Toivon liikunnallisesta tytöstäni liikunnanopettajaa. Onko täällä kellään tietoa pääsykokeista? Tyttären liikuntanumero ollut aina hyvä.
Harrastaa mm. uimista ja sukeltamista.Myös ryhmäliikuntaa.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Vain asiallisia vastauksia. t.ap
Tämä ei liene oikea foorumi kysyäkään tuollaista asiaa, kun siihen on saatavana muualta helpommin ja asiallisia tietoja. Tytär kai itse osaa hoitaa asiansa, ettei äidin tarvitse vaivautua. Ei anna hyvää kuvaa.
Eiköhän se ole tytön oma asia miettiä, mitä haluaa?
Oletko huomioinut, että vuonna 2030 on Suomen peruskouluissa 80 000 lasta vähemmän kuin viime lukuvuonna syntyvyyden laskun takia? Tuo tarkoittaa, että Suomessa on viiden vuoden päästä 4000 koululuokkaa vähemmän ja 4000 opettajaa tarvitaan vähemmän. Opettajan työpaikat voivat siis olla aika kiven alla!
Kohta tyttäresi löytää ihanan ja jännän miehen, tulee raskaaksi ja aloittaa loistavan wt-elämän.
Mitä sillä on väliä mitä sinä toivot? Uskomatonta sekaantumista lapsen omiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole tytön oma asia miettiä, mitä haluaa?
Oletko huomioinut, että vuonna 2030 on Suomen peruskouluissa 80 000 lasta vähemmän kuin viime lukuvuonna syntyvyyden laskun takia? Tuo tarkoittaa, että Suomessa on viiden vuoden päästä 4000 koululuokkaa vähemmän ja 4000 opettajaa tarvitaan vähemmän. Opettajan työpaikat voivat siis olla aika kiven alla!
Mutta vanhenevaa väestöä, jota pitää liikuttaa, riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei liene oikea foorumi kysyäkään tuollaista asiaa, kun siihen on saatavana muualta helpommin ja asiallisia tietoja. Tytär kai itse osaa hoitaa asiansa, ettei äidin tarvitse vaivautua. Ei anna hyvää kuvaa.
Niin ja liikunnanopettajalle ei taida olla yksittäistä koulutusta, täytyy osata opettaa mm. terveystietoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä mitä sinä toivot? Uskomatonta sekaantumista lapsen omiin asioihin.
Samaa mieltä. Itse olisin lapsestani halunnut neurologin. Dippainssi ja matematiikanopettajaksi lähti lukemaan.
Anna lapsen päättää itse, älä ole helikopteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja liikunnanopettajalle ei taida olla yksittäistä koulutusta, täytyy osata opettaa mm. terveystietoa.
En ymmärrä, mitä tarkoitat. Eikös se ole Jyväskylän liikuntatieteellinen, jossa ne opiskelee?
Kysy ap itseltäsi voisiko olla liikunnanopettajana nyt, samat geenit määrää terveyden ja jaksamisen, eikä tulevaisuuden ammateista tiedä
Liikuntatieteelliseen. Tiedoksi, että sinne on pyrkimässä moni muukin liikunnallinen tyttö, jolla kymppi todistuksessa.
Tää on varmaan provo, vai onko tämä tytön toive ja miksi äiti kyselee vauvapalstalta
Tuttavaperheen tytär haki kolmena perättäisenä vuotena Jyväskylän liikuntatieteelliseen. Ei päässyt. Paikkoja vähän. Hakijoita paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Itse olisin lapsestani halunnut neurologin. Dippainssi ja matematiikanopettajaksi lähti lukemaan.
Äitini olisi halunnut minusta lääkärin ja oli nyreissään, kun lähdinkin lukemaan DI:ksi. En vieläkään ymmärrä miksi lapsen uravalintoihin pitää tuolla tasolla sekaantua. Lapset ovat itsenäisiä ihmisiä, eivätkä äitiensä omien unelmien toteuttajia.
-ohis
Kertoi mulle vaihtavansa sukupuolta parin vuoden päästä. Hänestä tulee kuulemma paavi.