Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon liikunnallisesta tytöstäni liikunnanopettajaa. Onko täällä kellään tietoa pääsykokeista? Tyttären liikuntanumero ollut aina hyvä.

Vierailija
26.04.2025 |

Harrastaa mm. uimista ja sukeltamista.Myös ryhmäliikuntaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi mulle vaihtavansa sukupuolta parin vuoden päästä. Hänestä tulee kuulemma paavi. 

Vierailija
2/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain asiallisia vastauksia. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei liene oikea foorumi kysyäkään tuollaista asiaa, kun siihen on saatavana muualta helpommin ja asiallisia tietoja. Tytär kai itse osaa hoitaa asiansa, ettei äidin tarvitse vaivautua. Ei anna hyvää kuvaa.

Vierailija
4/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole tytön oma asia miettiä, mitä haluaa?

Oletko huomioinut, että vuonna 2030 on Suomen peruskouluissa 80 000 lasta vähemmän kuin viime lukuvuonna syntyvyyden laskun takia? Tuo tarkoittaa, että Suomessa on viiden vuoden päästä 4000 koululuokkaa vähemmän ja 4000 opettajaa tarvitaan vähemmän. Opettajan työpaikat voivat siis olla aika kiven alla!

Vierailija
5/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tyttäresi löytää ihanan ja jännän miehen, tulee raskaaksi ja aloittaa loistavan wt-elämän. 

Vierailija
6/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä mitä sinä toivot? Uskomatonta sekaantumista lapsen omiin asioihin.

Vierailija
7/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole tytön oma asia miettiä, mitä haluaa?

Oletko huomioinut, että vuonna 2030 on Suomen peruskouluissa 80 000 lasta vähemmän kuin viime lukuvuonna syntyvyyden laskun takia? Tuo tarkoittaa, että Suomessa on viiden vuoden päästä 4000 koululuokkaa vähemmän ja 4000 opettajaa tarvitaan vähemmän. Opettajan työpaikat voivat siis olla aika kiven alla!

Mutta vanhenevaa väestöä, jota pitää liikuttaa, riittää. 

Vierailija
8/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei liene oikea foorumi kysyäkään tuollaista asiaa, kun siihen on saatavana muualta helpommin ja asiallisia tietoja. Tytär kai itse osaa hoitaa asiansa, ettei äidin tarvitse vaivautua. Ei anna hyvää kuvaa.

Niin ja liikunnanopettajalle ei taida olla yksittäistä koulutusta, täytyy osata opettaa mm. terveystietoa.

Vierailija
9/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä mitä sinä toivot? Uskomatonta sekaantumista lapsen omiin asioihin.

Samaa mieltä. Itse olisin lapsestani halunnut neurologin. Dippainssi ja matematiikanopettajaksi lähti lukemaan. 

Vierailija
10/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsen päättää itse, älä ole helikopteri

Vierailija
11/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja liikunnanopettajalle ei taida olla yksittäistä koulutusta, täytyy osata opettaa mm. terveystietoa.

En ymmärrä, mitä tarkoitat. Eikös se ole Jyväskylän liikuntatieteellinen, jossa ne opiskelee?

Vierailija
12/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ap itseltäsi voisiko olla liikunnanopettajana nyt, samat geenit määrää terveyden ja jaksamisen, eikä tulevaisuuden ammateista tiedä

Vierailija
13/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtooko lapsikin tätä?

Vierailija
14/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntatieteelliseen. Tiedoksi, että sinne on pyrkimässä moni muukin liikunnallinen tyttö, jolla kymppi todistuksessa.

Vierailija
15/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan provo, vai onko tämä tytön toive ja miksi äiti kyselee vauvapalstalta

Vierailija
16/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheen tytär haki kolmena perättäisenä vuotena Jyväskylän liikuntatieteelliseen. Ei päässyt. Paikkoja vähän. Hakijoita paljon.

Vierailija
17/17 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Itse olisin lapsestani halunnut neurologin. Dippainssi ja matematiikanopettajaksi lähti lukemaan. 

Äitini olisi halunnut minusta lääkärin ja oli nyreissään, kun lähdinkin lukemaan DI:ksi. En vieläkään ymmärrä miksi lapsen uravalintoihin pitää tuolla tasolla sekaantua. Lapset ovat itsenäisiä ihmisiä, eivätkä äitiensä omien unelmien toteuttajia. 

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän