Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
21701/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kukapa ei Kanalaan kaukoihastuisi. 

Vierailija
21702/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei todellakaan ole käytetty VAIN Matin omia sanoja hänestä puhuttaessa. 

En ole kuullut hänen nimittävän itseään ahdistelijaksi, väkivaltaiseksi, pelottavaksi tms?????

Siis tuollaisiako täällä puhutaan?? Miksi? Ai kun puolison pää ei kestänyt? Voi hyvä ihme...

Matin puolustajat väittävät muiden kutsuneen Mattia väkisin makaajaksi, vonkaajaksi ja väkivaltaiseksi. Sellaista en ole nähnyt muiden kirjoittamana. Yleensä Matin puolustajat hyökkää kimppuun kun joku kehtaa spekuloida, että Matin käytös on tuntunut painostamiselta. Esim se, että Taina ottaa etäisyyttä ja Matti alkaa sen seurauksena kiukuttelemaan, mikä luo tunteen siitä, että vetäytyminen ei olisi ok. Sen voi tulkita painostamisena läheisyyteen (= etäisyyden vastakohta). 

En usko kenenkään kieltäneen sitä, että Matilla on syytä kokea vaikeita tunteita. Olen itse kritisoinut tapaa, jolla Matti käsittelee vaikeita tunteitaan ja sanonut, että se (kiukuttelu ja haastaminen) varmasti on osaltaan pahentanut Tainan tilannetta. Tästä syystä minua on uhkailtu kunnianloukkaussyytteilla ja ties mitä. En ole (eikä tietääkseni kovin moni muukaan) missään vaiheessa kieltänyt sitä, että Tainalla on mt-ongelmia, jotka ovat ahdistuneisuuden juurisyy. On se nyt kuitenkin päivänselvää, että jos toisella on masennuksen ja ahdistuksen oireita, niin mitkään kiukuttelut ja haastamiset ei siinä tilanteessa auta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21703/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos jollakin näistä ohjelmaan osallistujista onkin toinen kiinnostuksen kohde ?

Että siksi tuskailee.

Eli on ihastunut, mutta ei tähän formaatti-kumppaniinsa.

Oon joskus miettiny samaa. Toihan on tosi pitkä prosessi, jos noin vajaa vuoden kestää kaikkine testeineen ja prosesseineen. Siinähän ehtii tapahtua yhtä ja toista sinkkuihmisen elämässä..!

Sitten pitää olla munaa ilmoittaa tuotannolle, että mun tilanne on muuttunut! Ei mennä kusettamaan sitä tulevaa puolisoa ja tuhlaamaan sen ihmisen tai tuotannon väen aikaa!

Vierailija
21704/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nyt ajankohdan koska ja missä jaksossa on telkkarissa näytetty Matin painostaneen Tainaa johonkin! Jakso ja aika! Nyt. Tai sitten lopetat tuon vihjailun, että Matti olisi näin toiminut. Joku voi kokea, ehkä Taina on kokenut ei nyt vaan enää jatku täällä. Tosiasioita peliin tai sitten ole hiljaa! Päinvastoin ohjelmassa sekä Taina itse, että Matti ovat sanoneet, että tilaa Taina sai. Eihän se Mattia tavannutkaan kuin muutaman kerran koko aikana. Joten oikeasti, anna tulla kellonaikoja koska tälläistä esittämääsi toimintaa on televisosta näytetty.

Vierailija
21705/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos jollakin näistä ohjelmaan osallistujista onkin toinen kiinnostuksen kohde ?

Että siksi tuskailee.

Oon joskus miettiny samaa. Toihan on tosi pitkä prosessi, jos noin vajaa vuoden kestää kaikkine testeineen ja prosesseineen. Siinähän ehtii tapahtua yhtä ja toista sinkkuihmisen elämässä..!

Sitten pitää olla munaa ilmoittaa tuotannolle, että mun tilanne on muuttunut! Ei mennä kusettamaan sitä tulevaa puolisoa ja tuhlaamaan sen ihmisen tai tuotannon väen aikaa!

Kukapa suostuisi siihen, että seurustelukumppani menisi viralliseen avioliittoon jonkun vieraan tyypin kanssa??

Vierailija
21706/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo matti sanoi ettei loukannut tainaa. Kyllä loukkasi ja siihen se sitten loppuikin koko suhde. 

Vierailija
21707/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että siksi tuskailee.

Kukapa suostuisi siihen, että seurustelukumppani menisi viralliseen avioliittoon jonkun vieraan tyypin kanssa??

