Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45-vuotias ja hyvännäköinen ikäiseni mies alkoi flirttailla, vaikka olin meikittä liikenteessä

Vierailija
24.08.2024 |

Olin aika puulla päähän lyöty. En värjää edes hiuksia, eli hiukset ovat sellaiset vaaleat harmaat. Outo juttu.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saattaa olla arkeologi, joka tykkää kaivella muumioita.

Katos, palstainkkulikin on jo hereillä tähän aikaan...

On kyl surullista että noin nuori ihminen on jo noin katkera. Yleensä katkeruus liitetään vanhoihin ihmisiin. 

Vierailija
62/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt pakkeleista oo kiinni. Taidatkin olla puulla päähän lyöty puupää...

Heh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein itsekin ihmettelet, oikein tälle palstalle piti ilmoittautua.

Vierailija
64/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

bwt?

Vierailija
65/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä siitä kostuit?

alapäästä

Vierailija
66/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelinvarvas oli näkyvissä?

Vierailija
67/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä mun miehet sitten on, meen töissäkin ilman meikkiä mut ei näy jonoa ovella. Toisaalta just vastikään en meinannut päästä festareille portista sisään ennenkuin näytän henkkarit 😂

N32

Vierailija
68/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymy ei ole flirttiä eikä lupaus mistään. Sitähän te naiset jokaiselle miehelle täällä toitotatte. Eli kukaan ei flirttaillut Ap:lle. Samat säännöt molemmille sukupuolille.

Näinhän se on.

Ap on vain niin sekaisin oman seksu*alisuutensa kanssa, että alkaa kuvitella omiaan.

Vierailija
69/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45+ ikäiset ystävälliset luonnolliset tädit hyvällä vartalolla ovat ihania ja aina vähän ihastun jos pääsen sellaiselle puhumaan. Vanhenemisen merkit naisessa ei minua haittaa. Vi***mainen hapan luonne sitäkin enemmän. 

Vierailija
70/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN ole koskaan meikannut. Onko sillä joku korrelaatio sen kanssa, ketä miehet pitää helpoimpana?

Vierailija
71/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisuus, ilkeys, koppavuus jne. on pahinta myrkkyä kaiken ikäisissä naisissa. 

Vierailija
72/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se meikki, vaatteet tai hiukset näköjään vaikuta. Minulle on flirttailtu ja yritetty iskeä eniten juuri, kun olen ollut täysin laittamaton, hikinen ja ilman meikkiä kuntosalilla, lähikaupassa kumpparit jalassa sekä vaellusreissuilla kaameissa kamppeissa😂 Minua se on lähinnä huvittanut, eipä muutoin. 

Miehet kuulemma rohkaistuvat iskemään vaarattomamman oloista naista. 

Luonnollinen, meikkaamaton kaunotar on paljon lähestyttävämpi kun aivan sama kaunotar pakkeloituna. Kyse ei ole siitä että mies "rohkaistuisi" luonnollisen näköisen kaunottaren edessä, vaan siitä että pakkeloituna kaunotar on kyseenalainen, kokolailla sama asia kuin paikkamaalatun tai "kaksivärisen" auton kanssa.

Millä tavalla kyseenalainen? 

Kyseenalainen, koska: Miksi hänellä on vahva meikki (englannin "make up", tarkoittaa harhauttamista, valehtelemista, sepittämistä, naamioitumista, ehostamista, &c). Onko kynsilakan alla kynsisientä? Onko poskipakkelin alla rokkoa? Onko luomivärin alla sairaalloisen mustat luomet? &c.

Vierailija
73/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se meikki, vaatteet tai hiukset näköjään vaikuta. Minulle on flirttailtu ja yritetty iskeä eniten juuri, kun olen ollut täysin laittamaton, hikinen ja ilman meikkiä kuntosalilla, lähikaupassa kumpparit jalassa sekä vaellusreissuilla kaameissa kamppeissa😂 Minua se on lähinnä huvittanut, eipä muutoin. 

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että mies pitää naista seksikkäimpänä juuri tuollaisena aitona. Ei paljon kiinnosta lähestyä viimeisen päälle laitettua naista.

Miksi sitten valitetaan niin usein vaimon "rupsahtamisesta" esim lastensaannin jälkeen kun vaimo ei enää jaksa meikata ja laittaa hiuksia joka päivä? Aina puhutaan, kuinka mukamas ihaillaan "luonnollisen" näköisiä naisia mutta silti miehet katsovat niin netissä kuin tosielämässäkin niitä vahvasti meikattuja ja laitettuja nai

Nainen rupsahtaa nopeasti, se on biologinen fakta. Meikkaaminen (ja kehonmuokkaus kuten silikonipaakut), eivät estä rupsahtamista, vaan ainoastaan kertoo että nainen ei ole oma itsensä, vaan on feikattu nainen, tehden hänet kyseenalaiseksi.

Miehet katsovat netissä samoin kuin IRL nuoria kaunottaria, ne ovat ominaisuuksia joita ei saa aikaan meikkaamalla.

Vierailija
74/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamelinvarvas oli näkyvissä?

Tähän on pakko panna 'Camel ToeSong': 

Vierailija
75/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen suuri iski, uudestaan:

Vierailija
76/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvain. Kun painan "Lainaa" nappia niin sen suroitu linkki tulee näkyviin lainauksessa.

Vierailija
77/81 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missä mun miehet sitten on, meen töissäkin ilman meikkiä mut ei näy jonoa ovella. Toisaalta just vastikään en meinannut päästä festareille portista sisään ennenkuin näytän henkkarit 😂

N32

Oletko rumapainoinen?

Vierailija
78/81 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Oletko rumapainoinen?

En. BMI alle 20. Oletko ruma-aivoinen?

N32

Vierailija
79/81 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap selvästi oli mielissään saamastaan kivasta huomiosta, ja kun erehtyi kertomaan tämän av:lla, niin heti ovat palstamammat kuorossa mylvimässä että ei se sulle oikeasti flirttaillut ja oot ruma läski, joka luulee itsestään liikoja. Sillä lailla. Kyllä tämä lyttääminen Suomessa osataan.

Älä masennu ap. Kyllä minuakin flirtti piristää, varsinkin silloin kun se tulee joltain kiinnostavalta mieheltä, eikä 20 vuotta vanhemmalta papalta.

Vierailija
80/81 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisen pitkä katsekontakti kutsu vai avaus?

Kun nainen ottaa yli 2 sekuntia pitkän katsekontaktin mieheen, eivätkä kummatkaan ole koskaan keskustelleet mitään keskenään, tai edes koskaan nähneet toisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän