Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
21061/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaas ja kuunnelkaa uudelleen jaksosta 10, miten Jenni EI sano, että Jyrkin pitää löytää vakiduuni, VAAN pitää löytää _fakin' duuni_!  S.o. jotain f u c k ing töitä pitää löytyä!

Ei siinä kauaa mennyt, kun selvisi miksi Jyrki ei ole kelvannut aikaisemmille ehdokkaille. Peruskiva kaveri, mutta töiden suhteen saamaton ja luovuttaja. Sen sijaan että painaisi aktiivisesti mitä tahansa työtä on valinnut itkuisen uhriutumisen, joka antaa kuvan luovuttajasta.

Molemmille löytyy hyvät kumppanit, mutta eivät saa sitä toisistaan.

Vierailija
21062/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän Tainan ahdistuksen suhteessa Mattiin. Matti aivan liian tosikko, etäinen, kylmä, huumoria ei laisinkaan. Kuka jaksaa? En minä, eikä moni muukaan. 

Minä taas en ymmärrä, miten Matin voi nähdä noin. Tietysti sitä emme tiedä mitä on tapahtunut kun kamera ei ole paikalla, mutta ei minusta mikään noista pidä paikkaansa sen perusteella mitä saatiin nähdä. 

Minun vaikutelmani oli rauhallinen, luotettava, analyyttinen ihminen, jolla on kyllä tunteita, mutta joka ei ole tunteidensa vietävänä. Ja ehdottomasti huumorintajuinen, eikä mikään tosikko.

Ehkä se rauhallisuus, ehkä ilmeettömyys ja analyyttisyys sitten on sitä, minkä joku kokee etäisyytenä ja kylmyytenä? Halutaan jotain räiskyvää tunnetta ja romantiikkaa.

Niin, emmekä myöskään tiedä, miten Taina on käyttäytynyt kameroiden poissaollessa. Ties kuinka tyly, kylmä, torjuva, välinpitämätön, ilkeä...? Emme tiedä kenestäkään muustakaan parista. Joten sen spekuttelu, millainen joku mahdollisesti voisi olla, on turhaa. Nähdyn perusteella Matti ei vaikuta pahalta ihmiseltä, Taina sen sijaan vaikuttaa laskelmoivalta ja itsekkäältä rypiessään taukoamatta ahdistuksissaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21063/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, emmekä myöskään tiedä, miten Taina on käyttäytynyt kameroiden poissaollessa. Ties kuinka tyly, kylmä, torjuva, välinpitämätön, ilkeä...? Emme tiedä kenestäkään muustakaan parista. Joten sen spekuttelu, millainen joku mahdollisesti voisi olla, on turhaa. Nähdyn perusteella Matti ei vaikuta pahalta ihmiseltä, Taina sen sijaan vaikuttaa laskelmoivalta ja itsekkäältä rypiessään taukoamatta ahdistuksissaan. ###

Itse näkemäni perusteella Taina on pientä piikkiä heitellyt koko ajan ja muistakaa ne ivalliset hymyt kahteen otteeseen.

Vierailija
21064/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaas ja kuunnelkaa uudelleen jaksosta 10, miten Jenni EI sano, että Jyrkin pitää löytää vakiduuni, VAAN pitää löytää _fakin' duuni_!  S.o. jotain f u c k ing töitä pitää löytyä!

Ei siinä kauaa mennyt, kun selvisi miksi Jyrki ei ole kelvannut aikaisemmille ehdokkaille. Peruskiva kaveri, mutta töiden suhteen saamaton ja luovuttaja. Sen sijaan että painaisi aktiivisesti mitä tahansa työtä on valinnut itkuisen uhriutumisen, joka antaa kuvan luovuttajasta.

Molemmille löytyy hyvät kumppanit, mutta eivät saa sitä toisistaan.

Mua ei edes tuo työ koska se on sinänsä suhteeseen liittymätön asia, mutta että tokaisee ettei tässä liitossa mitään matkoja tehdä eikä hän kokkaa koska ei jaksa niin ne alkaa jo särähtelemään korvassa... 

