Millainen ihminen varaa itselleen joka päivä parhaan istumapaikan työpaikalta?
Eikä ota huomioon että muutkin haluaisivat istua siinä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! Meillä suurinta osaa töistä ei tehdä koneella, mutta osa tehdään. Mä valtaan aina ainoan 2 näytön koneen, koska se hyödyttää mua eniten niissä töissä joita teen. Sillä koneella hyödynnän aina kahta näyttöä. Sit taas joskus kun joku työkaveri siihen ehtii ensin niin mua ärsyttää, että yleensä se työkaveri tekee siinä työtä, joka olisi pitänyt tehdä puhelimella asiakkaalla ja jonka voi tehdä puhelimella eikä siihen todellakaan tarvita kokeella tehdessäkään kahta näyttöä, plus ne ei ikinä käytä silloin kun toista näyttöä.
Missä ei ole vähintään kahta näyttöä joka paikassa?
Tajusitko mistä puhutaan? Puhutaan koneesta johon on kiinnitetty 2 näyttöä joita voi hyödyntää samanaikaisesti. Suurimmassa osassa paikoista näit
Riippuu todella paljon alasta. Monella alalla osa työstä hoidetaan koneella, osa muualla. Tällöin aika harvoin on kahta näyttöä käytössä.
Luulisi että tuollaiset tuolileikit on päiväkodissa eikä työpaikoilla vuonna 2024. Avokonttorit on ihan prseestä, mutta sitäkin huonommaksi työolot näköjään saadaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että tuollaiset tuolileikit on päiväkodissa eikä työpaikoilla vuonna 2024. Avokonttorit on ihan prseestä, mutta sitäkin huonommaksi työolot näköjään saadaan.
Ei ennen mitään tuolileikkejä ollut, kun kaikilla omat omat työpisteet ja jopa oma huone tai kaksi työntekijää oli samassa huoneessa. Nyt kaikki on avokonttorissa, jossa ei ole tarpeeksi paikkoja kaikille työntekijöille etätöiden takia.
Minulla on oma huone. Koko talon paras. Ai että millainen olen. Mukava ja herttainen, tietenkin, pomon suosikki.
Millaisella ihmisellä ei ole omaa työpistettä?
Vierailija kirjoitti:
Millaisella ihmisellä ei ole omaa työpistettä?
Toimistotyöntekijällä, joka tekee paljon etätöitä. Kustannuksista säästetään, mutta toimisto on kuitenkin vielä olemassa.
Ollaan muutettu jo minimitiloihin.
Ei kännykällä voi tehdä väliarvioita, rai arvioita, puheluiden kirjaamista, hoitosuunnitelman päivitystä, toistuvansuunnitelman päivitystä, tulostaa tarpeellisia papereita, selata esim edellisiä mmse tuloksia tai verenpaineita pitkältä ajalta, avata haava episodia, avata kotihoidon episodia uudelle asiakkaalle, laittaa asiakasta keskeytykseen tai ottaa sieltä pois jne. Nää on vaan murto-osa siitä mitä kotihoidossa pitää tehdä koneella.