Mä ymmärsin ton ekan niin, että on itse ihastunut johonkin ihmiseen. Eivät seurustele, eli sellainen yksipuolinen ihastus? Ja siksi empii sitä naimisiin menoa jos on tunteet jossain muualla.

Vierailija
21708/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo matti sanoi ettei loukannut tainaa. Kyllä loukkasi ja siihen se sitten loppuikin koko suhde. 

Siis silloin loukkasi kun kysyi tainalta jotenkin että oletko tässä ohjelmaa varten vai parisuhdetta varten. 

Vierailija
21709/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että siksi tuskailee.

Mä ymmärsin ton ekan niin, että on itse ihastunut johonkin ihmiseen. Eivät seurustele, eli sellainen yksipuolinen ihastus? Ja siksi empii sitä naimisiin menoa jos on tunteet jossain muualla.

Sehän se kannattaakin, ohjelmassa tai elävässä elämässä, että jättää tutustumatta potentiaaliseen kumppaniin, koska tunteet ovat jossain etäihastuksessa, joka ei ole ikinä edennyt mihinkään. 

Vierailija
21710/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin nyt ajankohdan koska ja missä jaksossa on telkkarissa näytetty Matin painostaneen Tainaa johonkin! Jakso ja aika! Nyt. Tai sitten lopetat tuon vihjailun, että Matti olisi näin toiminut. Joku voi kokea, ehkä Taina on kokenut ei nyt vaan enää jatku täällä. Tosiasioita peliin tai sitten ole hiljaa! Päinvastoin ohjelmassa sekä Taina itse, että Matti ovat sanoneet, että tilaa Taina sai. Eihän se Mattia tavannutkaan kuin muutaman kerran koko aikana. Joten oikeasti, anna tulla kellonaikoja koska tälläistä esittämääsi toimintaa on televisosta näytetty.

Matti "antoi tilaa" mutta parin tunnin päästä kehitti kriisin "haastamalla" Tainaa tällä oletko hakemassa parisuhdetta tai telkkari-ohjelmaa kommentilla. En muista jaksoa tai kellonaikaa.

Myöhemmin alkoi taas haastamaan sanomalla jotain tyyliin, että hänen mielestään suhteen eteneminen on ottanut takapakkia kun olivat olleet viikonlopun erillään tms. Silloin oli sitten huojentunut kun Taina sanoi, ettei hän ole lainkaan samaa mieltä. Matti sen jälkeen puhui kameralle ja myönsi, että hänelle oli tullut epätoivottu olo ja sitten kehitti epämiellyttäviä ajatuksia päässään. Nämä laukalle lähteneet ajatukset sitten purkautuivat haastamisena. 

Sori, en muista missä jaksossa nämä oli mutta varmaan porukka muistaa kohdat. 

Vierailija
21711/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin heillähän oli hyvä tunnelma siellä nuotiollakin ja Taina itse sanoi, että Matti on ymmärtänyt ja on ok tyyppi. Taina ei missään vaiheessa edes vihjannut, että Matti olisi tehnyt jotain ikävää. Eihän tuota olisi edes kuvattu loppuun. Aivan järjetöntä mustamaalausta.

He olivat liian erilaisia, niin kuin monta kertaa aiemminkin on ollut. Taina väsyi ja taustalla oli ilmeisesti vanhoja juttuja. Hannakin sanoi, että Matin ei pidä syyttää itseään

Vierailija
21712/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti "antoi tilaa" mutta parin tunnin päästä kehitti kriisin "haastamalla" Tainaa tällä oletko hakemassa parisuhdetta tai telkkari-ohjelmaa kommentilla. En muista jaksoa tai kellonaikaa.

Myöhemmin alkoi taas haastamaan sanomalla jotain tyyliin, että hänen mielestään suhteen eteneminen on ottanut takapakkia

Ja tarkennuksena vielä, että minä koen Matin käytöksen painostavana. Olen treffaillessa tavannut vastaavaa käytöstä tapailumiehillä ja jättänyt homman välittömästi kesken. Olen varmasti tämän suhteen harvinaisen suora mutta pidän sitä äärimmäisen epämiellyttävänä kun joku toimii näin. 

Vierailija
21713/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis silloin loukkasi kun kysyi tainalta jotenkin että oletko tässä ohjelmaa varten vai parisuhdetta varten. 

Jos tällaisesta loukkaantuu niin, ettei voi enää tutustumista jatkaa, niin tsemppiä elämään, ja tuleviin tutustumisyrityksiin! Missä pumpulissa ja utopiassa jotkut elää?! Ja kuvittelee löytävänsä puolison. Robotti kannattais itelle hankkia kumppaniksi, vois ohjelmoida täydelliseksi itselleen. 

