Olen 45-vuotias ja hyvännäköinen ikäiseni mies alkoi flirttailla, vaikka olin meikittä liikenteessä
Olin aika puulla päähän lyöty. En värjää edes hiuksia, eli hiukset ovat sellaiset vaaleat harmaat. Outo juttu.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
On outoa kun selvästi näyttää variksenpelättimeltä
Variksenpelättimisestä ei voi erottaa sukupuolta, joten joku asia variksenpelättimessä on herättänyt jollain huomion.
Kannattaa olla vähän varuilaan. Maaninen ihminen flirttaa vaikka lyhtypylväälle seksinhimoissaan. Aivotoiminta tasoa kiimainen koira. Estot lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Oletko tyhmä vai idiootti? Olemme vauva.fi:ssä eli hän on nainen. 🙄🙄 Muutenkin aivan ääliömäinen kysymys, kun aloituksessa lukee että hän oli ilman meikkiä. Hyvin harva mies kirjoittelee tuollaista yhtään mitään, kaikista vähiten täällä😂😂
Missään*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan hoikka. Tuskin muille.
No suht. Olin myös ruskettunut.
Ap
Rusketus on naisten mielestä hienoa, miehille ihan yhdentekevää.
12 apinaa alanuolittaa :D
En ymmärrä flirttailua, miten se tapahtuu! Aina jos joku mies katsoo minua ajatus on että naamassa varmaan jotain ruokaa tai huulipuna levinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Meikit ovat vain ja ainoastaan toisia naisia varten, miehet eivät välitä niistä mitään. Aika onnetonta jos et ole 45 vuoden ikään sitä tajunnut.
Miehet tykkäävät naisista luonnollisina ja ilman mitään meikkiä.
No jaa. Minä saan katseita kyllä nimenomaan silloin kun olen meikannut. Meikkaan aika harvoin enkä edes kauhean voimakkaasti, ja silti sen eron huomaa. Ilman meikkiä olen näkymätön. En kyllä pidä meikin takia saamaani huomiota kummoisenakaan. Eivät vain tajua miltä oikeasti näytän. Varmaan luulevat luonnonkauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä flirttailua, miten se tapahtuu! Aina jos joku mies katsoo minua ajatus on että naamassa varmaan jotain ruokaa tai huulipuna levinnyt.
Jos mies on kohtelias, kenties avaa oven.. Siitä se lähtee.
Mitäpä luulet mitä vailla oli? Suurinpiirtein jokainen mies ei jätä tilaisuutta väliin. Niin sinulle tulee käymään vielä monta kertaa, hölmö tyttö.
Olet paikkakunnallasi tunnettu pillupalveluista? Ja erityisesti karvapuskapillupalveluista 🤔
Olin tulossa silmälääkäristä. Siellä laitettiin tipat molempiin silmiin ja näin kaiken sumeasti
-mie45-
Yksi tuttu mies sanoi minua luonnonkauniiksi. Oikeasti meikkaan aina. Tosin kevyesti, mutta kuitenkin.
Olen aina pitänyt enemmän naisista jotka eivät meikkaa tai meikkaavat vain vähän. Sitä ei nimittäin koskaan tiedä millainen hirvitys sieltä meikin alta paljastuu. Sama kuin miesten parta. Parran avulla ulkonäköään voi muuttaa merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kohtelias, kenties avaa oven.. Siitä se lähtee.
Juuri näin. Oven avauskin voi olla flirttailua. Hyvin harva mies tekee mitään selviä "peliliikkeitä" ja ne jotka sellaisia tekevät, kannattaa nopeasti sivuuttaa. He ovat poikkeuksetta "jännämiehiä".
t: Mies itsekin
Kaunotar (alle 30v nainen) joka meikkaa, on mielestäni epäilyttävä, suhtaudun heihin erityisellä varauksella, koska kaunottaressa täytyy silloin olla jotain vikaa/vaivaa joka täytyy saada piilotettua. Vanhat naiset eivät kiinnosta minua mitenkään, joten aivan sama, vanhan talomaali-maalimainoksen sanoin: "Pinotexia pintaan, niin wanhakin näyttää nuoremmalta".
Vierailija kirjoitti:
Minuakin tuijotteli joku komea mies, vaikka olin kaupassa meikittömänä ja hiukset suihkumärkinä. Ja hiirenharmaat hiukset täälläkin 😄 Toisaalta, mitä vikaa siinä hiustenvärissä edes on? Se on luonnollinen. Meikittömyys on myös luonnollista. Luonnollinen näyttää aina paremmalta kuin tekojutut.
Jos se vaan ihmetteli, että mitä on tapahtunut, kun olet tukka märkänä kaupassa. Ehkä mietti, että tuleeko ulkona kaatamalla vettä ja jäikö auton ikkunat auki.
Surullista mutta hyvin tyypillistä Suomessa: 45-vuotias ei tiedä mitä flirtti tarkoittaa, ja miksi sitä harrastetaan.
Sillä ei ole mitään tekemistä iän, meikin, painon, ulkonön yms kanssa. Ei mitään.
Kevyt leikkimielinen flirtti ei ole iskemistä, se on nimen omaan kevyt leikki. Flirttailu tuottaa hyvää mieltä molemmile osapuolillle, keventää mieltä ja tuo hymyn huulille.
Suomessa luullaan että flirtti on kutsu petipuuhiin. Täällä missä asun flirtti on jokapäiväistä ja sitä tehdään ihan huomaamattaankin. Minä fleirttailen ja mieheni flirttailee eikä meillä nouse siitä kolmatta maailmansotaa koska se kuuluu arkipäivään.
Onhan se kiva jos 45-vuotias meikitön nainen saa siitä noin suuren ilon, silloinhan jotain on mennyt onnistuneesti perille. Tosin en tiedä mitä se toinen osapuoli on tarkoittanut, kevyttä leikkiä vai iskemistä, täällä sitä nyt kukaan ei siinä mielessä ota.
Jäyhät totiset suomalaiset eivät osaa tätä taitoa ja varsinkin ulkomailla tulkitaan hyvin usein väärin.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, meikkaaja on feikkaaja. Meikkaja kiinnostaa miehiä, jotka eivät kykene erottamaan feikkiä aidosta.
Ei miehiä niin paljoa kiinnosta meikkaako nainen vai ei. Molempi parempi.
Vierailija kirjoitti: "Suomessa: 45-vuotias ei tiedä mitä flirtti tarkoittaa, ja miksi sitä harrastetaan. Sillä ei ole mitään tekemistä iän, meikin, painon, ulkonön yms kanssa. Ei mitään."
On kahdenlaista flirttiä, hyvän mielen flirtti, sekä parinvalintaan elimellisesti kuuluva flirtti. Meille on kehittynyt parisuhdeleikki (the mating game) samoin kuin kaikille muille eläimille omansa (esim. linnuilla soidinmenot, teerenpeli), joissa seksuaalinen kumppani valitaan, kullekin lajille ominaisten tarpeiden mukaan. Joka ei leiki/pelaa parisuhdeleikin ehdoilla jää yksin, ilman paria (tai joutuu surkeaan parisuhteen).
-
"Pingviinit pariutuvat koko lopun elämän ajaksi. Mikä ei todellakaan yllätä minua, koska ne kaikki näyttävät täsmälleen samalta. Niin ei koskaan käy, että ne joku päivä kohtaisivat paremmannäköisen pingviinin." - Ellen DeGeneres
Sanoi*