Onko oikeasti normaalia paskoa joka päivä?
Eikö se ole kolmen päivän välein suosituksien mukaan?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun sitä tulee. On se sitten millaista tahansa. Löysää, normaalia. On se normaalia joka päivä. Jos ei tule joka päivä, sitten on suolistossa tai jossakin vikaa.
Miksi en voi pyytää suolistoa menemään lakkoon? Mulla oli erittäin haastava ummetus lapsena ja nuorena. Sitten rasvattoman makean maidon jätin pois ja sillä selvä vatsa on ollut terve siitä asti
On melko normaalia paskoa, joka päivä, ainakin jos syökin joka päivä. En ole kokeillut olla päivääkään syömättä, niin en tiedä mitä silloin tapahtuisi.
Ai tässä tämä sama hullu jonka mielestä on normaalia paskoa muutamana päivänä viikossa? No ei ole!! Hoida suolistosi kuntoon. Vai oletko anorektikko joka ei syö?
Vierailija kirjoitti:
Ai tässä tämä sama hullu jonka mielestä on normaalia paskoa muutamana päivänä viikossa? No ei ole!! Hoida suolistosi kuntoon. Vai oletko anorektikko joka ei syö?
En, vaan olen vasemmistolainen joka paskoo housuihinsa.
Kausittaista täällä päässä. Mut 3krt päivässä on normaali (koko suku ihan paskamahoja ollaan). Pari vuotta meni niin et jopa 7kertaa päivässä piti käydä, ja maha oli sekaisin kokoajan vaikka miten yritti syödä eritavalla ja testailla ruoka-aineita. Rajoitti elämää oikeesti aika paljon.
Muttei se lääkäriä kiinnostanut. Nyt onneks taas rauhoittunut, ja itseasiassa helpotti kun aloitin diabetes-lääkityksen.
Olkaa hyvä infosta.
No ei välttämättä tarvi käydä joka päivä. Oon kyllä huomannu, että syömisen määrä vaikuttaa, jos syö paljon niin pitää käydä jopa pari-kolme kertaa päivässä, mutta jos on kausi, että syö vähemmän niin riittää joka toinen päivä.
On normaalia, mutta on normaalia myös olla paskomatta joka ikinen päivä. Luin jostakin, että jotkut paskoo 3 krt päivässä ja toiset kolmen päivän välein eikä kumpikaan ole epänormaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, vaan olen vasemmistolainen joka paskoo housuihinsa.
Oletko jompikumpi vasemmistolaisista toimittajista jotka matkustivat bussissa paskat housuissa?
Olishan se kiva että pökäle tulisi joka päivä, välillä parin päivän unmetustakin, sellasta se on mun vatsan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia, mutta on normaalia myös olla paskomatta joka ikinen päivä. Luin jostakin, että jotkut paskoo 3 krt päivässä ja toiset kolmen päivän välein eikä kumpikaan ole epänormaalia.
Jep. Kerran päivässä taitaa olla keskiarvo
Riippuu ruokavaliosta. Jos syö vihanneksia ja pääasiassa kasvikunnan tuotteita niin tulee aika tarkasti aamulla ja joskus toisenkin kerran päivän mittaan. Jos on paastolla, ei tule mitään ellei tarkoituksella tyhjennä suolta esim. suolavedellä. Jos syö lihaa, tulee joskus joku kokkare kivi ja 5 peräpukamaa samalla.
Kannattaa vaihtaa pois lihansyönnistä täyskasvikselle, niin suoli on riittävän nesteytynyt ja siellä on riittävästi kuitua.
Aina, kun sitä tulee. On se sitten millaista tahansa. Löysää, normaalia. On se normaalia joka päivä. Jos ei tule joka päivä, sitten on suolistossa tai jossakin vikaa.