Vierailija
21714/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän loppunut siihen kun ei natsannut. Silloin ei vaan halua mennä toisen lähelle ja antaa vääriä viestejä. Hääyönä taisi tulla vahingossa kiksautettua ja sitten kauhea katumus. Mies sitten luulee, että kun on kerran antanut niin antaa toisenkin jne. Eihän se niin mene. Voi se nainenenkin tehdä niitä vahinkojuttuja tai yhden kerran juttuja eikä enää missään nimessä kiinnosta. Miksi se on niin vaikea ymmärtää. Ei auta vaikka kuinka puhuisi enkelten kielellä. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta eikä minkään valtakunnan asiantuntija voi sille asialle mitään. Turhaa jorinaa ja ajan hukkaa tuollaiset.

Vierailija
21715/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hai loukkasi myös Annaa. Kysyi kynsilakan käytöstä, kahvin juomisesta ja ihmetteli ääneen miksi Anna ei enää halua häämatkalla pitää kädestä kiinni edes.

Suhteellista toki on, kuka kokee ja minkä hyökkäyksenä, loukkauksena tai painostuksena läheisyyteen.

Vierailija
21716/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhemmin alkoi taas haastamaan sanomalla jotain tyyliin, että hänen mielestään suhteen eteneminen on ottanut takapakkia

Haastamalla???!!! Mitä kukkua nyt tämäkin taas on? Matti esittää simppelin kysymyksen: Oletko tässä mukana ohjelman vai parisuhteen takia? Mitä ihmeen haastamista siinä on? Se on kysymys luoja paratkoon! Matti toteaa, että suhde on ottanut takapakkia. Mitä jööseksen haastamista siinäkään on???!!! Yksi normaali kysymys, yksi normaali toteamus. Anna mun kaikki kestää. Mä hei nyt ihan oikeasti Haastan sut: Et uskalla lopettaa tota jankutusta omista päästä temmatuista haastamisista?

Vierailija
21717/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällaisesta loukkaantuu niin, ettei voi enää tutustumista jatkaa, niin tsemppiä elämään, ja tuleviin tutustumisyrityksiin! Missä pumpulissa ja utopiassa jotkut elää?! Ja kuvittelee löytävänsä puolison. Robotti kannattais itelle hankkia kumppaniksi, vois ohjelmoida täydelliseksi itselleen. 

Ei toiminut näin vain kerran. Toimi näin ainakin kahdesti sillä se käsiteltiin jaksoissa. Kuvittelen itse, että vastaavia tapauksia olisi ollut enemmänkin kuin ne kaksi mitä näimme ohjelmassa. 

Itse en yhtään tykkää tuollaisesta ja kuitenkin olen onnistunut löytämään puolison. Ymmärrän kyllä sen, että kaikkia ei tuollainen haittaa. Jokainen tyylillään. 

Btw: Keskeyttäminen johtui Tainan mt-ongelmista, ei Matin sanomisista. Vaikka Matin sanomiset ei ole se syy miksi Taina lopetti, niin meillä on silti lupa todeta, että vähän harmittavaa käytöstä Matilta. 

Vierailija
21718/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhemmin alkoi taas haastamaan sanomalla jotain tyyliin, että hänen m

He ovat itse puhuneet haastamisesta! Sitä ei ole keksinyt kukaan täällä palstalla. 

Vierailija
21719/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haastamalla???!!! Mitä kukkua nyt tämäkin taas on? Matti esittää simppelin kysymyksen: Oletko tässä mukana ohjelman vai parisuhteen takia? Mitä ihmeen haastamista siinä on? Se on kysymys luoja paratkoon! Matti toteaa, että suhde on ottanut takapakkia. Mitä jööseksen haastamista siinäkään on???!!! Yksi normaali kysymys, yksi normaali toteamus. Anna mun kaikki kestää. Mä hei nyt ihan oikeasti Haastan sut: Et uskalla lopettaa tota jankutusta omista päästä temmatuista haastamisista?"

Matti itse on käyttänyt sanaa "haastaa" kuvailemaan käytöstään. 

Vierailija
21720/30018 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen kertaan todettua täällä, mutta eipä tosiaan ihme, jos pariutuminen on nykyään niin hankalaa. Mitään ei kestetä, kaikesta loukkaannutaan, tuijotetaan omaan napaan ja luetellaan toisen virheitä. Pidetään itseä aivan ylivertaisena, vaikka samantasoinen kumppani on tarjolla. Onnetonta sakkia.

Ketju on lukittu.