Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten jotkut voi olla niin tosikkoja /tyhmiä? Esim. tuossa on muutama ketju joissa ilmiselvästi kettuillaan
08.02.2007 |
kysyjälle ja eikö joku taukki jo ala huutelemaan että ei pidä paikkaansa! Jos kysymys on tyhmä, niin varmasti vastaan yhtä tyhmästi! Ja kiva etten ole ainoa :) Tosikot on kyllä ihan...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa. taitaa itselläs olla vieteri kireellä ja pinna löysällä? hå?