Millainen ihminen varaa itselleen joka päivä parhaan istumapaikan työpaikalta?
Eikä ota huomioon että muutkin haluaisivat istua siinä.
Kommentit (48)
Seuraavalla kerralla laukaise palohälytys ja juokse paikalle istumaan kun henkilö lähtee ulos.
Kukaan ei varaa minun istumapaikkaani, koska minulla on oma huone, liikennevalot ja ovi tarvittaessa lukossa!
Elämme kilpailuyhteyskunnassa, jossa nopeat syövät hitaat. Eka valitsee paikkansa, jos ja kun työpaikalla on niin sovittu ja on työnantajan haluama ratkaisu siellä teillä. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! Meillä suurinta osaa töistä ei tehdä koneella, mutta osa tehdään. Mä valtaan aina ainoan 2 näytön koneen, koska se hyödyttää mua eniten niissä töissä joita teen. Sillä koneella hyödynnän aina kahta näyttöä. Sit taas joskus kun joku työkaveri siihen ehtii ensin niin mua ärsyttää, että yleensä se työkaveri tekee siinä työtä, joka olisi pitänyt tehdä puhelimella asiakkaalla ja jonka voi tehdä puhelimella eikä siihen todellakaan tarvita kokeella tehdessäkään kahta näyttöä, plus ne ei ikinä käytä silloin kun toista näyttöä.
Missä ei ole vähintään kahta näyttöä joka paikassa?
Kotihoidossa.
Voisin kuvitella, että tuollaisella työpaikalla ei ihan se paras työilmapiiri vallitse... Tietysti työpaikan johto voi halutakin nähdä tuollaista kisailua duunarien kesken aamusta alkaen, tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! Meillä suurinta osaa töistä ei tehdä koneella, mutta osa tehdään. Mä valtaan aina ainoan 2 näytön koneen, koska se hyödyttää mua eniten niissä töissä joita teen. Sillä koneella hyödynnän aina kahta näyttöä. Sit taas joskus kun joku työkaveri siihen ehtii ensin niin mua ärsyttää, että yleensä se työkaveri tekee siinä työtä, joka olisi pitänyt tehdä puhelimella asiakkaalla ja jonka voi tehdä puhelimella eikä siihen todellakaan tarvita kokeella tehdessäkään kahta näyttöä, plus ne ei ikinä käytä silloin kun toista näyttöä.
Tajusitko mistä puhutaan? Puhutaan koneesta johon on kiinnitetty 2 näyttöä joita voi hyödyntää samanaikaisesti. Suurimmassa osassa paikoista näitä ei taida olla.
Tehdään paljon etätöitä ja meillä ei ole edes työpisteitä kaikille, mutta toistaiseksi ei olla kaikki tultu yhtä aikaa toimistolle, niin että joku ois jäänyt ilman pöytää. Meille kyllä sanottiin, että siinä tapauksessa mattimyöhäiset pitää mennä kokoushuoneeseen töihin.
Ai kahvipöydässä?? Mistä se tietää, että se sinustakin paras paikka?
Jokaisen pitää näyttää, että on paikkansa ansainnut ko. duunissa. Näin minä tulkitsen tuon käytännön. Häntäheikit joutuvat Mopen osille päivittäin. Ekat loistavat!
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella, että tuollaisella työpaikalla ei ihan se paras työilmapiiri vallitse... Tietysti työpaikan johto voi halutakin nähdä tuollaista kisailua duunarien kesken aamusta alkaen, tiedä häntä.
Meillä on oikein hyvä ilmapiiri. Porukat tulee ja menee kyllä miten sattuu. Minä olen toimistolla vain aamuisin ja yksi työkaveri tulee toimistolle vain iltapäivällä ja kolmas siinä välissä.
Meillä on ihan selvä peli, että aikanen lintu madon nappaa ja se sopii kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen pitää näyttää, että on paikkansa ansainnut ko. duunissa. Näin minä tulkitsen tuon käytännön. Häntäheikit joutuvat Mopen osille päivittäin. Ekat loistavat!
Häntäheikit ei ehdi töihin kun on panemassa kontillaan takaapäin? Mitä oikein tarkoitit?
+Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotihoidossa.
Eikö kännykkä riitä?
Joku vakituinen vanhempi ihminen.
Meillä johtaja aamupalaverissa määräsi, kuka istuu minnekin, mistä on virkailija sairastunut, lomalla tms. Joskus määrättiin toiseen konttoriinkin, jos siellä oli pula tekijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusitko mistä puhutaan? Puhutaan koneesta johon on kiinnitetty 2 näyttöä joita voi hyödyntää samanaikaisesti. Suurimmassa osassa paikoista näitä ei taida olla.
No kai nyt normitoimistoissa on aina.
Ollaan paljon etänä ja toimistopäivänä menen ekana ja valitsen sen mielestäni parhaan paikan. Jos joku on toimistolla monta päivää peräkkäin, sen kamat voi jo olla siinä ja sit menen muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on onneksi joka työpisteessä kaksi näyttöä. Ehkä ollaan harvinainen toimisto sitten. Ainoastaan selkävaivaisille on varattu omat työpisteet, jotta he voivat työskennellä seisaaltaan halutessaan. Muut voivat käyttää heidän työpisteitä heidän lomien aikana. Kalenterista näkee kuka on milloinkin lomalla tai muuten vaan poissa. Myös pomon työpiste on käytettävissä hänen lomiensa aikana. Hänellä on rauhallinen nurkkaus, ja olen siinä töitä tehnyt välillä.
Meillä sanottiin, että paikat valitaan tulojärjestyksessä. Menen aikasin töihin ja valitsen juuri sen paikan minkä haluan. Jos joku tulee minua aiemmin ja valitsee sen, niin sitten valitsen omasta mielestäni toiseksi parhaan paikan.
Olen vaan huomannut, että loppujen lopuksi me tykätään eri työpisteitä.