Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
2101/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin Hai ei ole aasialainen? Hän on vietnamilainen ja vanhemmat vietnamilaisia. Viimeksi kun katsoin karttaa oli kyseinen maa Aasiassa.

Eikun hän on suomalainen. Millä perusteella väität häntä "aasialaiseksi"? Ja ihan vinkkinä, kyllä minä tiedän millä perusteella, mutta pidän täällä hauskaa sillä seikalla, ettet uskalla sitä sanoa.

Ei hän ole suomalainen, hän on Suomen kansalainen. 

Vierailija
2102/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin ulkoistettua nykyään, että vietnamilaiset tekee jo suomalaisetkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin Hai ei ole aasialainen? Hän on vietnamilainen ja vanhemmat vietnamilaisia. Viimeksi kun katsoin karttaa oli kyseinen maa Aasiassa.

Eikun hän on suomalainen. Millä perusteella väität häntä "aasialaiseksi"? Ja ihan vinkkinä, kyllä minä tiedän millä perusteella, mutta pidän täällä hauskaa sillä seikalla, ettet uskalla sitä sanoa.

Kerohan vielä mitä eroa on "suomalaisella" ja "Suomen kansalaisella".

Vierailija
2104/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo Annan ja Hain hääpaikka oli? Oliko Jollas89 hotelli? sorry en jaksa lukea koko ketjua

https://www.ruusuniemi.com/

Vierailija
2105/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaisethan yleisesti ottaen vihaavat suomalaisia. Ja suomalaisia puolestaan pidetään ulkomailla rasisteina, vaikka haluamme vain pitää huolta omistamme ja olemme kansallisrakkaita ja isänmaallisia. Pohdin, miksi ottaa tämmöiseen ohjelmaan aasialainen? Draamaa ja juonta tuomaan?

Mitähän ihmettä nyt taas :D Ketkä kaikki aasialaiset vihaa suomalaisia? Nyt nimiä pöytään. Tiedätkö muuten, että kaikki aasialaiset eivät edes ole kuulleet Suomesta. 

Jos kävisit joskus Kouvolaa pitemmällä, tietäisit että melko yleinen mielipide suomalaista Aasian maissa on negatiivinen eivätkä he pidä tai arvosta. Eivät myöskään katso hyvällä länsimaalaisen kanssa pariutuvia.

"Eivät arvosta. Ovat vain sellaisesta tapakulttuurista että eivät tuo asiaa esille."

Nyt sinä väität jo tietäväsi mitä kaverini ajattelevat, aika pokkaa :D 

En jaksa enää jankata, mukavaa illanjatkoa!

Vierailija
2106/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En jaksa enää jankata, mukavaa illanjatkoa!"

Hauskaa viihdettähän tuo rassukka on.

Hän on siis selkeästi mustasukkainen tälle Haille.

2107/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alko etomaan kun Jyrki pakkopussaili niitä lapsia. 

Mä ajattelin just samaa. Olikohan ne sisarusten lapsia?

Vierailija
2108/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossain maassa on yleinen mielipide tietty, ei se tarkoita että kaikki ajattelevat niin.

Esimerkiksi suomessa yleinen mielipide on maahanmuuttovastaisuus ja yleisesti ottaen ulkomaalaisista ei pidetä. Se ei silti tarkoita että kaikki ajattelevat näin.

Vierailija
2109/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau, ihan tosissaanne syytätte nyt lapsiinsekaantujaksi?

Vierailija
2110/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se niin kovasti kiinnostaa? Haluatko lähestyä heitä????

Vierailija
2111/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on niin ulkoistettua nykyään, että vietnamilaiset tekee jo suomalaisetkin

Nauroin niin kovasti tälle, totta :D 

Vierailija
2112/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäki nauroin hänelle, himoaa niin paljon itse aasialaisia että mustasukkaisuuksissaan keksii kaikkea älytöntä kuten japanilaiset kaverit :')

Vierailija
2113/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Just tommonen mukahauska eno-setä. Väkisin pidetään kiinni ja pussaillaan. Yök!

Ja eikö tämä ollu muka alan ammattilainen, varhaiskasvatuksen ope?!?👀👀👀 Lapsilta kysytään saako halata.

