Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä haluat mieheltä jonka vaimolla on vakkari

Vierailija
24.08.2024 |

Olemme pitkään naimisissa ollut pari. Vaimolla on vakkari ja lähti eilen (pe) hänen mökilleen ja tulee huomenna (su) takaisin. Kysy mitä haluat jos tällainen kuvio kiinnostaa. 

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siveä? 

Olisitko sinä valmis antamaan hänet vieraan naitavaksi?

Niin oli minunkin vaimo minun mielestä siveä mutta niin vaan otti stringit pois ja avasi jalkansa vieraan kalulle. 

Sellasia ne vaimot on, joskus mies tästä saa tietää ja joskus ei.

Jep. Usein on niin että mies on siinä uskossa että eihän minun vaimo halua mitään vierasta ja totuus onnihan toinen. Minua ainakin kiihottaa tietää että vaimoni saa kokea vieraan tuoman kiiman eikä hänen tarvitse sitä salata. 

Itse miehenä tykkään olla tuo varattujen panija. Osalle riittää

Tykkäät siis panna aviossa olevia, perheenäitejä. Etkö siis löydä/saa vapaita naisia nussittavaksi, naisia, joilla ei ole perhesiteitä? Rikot perheitä. 

Vierailija
122/126 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siveä? 

Olisitko sinä valmis antamaan hänet vieraan naitavaksi?

Niin oli minunkin vaimo minun mielestä siveä mutta niin vaan otti stringit pois ja avasi jalkansa vieraan kalulle. 

Sellasia ne vaimot on, joskus mies tästä saa tietää ja joskus ei.

Jep. Usein on niin että mies on siinä uskossa että eihän minun vaimo halua mitään vierasta ja totuus onnihan toinen. Minua ainakin kiihottaa tietää että vaimoni saa kokea vieraan tuoman kiiman eikä hänen tarvitse sitä salata. 

Itse miehenä tyk

Tykkäät siis panna aviossa olevia, perheenäitejä. Etkö siis löydä/saa vapaita naisia nussittavaksi, naisia, joilla ei ole perhesiteitä? Rikot perheitä. 

On niistä osa sinkkujaki mutta ei sillä oo mulle väliä. Kuha eivät ala kuvitella mitään parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinkin voi toimia, toivottavasti sulle ei tule yllätystä jossa sinun siveä oma nainen on vastaavanlaisen panijan käyttämä. 

Vierailija
124/126 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinkin voi toimia, toivottavasti sulle ei tule yllätystä jossa sinun siveä oma nainen on vastaavanlaisen panijan käyttämä. 

Ihan varmasti se on 

Vierailija
125/126 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia säälin, näissä sekoilevissa perheissä!

Vierailija
126/126 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia säälin, näissä sekoilevissa perheissä!

Säälitkö myös niiden perheiden (joita on suurin osa) jossa käydään vieraissa salaa?