Vierailija
21065/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, emmekä myöskään tiedä, miten Taina on käyttäytynyt kameroiden poissaollessa. Ties kuinka tyly, kylmä, torjuva, välinpitämätön, ilkeä...? Emme tiedä kenestäkään muustakaan parista. Joten sen spekuttelu, millainen joku mahdollisesti voisi olla, on turhaa. Nähdyn perusteella Matti ei vaikuta pahalta ihmiseltä, Taina sen sijaan vaikuttaa laskelmoivalta ja itsekkäältä rypiessään taukoamatta ahdistuksissaan." 

Matti on edelleenkin ihan itse sanonut olevansa kylmä ihminen ja menee oma etu edellä vaikka se satuttaisi toista. Joten ei perustu mihinkään olettamiin vaan faktoihin.

Vierailija
21066/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

211186.

Jos Taina olis ollut Mattia kohtaan niin hirveä kun kuvaat. Olisko Matti halunnut yrittää?

Tuskinpa 

Vierailija
21067/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Matti on edelleenkin ihan itse sanonut olevansa kylmä ihminen ja menee oma etu edellä vaikka se satuttaisi toista. Joten ei perustu mihinkään olettamiin vaan faktoihin."

Älä valehtele. Matti on sanonut "menneensä" eli aiemmissa liitoissa. Kuinka moni 20v ei olisi jossain tilanteessa ajatellut ennemmin itseään. 

Kyllä Matti on tässä sarjassa ajatellut ja huomioinut Tainaa todella paljon ja hakee jopa itsestään syitä tilanteeseen vaikkei olisi voinut tehdä mitään toisin.

Vierailija
21068/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, emmekä myöskään tiedä, miten Taina on käyttäytynyt kameroiden poissaollessa. Ties kuinka tyly, kylmä, torjuva, välinpitämätön, ilkeä...? Emme tiedä kenestäkään muustakaan parista. Joten sen spekuttelu, millainen joku mahdollisesti voisi olla, on turhaa. Nähdyn perusteella Matti ei vaikuta pahalta ihmiseltä, Taina sen sijaan vaikuttaa laskelmoivalta ja itsekkäältä rypiessään taukoamatta ahdistuksissaan." 

Matti on edelleenkin ihan itse sanonut olevansa kylmä ihminen ja menee oma etu edellä vaikka se satuttaisi toista. Joten ei perustu mihinkään olettamiin vaan faktoihin.

Vierailija
21069/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kylmä ja meni aiemmissa suhteissa oma etu edellä! Imperfekti! Mennyt aikamuoto! Sinä söit aamulla = olet laittanut ruokaa suuhusi, mutta et syö juuri nyt. Aukesiko nyt paremmin mitä Matti on sanonut?

Vierailija
21070/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä jatkuvasti jauhaa, kuinka Matti itse on sanonut olevansa kylmä ihminen. Mielestäni yritti loogisesti sanoa, että sama ihminen voi reagoida eri tavalla, joskus kylmästi, joskus lämpimästi. Ei oikeasti kylmä ihminen koskaan mainosta olevansa kylmä, päinvastoin yrittää antaa itsestään mahdollisimman hyvän ensivaikutelman. Ja eiköhän nuoruudessaan yhden jos toisen orastava suhde ole päättynyt mitä pienimmistä syistä. Toivottavasti Matti ei enää enempää syyllistä itseään Tainan selvästi jo pidempiaikaisista ongelmista.

Vierailija
21071/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän Tainan ahdistuksen suhteessa Mattiin. Matti aivan liian tosikko, etäinen, kylmä, huumoria ei laisinkaan. Kuka jaksaa? En minä, eikä moni muukaan. 

Minä taas en ymmärrä, miten Matin voi nähdä noin. Tietysti sitä emme tiedä mitä on tapahtunut kun kamera ei ole paikalla, mutta ei minusta mikään noista pidä paikkaansa sen perusteella mitä saatiin nähdä. 

