Miksi vähä-älyisimmät kuskit lähes poikkeuksetta ajavat autoa BMW
Ajavat persiissä, ei vilkkua, ylinopeutta kaupungissa yms. Viekö se merkki älykkyyttä alas vai mistä tämä johtuu?
Kommentit (34)
Ehkä syy on itsetuhoisuus ja mielenterveysongelmat. Tämä selittäisi myös sen, että BMW:n ratissa kuolleisuus on poikkeuksellisen suurta.
Bmw nyt vasta kakkostilalla kolaritilastoissa.
Ajan uudella toyota yariksella ja kyllä siellä takapuskurissa roikkuu myös muitakin autoja. En oikein koskaan ole ymmärtänyt sitä miksi pitää roikkua takapuskurissa kiinni? Eikö se ajaminen ole silloin stressaavaa ja epätaloudellista kun turvaväli on liian pieni? Se että ajaa toisen auton takapuskuriin kiinni on sellanen juttu että olisi kiva kuulla syy sille.
Jos mun edessä ajaa auto hitaampaa kuin minä niin sitten pudotan omaa nopeuttani samaksi mikä edellä ajavan nopeus on ja pidän riittävän turvavälin siihen.
M32
He ovat havaintojeni mukaan usein myös lyhyitä ja käyttävät lippalakkia.
Autoja näkee usein kyljellään ojissa.
Luulen, että bemarin maine oikeuttaa ihmisen perseilemään! Nuoret oppii ettei bemmillä käytetä villkua kun käännytään.
Sulla on varmaan joku tutkimus tähän kuinka bmw-kuskeilla on alhainen äo?
Olet vain kateellinen Skoda-kuski. Otan osaa, on varmasti raskasta.
Useinkin ihmisen mieli tuottaa tällaisia ajatusvääristykåmiä, joita havainnointi vahvistaa, jollei ihminen ymmärrä olla kriittinen.
Vierailija kirjoitti:
Ajan uudella toyota yariksella ja kyllä siellä takapuskurissa roikkuu myös muitakin autoja. En oikein koskaan ole ymmärtänyt sitä miksi pitää roikkua takapuskurissa kiinni? Eikö se ajaminen ole silloin stressaavaa ja epätaloudellista kun turvaväli on liian pieni? Se että ajaa toisen auton takapuskuriin kiinni on sellanen juttu että olisi kiva kuulla syy sille.
Jos mun edessä ajaa auto hitaampaa kuin minä niin sitten pudotan omaa nopeuttani samaksi mikä edellä ajavan nopeus on ja pidän riittävän turvavälin siihen.
M32
Kun ajaa pikkuautolla, perseessä roikkuu aina joku vaikka ajaisit 160kmh.
Koska kun näät BMW:n kiinnität sen tekemisiin huomiota, mutta kun näet Nissanin et huomioi lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan uudella toyota yariksella ja kyllä siellä takapuskurissa roikkuu myös muitakin autoja. En oikein koskaan ole ymmärtänyt sitä miksi pitää roikkua takapuskurissa kiinni? Eikö se ajaminen ole silloin stressaavaa ja epätaloudellista kun turvaväli on liian pieni? Se että ajaa toisen auton takapuskuriin kiinni on sellanen juttu että olisi kiva kuulla syy sille.
Jos mun edessä ajaa auto hitaampaa kuin minä niin sitten pudotan omaa nopeuttani samaksi mikä edellä ajavan nopeus on ja pidän riittävän turvavälin siihen.
M32
Kun ajaa pikkuautolla, perseessä roikkuu aina joku vaikka ajaisit 160kmh.
Vaikka ajaisi suurinta sallittua nopeutta niin silti joku roikkuu takapuskurissa kiinni. Yleensä itse hidasta vauhtia jos joku ajaa takapuskurissa kiinni ihan vaan kostoksi.
Vierailija kirjoitti:
He ovat havaintojeni mukaan usein myös lyhyitä ja käyttävät lippalakkia.
Autoja näkee usein kyljellään ojissa.
Joo lippalakki on varma hälytysmerkki ettei kuskilla ole kaikki kotona.
BMW kompensoi niin montaa vikaa ihmisessä. M33
Vierailija kirjoitti:
Koska kun näät BMW:n kiinnität sen tekemisiin huomiota, mutta kun näet Nissanin et huomioi lainkaan.
Tuo on totta. Olen jo oppinut varomaan bmw kuskeja. Kun bmv ilmestyy peileihin voi odottaa mitä tahansa.
Tämä on täysin totta. Bemmi ja teslakuskit ovat vaarallisimmat kuskit liikenteessä. Tulee todistettua joka päivä. Ajavat puskuriin kiinni, ja eivät osaa ohittaa. Roikkuvat vaan puskurissa, sitten jos ohittavat niin se tapahtuu mutkassa tai keltaisilla viivoilla.
T. Rekkakuski 2 milj.km. takana.
Mielenkiintoinen teesi. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että mun työnantajalla on kaikilla autoedulla olevilla bemari. Mulla on vm. 2025 2-sarjalainen, mun miehellä on vm. 2026 5-sarjalainen. Mun kollegoilla on kaikkea välillä 2- ja 5-sarjaa ja X-sarjaa on aika paljon. Me osataan käyttää vilkkua, osataan myös parkkeeraa ja ajaa tilannenopeuden mukaisesti. Meidän koulutukset on alimmillaan DI. Toki myönnän, että koulutus ei tuo järkeä tai kaikessa ei aina ihan heti leikkaa. En kuitenkaan laittaisi esimerkiksi työnantajani edustajia sinne vähä-älyisimpien joukkoon.
Omalla kokemuksella sanon, että Tesla kuskit ovat nykyään aika vaarallisia autojensa kanssa. Onneksi niissä on niin voimakkaan turvallisuusmääritykset, että auto itse suojaa itseään. Viimeksi viime viikolla ajoin Jenkeissä ja Tesla kuski yritti pakolla tulla eteeni. Auto ei yksinkertaisesti päästänyt siihen, vaikka kuinka kuski riuhtoi ja repi rattia. Samaa olen nähnyt kotimaassani, että unohdetaan esimerkiksi parkkialueen liikennesäännöt, etuajo-oikeudet ja muut tien käyttäjät.
BMW on suosittu merkki amislaisten keskuudessa.
Vastaako kysymykseesi?
Vierailija kirjoitti:
Bmw nyt vasta kakkostilalla kolaritilastoissa.
Vasta?
Koska olet huono kuljettaja tien tukkeena . Kannattaa jatkossa ajella pusikossa niin et häiritse kunnon ihmisiä .