Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kolmessa viikossa saada 6 kg pois ja jos niin miten?

Vierailija
24.08.2024 |

Voisko joku antaa vinkkejä, miten saisi laihdutettua kolmen viikon aikana 6 kg. Joo, tiedän terveellistä ruokaa ja liikuntaa.. mutta kun ne eivät ole auttaneet.. 

Onko kokemuksia? Antakaa parhaat laihdutusvinkkinne..

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä onnistuu. Olen laihduttanut 85 kilosta 63 kiloon 8 viikossa ja olin normaalipainon ylärajoilla silloinkin kun olen pitkä. Söin minimaalisesti 500 kcal / pv + 1 herkkupäivä viikossa, joka oli pitsa. Kävin labroissa säännöllisesti ja kaikki arvot olivat hyviä koko ajan. Paino ei ole tullut takaisin ja laihduttamisesta on 12 vuotta aikaa. Ainoa dietti joka itselleni on sopinut. Ai niin ja laihdutin pääasiallisesti leivällä ja pitsalla, joilla ei kuulemma voi laihtua. Liikuin myös, jolla ei voi kuulemma laihtua. Kuusi kertaakin pitää päivässä kuulemma syödä, mutta itse söin vain kerran päivässä ja laihduin yllättäen. Säästöliekki kesti 3-5 pv. jonka jälkeen paino tippui silmissä. Tosi tarina, 

T: N37 182kg / 63 kg, jolla veriarvot kunnossa.

Tarkoittaa  22 kiloa 8 viikossa.  Jokaista päivää kohden lähes 3000 kalorin vajetta. Tuollainen laihtumi

Miten niin ei ole mahdollista? Jos syö 500 kcal päivässä, niin 3000 kcal vaje ei ole mitenkään mahdotonta. Itselläni kulutus on 3500 kcal luokkaa päivässä, ja olen 70-kiloinen.

Vierailija
42/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipaasto ainakin toimii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaamalla alenee melko varmasti 6 kiloa, riippuu tietenkin sinun nykyisestä painostasi. Jos olet selvästi ylipainoinen lähtee nopeammin. Suurin osa on nestettä joka lähtee. Mutta kilot tulee helposti takaisin.

Vierailija
44/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse tiputtaa kuin max kilo viikossa. Kuulostat sairaalta jojoilijalta.

Vierailija
45/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja sillä että oot ihan nälässä ja syöt mahdollisimman vähän. Täällä palstalla neuvotaan aina syömään vatsa täyteen ja monta kertaa päivässä ettei vaan nälkä ehdi tulla mutta se nyt on se vihoviimeinen keino. Jos haluaa laihtua nopeeta niin nälkää on nähtävä. Myös am#etamiini auttaa. Nuorempana käytin sitä välillä laihdutukseen ja sillä sai viikossa 5 kiloa pois vaikka otti vaan vähän aamuisin kevyen aamupalan jälkeen. Se viikko on aika maksimiaika sitä ottaa päivittäin ja loppuviikosta käytön näkee pupilleista. Niin ja normaalipainoisena pudotin tuon 5 kiloo viikossa eli 65kg->60kg. Olen 164cm pitkä.

Vierailija
46/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karppaamalla alenee melko varmasti 6 kiloa, riippuu tietenkin sinun nykyisestä painostasi. Jos olet selvästi ylipainoinen lähtee nopeammin. Suurin osa on nestettä joka lähtee. Mutta kilot tulee helposti takaisin.

Ei kannata karpata. Laiha karppauksen ajan ja sitten entistä sairaampi läski, kun karppaus loppuu. Näitä on nähty.

Vierailija
47/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitse tiputtaa kuin max kilo viikossa. Kuulostat sairaalta jojoilijalta.

Sellainen hän ilman muuta on. Ei ole mitään syytä yrittää lyhyessä ajassa saada paljon painoa pois, paitsi jos on jotenkin syvästi ongelmainen. 

Vierailija
48/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata karpata. Laiha karppauksen ajan ja sitten entistä sairaampi läski, kun karppaus loppuu. Näitä on nähty.

Mulle karppaus jäi elämäntavaksi. 

Vierailija
49/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän ja harvemmin.

Vierailija
50/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen adenovirusta. Nyt 3 viikon sairastamisen jälkeen on lähtenyt juuri tuon verran. 

Vierailija
51/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keto ja omad eli one meal a day. Syöt kerran päivässä kunnon runsaan aterian hyvin vähähiilarista ruokaa. Maan päällä kasvavia kasviksia voi syödä paljon, niistä ei tarvitse laskea hiilareita mutta muuten minimiin esim. kahvimaidot ym.

Vierailija
52/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen riisidietti toimii: saat syödä vain riisiä ja sitä niin paljon kuin haluat mutta saat käyttää vain yhtä puikkoa.