Minun vaikutelmani oli rauhallinen, luotettava, analyyttinen ihminen, jolla on kyllä tunteita, mutta joka ei ole tunteidensa vietävänä. Ja ehdottomasti huumorintajuinen, eikä mikään tosikko.

Ehkä se rauhallisuus, ehkä ilmeettömyys ja analyyttisyys sitten on sitä, minkä joku kokee etäisyytenä ja kylmyytenä? Halutaan jotain räiskyvää tunnetta ja romantiikkaa.

Siis hän on i

"Siis hän on ihan itse sanonut olevansa kylmä ihminen ja jättää toisen pikkusyiden takia. Jotkut ei kai osaa lukea ihmisiä, ei eds vaikka tämä itse myöntää asiat".

Samaa mieltä. Ihmetyttää kyllä, että Mattia pidetään täysin virheettömänä ja viattomana siihen, että tämä juttu ei onnistunut. Mies myöntää , että ei päästänyt tainaa helpolla, ja että olisi voinut asiat paremminkin hoitaa. Mies myöntää, että että on osasyyllinen Taina huonoon oloon ja  silti täällä vaan väännetään, että matti ihan syytön mhinkään . 

Matti sai ns rukkaset ja tietenkin, koska oli Tainasta kiinnostunut, ei ollut niistä riemuissaan. Suorasanaisena on takuulla siitä Tainalle piruillut :D 

On ihan eri asia saada "rukkaset" ja pyynnon pysyä vain kavereina, jos itselläkään ei ole mitään tunteita toista kohtaan tai mitään odotuksia . Nyt kuitenkin Matilla oli. Ja tuo, että Matti tuo koko  ajan esiin sen, että läheisyyttä ei ollut viittaa vahvasti siihen, että sitä on haluttu ja varmasti siitä on puhuttu. Mutta ainakin itse naisihmisenä ymmärrän oikein hyvin, että läheisyys miehen kanssa joka ei yhtään miellytä olisi todella vastenmielistä. 

Nuo on sellaisia asioita, että niihin ei saa toista painosta eikä niistä syyllistää, jos toinen ei läheisyyttä halua.

Hai on tästä hyvä esimerkki. Ei ole saanut läheisyyttä, eikä sitä koko ajan valita, vaan on herrasmies ja odottaa rauhassa.  Mielenkiinnolla seuraan miten Hain ja Annan suhde kehittyy.

Vierailija
21072/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsi se Jykä kuitenkin läiskimään Jenniä persuksiin. 

Ja Jenni niin tykkää siitä osana  heidän välisestä  juttuaan

Niin tykkää, mut sääliksi käy Jykää, kun häneltä on täällä munat viety, vaikka kyseessä on kuitenkin normaali ja mukava heppu. Joten hyvä, että edes persuksille läiski. T: nainen

Ei niitä Jyrkin munia ole viety muualla, kuin täällää vauvalla ja täällä käy pieni osa suomalaisia ja niistäkään ei suurin osa avaa tätä ketjua koskaan. 

Ei kukaan jaksa näiden elämää miettiä, muuta, kun näin vauvalla . Suurin osa unohtaa Jyrkin, jos on hänestä tietoisa ollutkaan ensi syksyyn mennessä. 

Kyllähän kaikki muutkin tässä ohjelmassa muokanneet muistetaan vielä kymmenen vuoden jälkeenkin. Ei ihmiset helpolla unohda sitä mielikuvaa minkä kukin on antanut TV: ssä. Niin hyvässä kuin pahassa. 

Vierailija
21073/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on ns. kylmä ihminen , niin se ei taatusti sitä itse kerro. 

Vierailija
21074/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annalle ja Haille on tuotanto maksanut enemmän treffejä siksi, että ovat ainoa pari, jonka kohdalla olisi edes pieni mahdollisuus jäädä yhteen. Yrittävät siis saada parin välisiä tunteita syttymään näitä treffejä tarjoamalla.

Yhtä monta tuotanto maksoi.

Jyrki ja Jenni kävi tuotannon piikkiin kerran ravintolassa, kerran jollain melontaretkellä (on muuten tuo melonta tungettu jokaiseen kauteen). 

