Millainen ihminen varaa itselleen joka päivä parhaan istumapaikan työpaikalta?
Eikä ota huomioon että muutkin haluaisivat istua siinä.
Kommentit (48)
Sellaista se on toimistoissa. Aikainen lintu madon nappaa.
Ekana paikalle tuleva saa valita. Miksi nukut myöhään, jos tietty paikka on sinulle tärkeä? Prioriteetit kuntoon!
Sellainen jonka ei tarvitse liikkua palavereihin.
Paikkoja pitäisi kierrättää.
T. Hr-täti
Tule aikaisemmin töihin tai aukaise suusi niin pääset sinäkin osingoille.
Sellainen, joka on ensimmäisenä paikalla. Kuulostaa enemmän tilanteelta, jossa kolme lasta mahduttautuu auton takapenkille.
Minä. Herään luontaisesti 5.30. Olen tstolla 6.30.
Istun, mihin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Istun, mihin haluan.
Mitä jos joku istuu paikallesi kun käyt wcssä?
menen omalle paikalleni, v**** pösilö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun, mihin haluan.
Turpaahan siinä tulee. Sama kuin baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun, mihin haluan.
En käy vessassa. Mulla on eväät ja vaipat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun, mihin haluan.
No ei vessatauolla siihen kukaan istu, kun kamat on siinä, mutta jos se on tyhjänä, aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun, mihin haluan.
No ei vessatauolla siihen kukaan istu, kun kamat on siinä, mutta jos se on tyhjänä, aivan sama.
Kamat voi siirtää pois.
Minä! Meillä suurinta osaa töistä ei tehdä koneella, mutta osa tehdään. Mä valtaan aina ainoan 2 näytön koneen, koska se hyödyttää mua eniten niissä töissä joita teen. Sillä koneella hyödynnän aina kahta näyttöä. Sit taas joskus kun joku työkaveri siihen ehtii ensin niin mua ärsyttää, että yleensä se työkaveri tekee siinä työtä, joka olisi pitänyt tehdä puhelimella asiakkaalla ja jonka voi tehdä puhelimella eikä siihen todellakaan tarvita kokeella tehdessäkään kahta näyttöä, plus ne ei ikinä käytä silloin kun toista näyttöä.
Menet vain sen ekana paikalle tulleen viereen ja sanot, että se on sun paikkasi ja pyydä häntä häipymään siitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Meillä suurinta osaa töistä ei tehdä koneella, mutta osa tehdään. Mä valtaan aina ainoan 2 näytön koneen, koska se hyödyttää mua eniten niissä töissä joita teen. Sillä koneella hyödynnän aina kahta näyttöä. Sit taas joskus kun joku työkaveri siihen ehtii ensin niin mua ärsyttää, että yleensä se työkaveri tekee siinä työtä, joka olisi pitänyt tehdä puhelimella asiakkaalla ja jonka voi tehdä puhelimella eikä siihen todellakaan tarvita kokeella tehdessäkään kahta näyttöä, plus ne ei ikinä käytä silloin kun toista näyttöä.
Missä ei ole vähintään kahta näyttöä joka paikassa?
Every man for himself, näinhän Jenkkilässä sanotaan.
Töihin aikaisin tuleva?