä hankalia miehiäkin ollut mutta ainakin täl
Juuri näin!
Vaikea ymmärtää, miksi se ahdistus iskee niin voimakkaana. Monella on heikko joustamis- ja sopeutumiskyky. Ottaisivat vain rennosti vaikka kavereina ja katsoisivat sitten, mitä siitä tulee.
Venla ja Karl ovat hyvä esimerkki siitä. Hiljaa hyvää tulee.
No kyllä sen ymmärtää. Käy pitkän prosessin läpi ja vihdoin pitäisi olla ammattilaisten kautta löytynyt sopiva kumppani ja saakin vastaansa jonkun joka on epäkelpo kumppaniksi, vähemmästäkin masentuu.
Avot. Kinskipaikoissa ja muissa idän keittiöissä saa aika kivan vasteen rahalle buffeteissa.