Vierailija
53/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kg viikossa, todella helppo homma!!

Vierailija
54/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinultaa joutaa pää irrotukseen.

Haista vit

tu!

Vierailija
55/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Mutta saat ne sen jälkeen 2 viikossa takaisin.

Mitä järkeä ?

Sehän on ihan itsestä kiinni nouseeko paino takaisin. Sitä paitsi kahdessa viikossa ei vielä ehdi tulemaan kovinkaan plajoa läskiä ellei sitten syö järjettömiä määriä.

Vierailija
56/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ja sillä että oot ihan nälässä ja syöt mahdollisimman vähän. Täällä palstalla neuvotaan aina syömään vatsa täyteen ja monta kertaa päivässä ettei vaan nälkä ehdi tulla mutta se nyt on se vihoviimeinen keino. Jos haluaa laihtua nopeeta niin nälkää on nähtävä. Myös am#etamiini auttaa. Nuorempana käytin sitä välillä laihdutukseen ja sillä sai viikossa 5 kiloa pois vaikka otti vaan vähän aamuisin kevyen aamupalan jälkeen. Se viikko on aika maksimiaika sitä ottaa päivittäin ja loppuviikosta käytön näkee pupilleista. Niin ja normaalipainoisena pudotin tuon 5 kiloo viikossa eli 65kg->60kg. Olen 164cm pitkä.

Ehei, ei ei ja ei. Kunhan karsii hiilihydraatit kokonaan tai lähes kokonaan pois, niin paino tippuu varmasti vaikka söisi mahan täyteen muutamankin kerran päiväss.

Vierailija
57/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on sitten ihmisen oma syy jos lihoo. Karppaus on todella tehokas laihdutuskeino eikä vähähiilihydraattisen ruokavalion noudattaminen ole vaikeaa.

Vierailija
58/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Mutta saat ne sen jälkeen 2 viikossa takaisin.

Mitä järkeä ?

Sehän on ihan itsestä kiinni nouseeko paino takaisin. Sitä paitsi kahdessa viikossa ei vielä ehdi tulemaan kovinkaan plajoa läskiä ellei sitten syö järjettömiä määriä.

Juust. Ja n. 95% laihduttaneista lihottaa itsensä takaisin lähtöpainoon tai yli siitä. Pikalaihduttajat vielä useammin. Eli miksi ottaa se  riski, että kuuluu tuohon valtavaan enemmistöön?

Älkää ihmiset laihduttako, ellette halua lihoa. Yksinkertainen totuus, mutta niiin vaikea.

Vierailija
59/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän ja harvemmin.

Väärä tapa. Jätä hiilihydraatit pois niin ei tarvitse pelleillä tuolla tavalla.

Vierailija
60/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa 6 kg on 290 gr päivässä.  Vanhan nyrkkisäännön mukaan 7000 kcal on yksi kehon painokilo (rasva on 9000, mutta kehosta lähtee rasvan mukana nestettä jne, joten 7000 riittää) -> pitäisi pystyä pudottamaan 2000 kcal päivässä ja jos ei normaalisti kuluta edes sitä niin pitäisi lisätä liikuntaa reilusti ja sitten syödä jotain 500 kcal diettiä, aika vaikeaa.

Mutta ihan pelkällä muutaman päivän paastolla voi lähteä "löysät pois", useita kiloja, mutta se on yleensä nestettä joka tulee takaisin heti kun aloittaa entisen syömisen ja juomisen, mutta "löysät pois" voisi olla hyvä ja nopea aloitus ja sitten yrittää ja yrittää pitää sitä pudotettua painoa, eikä pety vaikka paino nousisi takaisinpäin entiseen, jatkaa vain vähäistä syöntiä, niin kyllä se siitä tippuu.

Itse olin määrättynä siivoamaan periaatteessa 5 tuntia päivässä, mutta meni kaikkineen kevyesti 10 tuntia, ja tein kuukausia, niin paino putosi kiloja kuukaudessa vaikka en ollut alussa edes ylipainoinen.  Sellainen toiminta että koko päivän 10-12 tuntia liikenteessä, vaikka ei nostele puntteja jne, vaan työkkärin mielestä kevyttä siivousta, niin energian kulutus nousee älyttömästi ja paino putoaa vaikka kuinka söisi.

Olen tuota edellämainittua miettinyt niin että itse en millään olisi pystynyt laatimaan tuollaista painonpudotusohjelmaa, ei millään vain onnistuisi että 10-12 tuntia heiluisin turhan päiten ja tekisin, vaan pitään jonkun määrätä tekemään.

Tuo em, vielä päättyi onnettomasti kannaltani, ilmoitin koeaikana tekstarilla että nyt loppui ja sain sen kuuluisan karenssin, pitkän,  ja täysin omalla kustannuksella, mutta ei siitä sen emempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi