Olen 45-vuotias ja hyvännäköinen ikäiseni mies alkoi flirttailla, vaikka olin meikittä liikenteessä
Olin aika puulla päähän lyöty. En värjää edes hiuksia, eli hiukset ovat sellaiset vaaleat harmaat. Outo juttu.
Kommentit (81)
Oot varmaan hoikka. Tuskin muille.
Vierailija kirjoitti:
No suht. Olin myös ruskettunut.
Ap
Niin? Mikä ihmeellistä? Täh nyt taas tällekin aloitukselle. Pikkusen huomiosta nauttiva olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Rusketus on naisten mielestä hienoa, miehille ihan yhdentekevää.
Joku varattu mies siis halusi vonkata sinulta.
Meikit ovat vain ja ainoastaan toisia naisia varten, miehet eivät välitä niistä mitään. Aika onnetonta jos et ole 45 vuoden ikään sitä tajunnut.
Miehet tykkäävät naisista luonnollisina ja ilman mitään meikkiä.
Tuon luulisi olevan mukavaa, suorastaan imartelevaa, parisuhdestatuksestasi riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mikä ihmeellistä? Täh nyt taas tällekin aloitukselle. Pikkusen huomiosta nauttiva olet.
On kyllä ja kun piti vielä erikseen mainita olevansa hyvän näköinen. Mistä se tietää mistä muut tykkää. Omasta mielestään siis on
Ei se meikki, vaatteet tai hiukset näköjään vaikuta. Minulle on flirttailtu ja yritetty iskeä eniten juuri, kun olen ollut täysin laittamaton, hikinen ja ilman meikkiä kuntosalilla, lähikaupassa kumpparit jalassa sekä vaellusreissuilla kaameissa kamppeissa😂 Minua se on lähinnä huvittanut, eipä muutoin.
Varmaan tuli elohiiri silmään, eikä tajunnut, että olit juuri kyyläämässä sitä kuola suupielestä valuen.
Minuakin tuijotteli joku komea mies, vaikka olin kaupassa meikittömänä ja hiukset suihkumärkinä. Ja hiirenharmaat hiukset täälläkin 😄 Toisaalta, mitä vikaa siinä hiustenvärissä edes on? Se on luonnollinen. Meikittömyys on myös luonnollista. Luonnollinen näyttää aina paremmalta kuin tekojutut.
Vierailija kirjoitti:
Meikit ovat vain ja ainoastaan toisia naisia varten, miehet eivät välitä niistä mitään. Aika onnetonta jos et ole 45 vuoden ikään sitä tajunnut.
Miehet tykkäävät naisista luonnollisina ja ilman mitään meikkiä.
Ainakin fiksut ja aikuiset miehet 👍
On outoa kun selvästi näyttää variksenpelättimeltä
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Oletko tyhmä vai idiootti? Olemme vauva.fi:ssä eli hän on nainen. 🙄🙄 Muutenkin aivan ääliömäinen kysymys, kun aloituksessa lukee että hän oli ilman meikkiä. Hyvin harva mies kirjoittelee tuollaista yhtään mitään, kaikista vähiten täällä😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Rusketus on naisten mielestä hienoa, miehille ihan yhdentekevää.
Öööö. Minä en ole koskaan ollut mikään rusketusfanaatikko. Kalpeus on kaunista, kunhan ei ole sairaan näköinen.
Niinpä, meikkaaja on feikkaaja. Meikkaja kiinnostaa miehiä, jotka eivät kykene erottamaan feikkiä aidosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ja kun piti vielä erikseen mainita olevansa hyvän näköinen. Mistä se tietää mistä muut tykkää. Omasta mielestään siis on
Missä kohdassa aloittaja sanoin itseään hyvännäköiseksi? 😂 Ääliö...
Oletko mies vai nainen?