Hai ja Anna kävi myös kerran tuotannon tarjoamana ravintolassa ja kerran savikurssilla.

Matti ja Taina.....yksilöterapiassa????

Ehkä ohjelman budjetti on ollut siksi muuten niin tiukka, kun Tainan yksilöterapia on vienyt siitä leijonanosan.

Vierailija
21075/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hei haloo, noita ei viskattu minnekään autiolle saarelle kuukausiksi kahdestaan!!! Jööses nyt jotain jarruja. Jaksa enää tota tainamaista ulvomista, että kun se Matti nyt varmaan vonkas. Ja ketut! Tainalla oli ihan sama mahdollisuus kuin Annalla, tavata pari kertaa ja that's it. Ei siellä Haikaan ulvonut räkä naamalla valuen, että kun mua niin ahdistaa.

Jos Matti halusi harrastaa seksiä vaimon eikä Tainan kanssa, ymmärrän oikein hyvin. Ja jos seksi on ollut suuri motiivi avioliitolle, saattaa suhtautua siihen, ettei sitä (vielä) ole, kylmästi ja passiivisaggressiivisesti. Joidenkin miesten mielestä seksi on oleellisin asia ja sitä naista siedetään ihan vain sen seksin vuoksi.

Mutta ihan megalomaaninen virhearviointi tuotannolta ottaa mukaan tällainen henkilö, jonka pääasiallinen motiivi ohjelmaan on päästä nussimaan.

Tämä on muuten ihan totta. Hirveä valitus koko ajan, kun ei ole päässyt halaamaan.  Onko tässä ohjelmassa kukaan toinen tuolaista valitellut? Se Tuulan Miika taisi vinkua samaa. Osti Tuulalle huomenlahjaksikin saippuata"yhteisiin suihkuhetkiin" Yäk :D

Vierailija
21076/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Tuulan Miika taisi vinkua samaa. Osti Tuulalle huomenlahjaksikin saippuata"yhteisiin suihkuhetkiin" Yäk :D

Se hongankolistaja oli sosiaalisten tilanteiden mr. Bean. Hitto, mikä taukki.

Vierailija
21077/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakso 11 oli ihan skeidaa. Tyhjää täynnä. Turha jakso.

Vierailija
21078/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas joku selvänäkijä kirjoittaa miten varmasti on Matti Tainalle pirullut kun sai rukkaset. Mistä näitä oiken tulee? Minkä kiven alta nää kaivautuu esiin ja alkaa kommentoida niin, että selvästi ei ole edes ohjelmaa katsottu.

Jankutetaan miten Matti koko ajan teki sitä ja tätä. Ainakaan tässä meille muille näytetyissä jaksoissa mitään tälläistä ei ole tapahtunut. Yhdestä lauseesta on tehty leija joka lentää nyt jo sadannen kerran, onhan se Matti varmaan sanonut näin. Onhan? Juu, niin sen täytyy olla ja seuraavassa hetkessä laitetaan faktana, että kyllä se kamala mies Matti ainakin 200 kertaa ahdisteli Tainaa. Koko ajanhan se sanOO olevansa kylmä. Matti kerran sanOI olleensa aiemmissa suhteissa kylmä. Lue nyt ihminen kerrankin ihan ajatuksella: Matti OLI OLI OLI OLI OLI. Onko kyllin selkeää? On on nyt, oli oli joskus aiemmin. Voisko siis palata tähän päivään ja lopettaa satutunnit tähän?

21079/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä jatkuvasti jauhaa, kuinka Matti itse on sanonut olevansa kylmä ihminen. 

Matti voi tarkoittaa tuolla sitä, että hän ei pienistä hetkahda, ja on sillä tavalla "kylmä", siis "pysyy Coolina" myös ikävissä tilanteissa.

Vierailija
21080/30018 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se jaksat jankuttaa, kylmällä ilmeisesti tarkoitti jäyhää. Eli ei reagoi voimakkaasti tunteilla. Ei hän ole ketään sanonut satuttavansa.

Ketju on lukittu.