Kysy mitä haluat mieheltä jonka vaimolla on vakkari
Olemme pitkään naimisissa ollut pari. Vaimolla on vakkari ja lähti eilen (pe) hänen mökilleen ja tulee huomenna (su) takaisin. Kysy mitä haluat jos tällainen kuvio kiinnostaa.
Kommentit (126)
Kuinka usein sun kaltainen puudeli trimmataan?
Vierailija kirjoitti:
Vakkari, vaimo ja sinä- kimppakivaa...
Kiinnostaako?
Todellakin kiinnostais,ei vaan ole toteutunut
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia?
On
Onko vaimollasi posliini, trimmattu vai pusikko?
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimollasi posliini, trimmattu vai pusikko?
Pusikkoa ei koskaan, useimmiten posliini joskus trimattu kapea viiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia?
On
Mitähän lapset miettivät mielessään, kun äiti käy naitattamassa itseään kodin ulkopuolella!? Lapset kyllä kärsivät ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia?
On
Mitähän lapset miettivät mielessään, kun äiti käy naitattamassa itseään kodin ulkopuolella!? Lapset kyllä kärsivät ...
Eivät he tiedä kuviosta mitään. Äiti käy kavereiden luona..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako?
Onko vaimo koskaan antanut arvosanaa teidän seksitaidoistanne? Kummalla on parempi mulkku ? Kumpi hallitsee mulkkunsä käytön paremmin? Kumman kieli ylettyy syvemmälle pilluun jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia?
On
Eivät he tiedä kuviosta mitään. Äiti käy kavereiden luona..
Aina puhutaan, juoruillaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako?
Onko vaimo koskaan antanut arvosanaa teidän seksitaidoistanne? Kummalla on parempi mulkku ? Kumpi hallitsee mulkkunsä käytön paremmin? Kumman kieli ylettyy syvemmälle pilluun jne jne.
Ei suoraan noin ole vertaillut. On kyllä sanonut kuinka hyvältä vakkari tuntuu kun panee paksulla kalullaan tai että minun kalu tuntuu hyvältä kun menee niin syvälle. Vakkarin suuseksi taitoa ylistää usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako?
Ei suoraan noin ole vertaillut. On kyllä sanonut kuinka hyvältä vakkari tuntuu kun panee paksulla kalullaan tai että minun kalu tuntuu hyvältä kun menee niin syvälle. Vakkarin suuseksi taitoa ylistää usein.
Voisitko sä itse ottaa vakkarin kalun suuhusi, nuolla hänen reikäänsä ja lopulta runtata kalusi sinne. Vaimosi touhuaisi omiaan siinä vieressä.
Vaimosi pillu lienee parhaat päivänsä jo nähnyt. Vieläkö haluat sitä kosketella ja katsella ihan päivänvalossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako?
Voisitko sä itse ottaa vakkarin kalun suuhusi, nuolla hänen reikäänsä ja lopulta runtata kalusi sinne. Va
Suuhun voisin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi pillu lienee parhaat päivänsä jo nähnyt. Vieläkö haluat sitä kosketella ja katsella ihan päivänvalossa?
Mistä sinä sen tiedät?
Miten koko nykyinen asetelma tuli puheeksi suhteessanne - oliko sinun vai vaimosi aloite? Ja mistä ja miten tuo vakkari löytyi?
Vierailija kirjoitti:
Miten koko nykyinen asetelma tuli puheeksi suhteessanne - oliko sinun vai vaimosi aloite? Ja mistä ja miten tuo vakkari löytyi?
Vähän molempien aloitteesta. Kerrottiin molemmat mikä kiihottaa jne. Työmatkalta vaimo vakkarinsa löysi.
Rakastatko vaimoasi?
Rakastaako vaimosi sinua, vakkaria vai molempia?
Onko vakkarilla perhettä eli vaimo ja lapsi/ lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko vaimoasi?
Rakastaako vaimosi sinua, vakkaria vai molempia?
Onko vakkarilla perhettä eli vaimo ja lapsi/ lapsia?
Rakastan vaimoani
Vaimo rakastaa minua ja tykkää vakkarista
On vaimo ja lapsi
Onko teillä lapsia?