Voiko kolmessa viikossa saada 6 kg pois ja jos niin miten?
Voisko joku antaa vinkkejä, miten saisi laihdutettua kolmen viikon aikana 6 kg. Joo, tiedän terveellistä ruokaa ja liikuntaa.. mutta kun ne eivät ole auttaneet..
Onko kokemuksia? Antakaa parhaat laihdutusvinkkinne..
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itselläni on lähtenyt kahdessa viikossa viisi kiloa. Mutta se vaati sydäninfarktin ja suurin osa kiloista lienee nestettä. Olen kyllä vaihtanut ruokavalioni täysin: ei enää prosessoituja ruokia, ei herkkuja, ei voita, rasvaista juustoa jne. Söin ennen infarktia erittäin epäterveellisesti ja käytin myös runsaasti alkoholia. Että noista kun luopuu, niin kyllä se painokin putoaa...
Anteeksi uteluni vakavan asian suhteen, mutta minkäikäinen ja -kuntoinen olit ennen sydäninfarktia. Onko siitä pitkä aika? Miten voit nyt?
6kymppinen, peruskunto suhteellisen hyvä, liikuin useita kertoja viikossa jne. Mutta söin ja join epäterveellisesti ja tähän sukurasite ( ja ehkä myös äskettäin sairastettu korona), niin lopputulemana pallolaa
Jälkikontrolleja on riittävästi ja hoito sairaalassa erittäin hyvää. Ensimmäiset oireet olivat selkä- ja kylkikipua, myöhemmin huonovointisuutta ja kylmä hiki, tuolloin soitin itse ambulanssin ja olin koko ajan tajuissani operaation loppuun asti.
Kaalikeitto vettä eikä muuta ehkä omena vihreä tee. Keitossa vain kaalia. Lainaa jonkun koiraa käy ulkona.
Kyllä onnistuu. Olen laihduttanut 85 kilosta 63 kiloon 8 viikossa ja olin normaalipainon ylärajoilla silloinkin kun olen pitkä. Söin minimaalisesti 500 kcal / pv + 1 herkkupäivä viikossa, joka oli pitsa. Kävin labroissa säännöllisesti ja kaikki arvot olivat hyviä koko ajan. Paino ei ole tullut takaisin ja laihduttamisesta on 12 vuotta aikaa. Ainoa dietti joka itselleni on sopinut. Ai niin ja laihdutin pääasiallisesti leivällä ja pitsalla, joilla ei kuulemma voi laihtua. Liikuin myös, jolla ei voi kuulemma laihtua. Kuusi kertaakin pitää päivässä kuulemma syödä, mutta itse söin vain kerran päivässä ja laihduin yllättäen. Säästöliekki kesti 3-5 pv. jonka jälkeen paino tippui silmissä. Tosi tarina,
T: N37 182kg / 63 kg, jolla veriarvot kunnossa.
Helposti. Mutta saat ne sen jälkeen 2 viikossa takaisin.
Mitä järkeä ?
Mä "laihduin" 5kg neljässä päivässä kun oli paha noro joka lopulta veikin sairaalaan tiputukseen. En huomannut muuta muutosta kropassani kuin sen että ihosta tuli jotenkin taikinamainen :D Että pistää vähän miettimään miksi vtussa haluat laihtua 6kg pikana kun se ei kropassa edes paljoa näy. Ellet sitten ole sellainen että kaikki fläsä menee vatsaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Mä "laihduin" 5kg neljässä päivässä kun oli paha noro joka lopulta veikin sairaalaan tiputukseen. En huomannut muuta muutosta kropassani kuin sen että ihosta tuli jotenkin taikinamainen :D Että pistää vähän miettimään miksi vtussa haluat laihtua 6kg pikana kun se ei kropassa edes paljoa näy. Ellet sitten ole sellainen että kaikki fläsä menee vatsaan tms.
No nesteet nyt lähtee ekana pois, sillä ei ole mitään tekemistä läskin lähtemisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä onnistuu. Olen laihduttanut 85 kilosta 63 kiloon 8 viikossa ja olin normaalipainon ylärajoilla silloinkin kun olen pitkä. Söin minimaalisesti 500 kcal / pv + 1 herkkupäivä viikossa, joka oli pitsa. Kävin labroissa säännöllisesti ja kaikki arvot olivat hyviä koko ajan. Paino ei ole tullut takaisin ja laihduttamisesta on 12 vuotta aikaa. Ainoa dietti joka itselleni on sopinut. Ai niin ja laihdutin pääasiallisesti leivällä ja pitsalla, joilla ei kuulemma voi laihtua. Liikuin myös, jolla ei voi kuulemma laihtua. Kuusi kertaakin pitää päivässä kuulemma syödä, mutta itse söin vain kerran päivässä ja laihduin yllättäen. Säästöliekki kesti 3-5 pv. jonka jälkeen paino tippui silmissä. Tosi tarina,
Eiku 182 cm xD
Ei voi, pikadieetit max kaksi viikkoa, mutta lupaavat sen 6 kiloa viikossa.
Itse laihduin juuri viikon aikana 3 kg (73 kg --> 70 kg) Noissa kiloissa ei ole juurikaan nesteitä, sillä laihdutin jo ennen tuota viikkoa, mutta en niin tiukalla linjalla.
Söin alle 500 kcal päivässä lähinnä kananmunia ja jauhelihaa. Hieman vihanneksia lisäksi. Ei muuta. Lisäksi kuntosalitreeni neljä kertaa viikossa. Aion jatkaa vielä kolme viikkoa samalla tyylillä. Tavoitteenani on laihtua 10 kiloa neljässä viikossa, mutta saattaapi jäädä vähän vajaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa 22 kiloa 8 viikossa. Jokaista päivää kohden lähes 3000 kalorin vajetta. Tuollainen laihtumisnopeus ei ole mitenkään mahdollista, ellet ole sairaalloisen ylipainoinen.
Paastolla lähtee helposti tuon verran.
Aineenvaihduntadietillä lähtee 8kg kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Mutta saat ne sen jälkeen 2 viikossa takaisin.
Mitä järkeä ?
Paastolla lähti 5 kg 10 päivän aikana eikä tullut kilot takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Vedä ketoa tai mahdollisimman vähähiilarista ruokavaliota.
Tuo toimii takuuvarmasti ellei sitten ole jokin sairaus joka vaikeuttaa laihtumista. Liikuntaa ei kuitenkaan kannata ainakaan aluksi sotkea mukaan koska sen takia homma menee takuulla vituiksi.
Kananmunadieetillä lähtee. Kato Youtubesta ohjeita.
Kokeile sitä kahden viikon sairaaladieettiä, jolla pitäisi lähteä jopa 8 kg.
Jos on tarpeeksi lomien jälkeistä kaljaturvotusta niin helposti lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Irrottamalla alaraajat. n. 3 kg/kpl.
Aika riisitikut on sun alaraajas, jos ne ton enempää paina :DDD
Voi saada. Itseltäni lähti 25 kg 4 viikossa. Kesäaikana ankaraa ruumiillista työtä. Herkut pois. Ruokavaliona suurinpiirtin omena ja näkkileipä/pv. Oli kova rääkki. Näin jälkeen päin olen ihmetellyt miten kroppa kesti. En oikein suosittele kellekään mutta tehty mikä tehty. Ylimääräiset kilot pysyneet poissa.