Vierailija
2114/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerohan vielä mitä eroa on "suomalaisella" ja "Suomen kansalaisella".

Geneettinen perimä. Suomalaiset ovat geeniperimältään oma ryhmänsä eurooppalaisten rinnalla. Vain siis täällä syntyneitten suorat jälkeläiset. Jos tiedät siis mitä ovat perimä ja geenit. Genetiikka kun ei aukea kaikille. Suomalainen on puhtaitten suomalaosten esivanhempien jälkeläinen, suomen kansalaiseksi voi tulla kuka vaan tiettyjen prosessien kautta. Myös syntymällä täällä, mutta ei siltikään ole suomalainen ellei omaa sitä geeniperimää. Oliko kyllin sekavaa? ;)

Vierailija
2115/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna oli selvästi epämukavuusalueellaan ja hänellä on hankalaa! Odotti suurin toivein täydellistä kumppania, mutta 2 ja 3 jakson perusteella ei sitä saanut, eikä ole itse avoinna eikä joustava. Kasvojen mikroilmeet kertoo sisäisestä hädästä, myös ihan suoraan torjuu miestään ja pitää loitolla. Taitaa olla miehen kokemattomuus ja pidättyväisyys kova pala purtavaksi vaimolle? Nyt etsii syitä olla pitämättä hänestä, vaikka se tapahtui heti alussa intuitiivisesti. Noloa myöntää, täytyy löytää syy.

Mä olen Annan tyyppinen nainen enkä minäkään syty kokemattomista seinäkukkasista. Jotenkin tuntuu, että tästä maasta ei löydy sosiaalisia, aktiivisia ja treenattuja miehiä yhtä paljon kuin vastaavia naisia.. 

Vierailija
2116/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti - peräkamarinpoika, näin  sössötti joku. Avaa silmäsi ja katso  tuore dokumentti Joe Bidenistä. Ihan kuin nuori Biden on Matti ja jotain Koiviston vakavuuttakin hänestä löytyy. Eli Matti presidentiksi kun Alex malttaa lopettaa.. Tässäpä puheenaihetta....

Vierailija
2117/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäki nauroin hänelle, himoaa niin paljon itse aasialaisia että mustasukkaisuuksissaan keksii kaikkea älytöntä kuten japanilaiset kaverit :')

Hetkinen, minä ymmärsin täysin päinvastoin? Tässä sen näkee, miten samoista viesteistä voi tulla täysin päinvastaiset mielikuvat.

Selvää on, että kaikki suomalaiset tai kaikki aasialaiset eivät ole samaa mieltä kaikesta. Osa arvostaa jotain, mitä taas osa halveksii. Yleistykset on aina epä-älyllisiä.

Vierailija
2118/30018 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna oli selvästi epämukavuusalueellaan ja hänellä on hankalaa! Odotti suurin toivein täydellistä kumppania, mutta 2 ja 3 jakson perusteella ei sitä saanut, eikä ole itse avoinna eikä joustava. Kasvojen mikroilmeet kertoo sisäisestä hädästä, myös ihan suoraan torjuu miestään ja pitää loitolla. Taitaa olla miehen kokemattomuus ja pidättyväisyys kova pala purtavaksi vaimolle? Nyt etsii syitä olla pitämättä hänestä, vaikka se tapahtui heti alussa intuitiivisesti. Noloa myöntää, täytyy löytää syy.

Mä olen Annan tyyppinen nainen enkä minäkään syty kokemattomista seinäkukkasista. Jotenkin tuntuu, että tästä maasta ei löydy sosiaalisia, aktiivisia ja treenattuja miehiä yhtä paljon kuin vastaavia naisia.. 

Vai että ihan kokenutta pitäis olla... Hyi!

Vierailija
2119/30018 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä te olette jo katsomassa tätä sarjaa, kun itse näin vasta häät. 

Vierailija
2120/30018 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä te olette jo katsomassa tätä sarjaa, kun itse näin vasta häät. 

Katsomo+, mikä on yhden jakson edellä. Sitten taitaa olla vielä joku komas paikka mistä selviää osallistujien ja heidän lähipiirissä syvät ajatukset, joita täällä totuutena julistetaan.

Ketju on lukittu.