Oletko tyytyväinen vaatekaappisi sisältöön?
Minulla on vielä karsittava, mutta olen tyytyväinen. Ostin kesällä alesta muutaman kivan vaatteen ja karsin raskaalla kädellä olemassaolevista.
Entä te?
Kommentit (34)
Kirjoittakaa lisätä vaatekaapienne sisältöjä .Tämä on antoisaa ja avartavaa näin aamukahvin kanssa ..😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytyväinen, kun sieltä puuttuu siistejä housuja, pari paitaa ja se täydellinen mekko, jota oon ettinyt monta vuotta. Alusvaatteet on myös aika kulahtaneita.
Alusvaatteet nyt ovat helpoimmat ostaa. Siitä vain tänään kauppaan!
Helppoa, jos vaan on rahaa. Mulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vaatekaappia. Mun vaatteet seilaa pyykkikoreissa huoneesta toiseen sen mukaan missä on tilaa. Työvaatteille on kaappi takaoven luona ns romuhuoneessa, sen sisältöön olen tyytyväinen. Juhlavaatteet on pukupusseissa vaatehuoneessa roikkumassa.
Kiitos.
Vähän konmaritin ja jätin itselleni 2 t-paitaa, 2 pitkähihaista, neuleen, 2 housut ja mekon. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vähän konmaritin ja jätin itselleni 2 t-paitaa, 2 pitkähihaista, neuleen, 2 housut ja mekon. Näillä mennään.
Aika radikaalia. Pesukone käy varmaan usein. Mutta hyvä.
Olen, koska kaapissa on oikein mieluisia ja laadukkaitakin arkivaatteita omissa varsin neutraaleissa lemppariväreissä ja muutama ihana kesä- ja juhlamekkokin sekä ne asialliset hautajaisvaatteet. Se on ns. valmis eli mitään lisää ei tarvitse hankkia.
Sen sijaan en ole tyytyväinen omaan kroppaani, koska en mahdu noihin vaatteisiin ja siksi on pakko käyttää rumia ja kauheita, kirjavia hätävaravaatteita jotka olen ostanut jostain alerekistä koska pakko saada ja äkkiä edes jotain päällepantavaa.
En todellakaan ole. Käyn jatkuvasti jonkinlaista karsimisoperaatiota. Lisäksi tässävitun asunnossa ei ole minkäänlaisia kiinteitä vaatekaappeja, joten vaatteita on nyt vähän siellä täällä miten sattuu varastoituna. En jaksa ostaa mitään irtokaappia, koska muutan täällä vuoden sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset tuntemattomien vaatekaappien sisällöstä tietoa ...kysyn vaan.
Mitä teet keskustelupalstalla? Kysyn vaan.
Vaatekaapin suhteen juuri mietin, että uskaltaisiko karsia raa'alla kädellä lisää. Käytän aina samoja vaatteita, joten pitäisikö ne "ihan kivat" käyttämättömät heittää kierrätykseen?
Kun karsii, tuntuu että on enemmän vaatteita, koska kaikkia tulee käytettyä. Se on ihmeellistä, mutta totta.
Ei nyt ihan näinkään. Jos mulla on 10 paria sukkia ja karsin niistä 8 paria, ei minusta kyllä tunnu siltä että sukkia olisi enemmän, vaan tuntuu siltä että joudun ylihuomenna kulkemaan haisevissa sukissa.
Eihän tuo sukkia k
Ihan sama se on paitojenkin kanssa. Kun vähennät, vähenevät vaihtoehdot, ja pyykkiä täytyy pestä useammin. Kumpi on sitten parempi ja yhdisteltävämpi: se yksi täydellinen, joka kuluu puolessa vuodessa, vai kolme vähän epätäydellisempää, jotka ovat vähän eri mallisia ja värisiä ja jotka kestävät kauemmin? Minusta jälkimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä "omat värit" käytössä? Siis oletteko valinneet itsellenne värit, joissa pitäydytte? Ap
En tietoisesti ole valinnut, vaan tilanne on itsestään ajautunut siihen suuntaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset tuntemattomien vaatekaappien sisällöstä tietoa ...kysyn vaan.
Mitä teet keskustelupalstalla? Kysyn vaan.
Vaatekaapin suhteen juuri mietin, että uskaltaisiko karsia raa'alla kädellä lisää. Käytän aina samoja vaatteita, joten pitäisikö ne "ihan kivat" käyttämättömät heittää kierrätykseen?
Mulla taas on just päinvastoin eli ne "ihan kivat" (tai siedettävät) on käytössä ja kulkee siis päältä pesukoneeseen ja kuivaustelineestä päälle edes käymättä kaapissa. Tuolla kaapissa on sitten kaikki ne tosi kivat ja hyvät vaatteet joita en raaski käyttää vaikka ihan tavallisia arkivaatteita nekin on. Lisäksi kaapissa on sellaisia "tavoitevaatteita" vaikka ja kuinka jotka ei tällä erää edes päälle mene.
Kotiasuihin todella tyytyväinen. Kaikki Skimsiä. Kotoa en juuri muualle poistu kuin kauppaan ja nyt kesällä käyttänyt pelkkiä mekkoja. Niitä saisi kyllä olla enemmän.
Joo, olen. Vielä tyytyväisempi olisin, jos ne kaikki sopisi vielä päälle.
Pääosin. Kyllähän siellä vielä on vaatteita, joita ei ole tullut käytettyä. Viimeisimpinä liehuvalahkeiset housut ja valkoiset paksupohjaiset lenkkarit, kun koin velvollisuudeksi seurata muotia. Molempia käytetty nolla kertaa, ei tunnu luontevalta. Pakko kai edes yrittää vielä. Tykkään myös liikaa kivoista t-paidoista, enkä ehdi käyttää kaikkia. Ja aloitin uudessa työpaikassa, enkä ole vielä varma, kehtaako siellä käyttää esim. Black Sabbath-paitaa 😀
Mulla ei ole vaatekaappia. Mun vaatteet seilaa pyykkikoreissa huoneesta toiseen sen mukaan missä on tilaa. Työvaatteille on kaappi takaoven luona ns romuhuoneessa, sen sisältöön olen tyytyväinen. Juhlavaatteet on pukupusseissa vaatehuoneessa roikkumassa.