Juhliiko teekkarit aina keskenään?
Teekkareilla on paljon juhlia ja tapahtumia, senhän kaikki tietää. Ovatko noissa yleensä aina keskenään? Eli pääseekö ulkopuolisia mukaan?
Kommentit (15)
Vähän kuin kysyisit pääseekö jonkin firman bileisiin ulkopuolisena mukaan. Aveccina toki jos on sellaiset juhlat, mutta muuten ei.
On ihanaa juhlia joukkueella, josta suunnilleen tietää, miten se toimii ja joka älyllisesti on hyvällä tasolla. Muut älkööt vaivautuko tunkemaan paikalle.
Teekkareiden bileissä oli aina ihan sairaan hauskaa kun joku parrakas puleutui naisten vaatteisiin ja lauloi Aikuinen nainen mä oon
sitten juotiin kaljaa!
Eli avopuoliso jätetään yksin kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Avopuoliso voi juhlia oman kaveripiirinsä kanssa.
Yritin kerran opiskelijana mennä teekkaribileisiin, jotta tapaisin mukavia DI-miehiä. Ihan turhaan menin, hengailivat vain keskenään. :D
On olemassa omanporukan tapahtumia, avec tapahtumia ja poikkitieteellisiä tapahtumia. Ihan kuin millä tahansa alalla.
Vierailija kirjoitti:
No pääseekö se teekkari humanisti-tai hoitsupuolison opiskelijaporukan tapahtumiin? Ei.
Kun minä opiskelin 90-luvulla silloisessa tekussa, josta valmistui teknikoita ja insinöörejä, huvitoimikunta järjesti yhteisbileitä hoitsuopiskelijoiden kanssa. Lopputulos usein valitettavasti oli, että paikalla oli sata tulevaa inssiä ja teknikkoa ja kymmenen tulevaa hoitsua.
Niinpä menin mielummin tavalliseen yökerhoon, jos olin yöseuraa vailla.
Om teknologerna är sinsemellan blir det bögparty och om sjuksköterskor och humanister ordnar fest blir det lesboparty. Därför blandades det tidigare, vilket ledde till hetero äktenskap och barn.
onks ne niin tylsii et ne juhlii vaan keskenään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pääseekö se teekkari humanisti-tai hoitsupuolison opiskelijaporukan tapahtumiin? Ei.
Humanistit ja hoitsut eivät vietä koko ajan aikaa keskenään, tapahtumia on todella vähän teekkareihin verrattuna.
No olisihan se aika outoa tunkea uppo-outojen bileisiin mukaan kuokkimaan.