Olen 45-vuotias ja hyvännäköinen ikäiseni mies alkoi flirttailla, vaikka olin meikittä liikenteessä
Olin aika puulla päähän lyöty. En värjää edes hiuksia, eli hiukset ovat sellaiset vaaleat harmaat. Outo juttu.
Kommentit (81)
Yleensä vaatimattoman näköisiä on helpompi lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vaatimattoman näköisiä on helpompi lähestyä.
Kaunotar, joka on luonnollinen (ilman pakkeleita, ilman rumuudenpiilottamistöhniä), ei ole "vaatimattoman" näköinen, ei ollenkaan, hän on kaunotar. Nainen jolla on pakkelit päällä on epäilyttävä ja siksi epälähestyttävä.
Kerran kävin jumpan jälkeen syömässä ABC:lla ja olin ihan räjähtäneen näköinen ja hikinen, kun joku itseäni 6v nuorempi mies tuli minulle juttelemaan ja pyysi puhelinnumeroa.
Nainen on paremman näköinen ilman meikkiä tai maltillisesti meikattuna. Jotku naiset ei osaa meikata ja lopputulos tikkurilan maalimainos.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on paremman näköinen ilman meikkiä tai maltillisesti meikattuna. Jotku naiset ei osaa meikata ja lopputulos tikkurilan maalimainos.
Maltillinen feikkaaminen, maltillinen rumuuden/vikojen piilottaminen/häivyttäminen? Mies ei halua naista tämän pakkelointitaitojensa vuoksi. Nainen on naisen näköinen, oman näköisensä, ilman pakkeleita. Pakkelikerroksen alla olevan nainen ei näytä naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se meikki, vaatteet tai hiukset näköjään vaikuta. Minulle on flirttailtu ja yritetty iskeä eniten juuri, kun olen ollut täysin laittamaton, hikinen ja ilman meikkiä kuntosalilla, lähikaupassa kumpparit jalassa sekä vaellusreissuilla kaameissa kamppeissa😂 Minua se on lähinnä huvittanut, eipä muutoin.
Miehet kuulemma rohkaistuvat iskemään vaarattomamman oloista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se meikki, vaatteet tai hiukset näköjään vaikuta. Minulle on flirttailtu ja yritetty iskeä eniten juuri, kun olen ollut täysin laittamaton, hikinen ja ilman meikkiä kuntosalilla, lähikaupassa kumpparit jalassa sekä vaellusreissuilla kaameissa kamppeissa😂 Minua se on lähinnä huvittanut, eipä muutoin.
Luonnollinen, meikkaamaton kaunotar on paljon lähestyttävämpi kun aivan sama kaunotar pakkeloituna. Kyse ei ole siitä että mies "rohkaistuisi" luonnollisen näköisen kaunottaren edessä, vaan siitä että pakkeloituna kaunotar on kyseenalainen, kokolailla sama asia kuin paikkamaalatun tai "kaksivärisen" auton kanssa.
Hymy ei ole flirttiä eikä lupaus mistään. Sitähän te naiset jokaiselle miehelle täällä toitotatte. Eli kukaan ei flirttaillut Ap:lle. Samat säännöt molemmille sukupuolille.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että mies pitää naista seksikkäimpänä juuri tuollaisena aitona. Ei paljon kiinnosta lähestyä viimeisen päälle laitettua naista.
Eihän se nyt pakkeleista oo kiinni. Taidatkin olla puulla päähän lyöty puupää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan hoikka. Tuskin muille.
No suht. Olin myös ruskettunut.
Ap
Rusketus on naisten mielestä hienoa, miehille ihan yhdentekevää.
Koska naiset pitävät tummista miehistä, niin he ruskettavat itseään siinä harhaluulossa, että miehetkin pitävät tummista naisista. Ihminen luulee aina, että muut ovat samanlaisia kuin hän itse.
45, mutta henkisesti 15 ja vielä tyhmä. Näkyy ulospäin, meikkiä tai ei. Ei se ollut bwt flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Meikit ovat vain ja ainoastaan toisia naisia varten, miehet eivät välitä niistä mitään. Aika onnetonta jos et ole 45 vuoden ikään sitä tajunnut.
Miehet tykkäävät naisista luonnollisina ja ilman mitään meikkiä.
Miksi sitten miehet esim instassa tykkäävät seurata niitä vahvasti meikattuja julkkisnaisia :D Eivät tunnusta, mutta katsovat mielellään laitettuja naisia, vaikka vaimoksi haluttaisiin se meikkaamaton elovenablondi
En sinulle flirttaillut, käsitit väärin. Pitääkö sitä heti täällä palstalla hehkuttaa, jos nyt vähän aikaa juttelin kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollinen, meikkaamaton kaunotar on paljon lähestyttävämpi kun aivan sama kaunotar pakkeloituna. Kyse ei ole siitä että mies "rohkaistuisi" luonnollisen näköisen kaunottaren edessä, vaan siitä että pakkeloituna kaunotar on kyseenalainen, kokolailla sama asia kuin paikkamaalatun tai "kaksivärisen" auton kanssa.
Millä tavalla kyseenalainen?
Mies saattaa olla arkeologi, joka tykkää kaivella muumioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kyseenalainen?
Ilmeisesti silleen, että miehet pelkää että sen pakkelin alta paljastuu suohirviö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että mies pitää naista seksikkäimpänä juuri tuollaisena aitona. Ei paljon kiinnosta lähestyä viimeisen päälle laitettua naista.
Miksi sitten valitetaan niin usein vaimon "rupsahtamisesta" esim lastensaannin jälkeen kun vaimo ei enää jaksa meikata ja laittaa hiuksia joka päivä? Aina puhutaan, kuinka mukamas ihaillaan "luonnollisen" näköisiä naisia mutta silti miehet katsovat niin netissä kuin tosielämässäkin niitä vahvasti meikattuja ja laitettuja naisia...
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa olla arkeologi, joka tykkää kaivella muumioita.
Katos, palstainkkulikin on jo hereillä tähän aikaan...
Luetun ymmärtäminen?