Brutto 3300€, käteen 2400€
Eli ihan keskipalkka mulla. Kolmannes menee taivaan tuuliin. Mielestäni liikaa.
Kommentit (88)
Viimeksi brutto 10062 ja netto 5672€.
No ihan en usko tuohon nettoon. Itselläni on tonnia suurempi palkka ja käteen ei jää kuin neljä sataa enemmän.
Hönöliini! Taas koitat vanhanaikaista!
Keskipalkka on kylläkin jo vajaat 3700 €/kk. Palkkasi on alle keskiarvon.
Brutto 10000, netto noin vajaa 8000. Viroon kun maksan yrityksen verot vaikka Suomessa ollaan, on helppo hymyillä :) Lisäksi Suomessa myös ni asia on ilmaista lukö Virossa maksaa maltaita.
Vierailija kirjoitti:
No ihan en usko tuohon nettoon. Itselläni on tonnia suurempi palkka ja käteen ei jää kuin neljä sataa enemmän.
Mulla ihan sama brutto ja netto kuin ap:lla. Pitää siis paikkansa.
Älkää ruikuttako, olkaa onnellisia, koittakaapa joskus elää 800 euron nettokuukausituloilla!
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruikuttako, olkaa onnellisia, koittakaapa joskus elää 800 euron nettokuukausituloilla!
No huoh taas. Onko 800€ ihan kaikki tulot ja maksetaanko tuosta asumiskuluja?
Ettekö te tiedä että verotus on henkilökihtaista.
Lsskin just että 3000€ netolla pärjäisi hyvin.
Ei huvita tehdä extratöitä jos siitä ei jää paljoa enempää käteen.
Vierailija kirjoitti:
Lsskin just että 3000€ netolla pärjäisi hyvin.
Minulle jää 4600€/kk liksasta 3100€ käteen. Siitä on jäänyt viime vuosina keskimäärin 1200€/kk säästöön ja sijoituksiin. Enkä tunne kärsiväni minkäänlaista puutetta. Käyn ravintolassa, matkustelen ja autokin on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama ollut kuin ap:lla, miksei muka?
Tuolla palkalla mulla jää käteen 2600€
Vierailija kirjoitti:
Nettopalkasta puhuminen antaa samojasta hieman pöntön kuvan.
Tulovero, alv, kiinteistövero, varainsiirtovero, myyntivoittovero, perintövero Lopulta ei jää mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huoh taas. Onko 800€ ihan kaikki tulot ja maksetaanko tuosta asumiskuluja?
Huoh ittelles. Asuminen lohkasee siitä yli puolet ja sitte kaikki muut laskut.
No mulla oli viime liksassa brutto 4500 ja käteen jäi 2940 euroa.