Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen vaatekaappisi sisältöön?

Vierailija
24.08.2024 |

Minulla on vielä karsittava, mutta olen tyytyväinen. Ostin kesällä alesta muutaman kivan vaatteen ja karsin raskaalla kädellä olemassaolevista.

Entä te?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset tuntemattomien  vaatekaappien sisällöstä tietoa ...kysyn vaan.

Vierailija
2/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti oikea juhlien keskipiste!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siellä luuranko... 

Vierailija
4/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti oikea juhlien keskipiste!

Mikä sun ongelma on? 

Vierailija
5/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet keskustelupalstalla? Kysyn vaan.

Vaatekaapin suhteen juuri mietin, että uskaltaisiko karsia raa'alla kädellä lisää. Käytän aina samoja vaatteita, joten pitäisikö ne "ihan kivat" käyttämättömät heittää kierrätykseen?

Vierailija
6/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatekaapin suhteen juuri mietin, että uskaltaisiko karsia raa'alla kädellä lisää. Käytän aina samoja vaatteita, joten pitäisikö ne "ihan kivat" käyttämättömät heittää kierrätykseen?

Kun karsii, tuntuu että on enemmän vaatteita, koska kaikkia tulee käytettyä. Se on ihmeellistä, mutta totta.

Vierailija
7/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen, kun sieltä puuttuu siistejä housuja, pari paitaa ja se täydellinen mekko, jota oon ettinyt monta vuotta. Alusvaatteet on myös aika kulahtaneita.

Vierailija
8/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidänkö siihen pitäisi vastata ...Tee rytkyillesi mitä lystää ..

Vierailija
9/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tyytyväinen, kun sieltä puuttuu siistejä housuja, pari paitaa ja se täydellinen mekko, jota oon ettinyt monta vuotta. Alusvaatteet on myös aika kulahtaneita.

Voi kiitos pataljoona kun kerroit tämän meille tuntemattomille....kiitosss

Vierailija
10/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alusvaatteet nyt ovat helpoimmat ostaa. Siitä vain tänään kauppaan!

Vierailija
11/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olen tyytyväinen, itsehän ne olen ostanut. Isompi kaappi olisi toki kiva. Mutta hulluhan minä olisin, jos heittäisin sopivan kokoisia ja laadukkaita vaatteita pois. 

Vierailija
12/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidänkö siihen pitäisi vastata ...Tee rytkyillesi mitä lystää ..

Miksi pitää tulla ketjuun vittuilemaan jos aihe ei kerran kiinnosta. 

mä karsin just noita ihan kiva-vaatteita enkä ole mitään niistä tarvinnut takaisin. Niissä oli aina joku ettei tuntenut oloa syystä tai toisesta mukavaksi siinä vaatteessa. Kaipaisin vaatekaappiini lisää yläosia farkkujen kanssa käytettäväksi. Lisäksi ns talvihameita. 

Vierailija
13/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi nuo kaapin hyllyt vähän paremmat olla.

Vierailija
14/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on menossa projekti. Ensin karsin ne, joita en käytä. Sitten tein harkitun listan siitä, mitä haluan/tarvitsen (myös väri, materiaali jne) ja nyt alan olla listan loppupuolella ostoksissani. Nyt teen vielä toisen karsintakierroksen ja hävitän vanhoista myös ne "ihan kivat". Tämä auttoi siihen, että aluksi tuntui ettei kaappiin jää mitään, jos karsimisen olisi tehnyt heti kokonaan. 

Palkkani on lähiaikoina noussut, ja olen nauttinut siitä, että olen voinut ostaa paremmista materiaaleista tehtyjä vaatteita ja uudistaa kaappia. On myös mahdollista valita se, mikä itselle sopii parhaiten, eikä aina vain se "ihan kiva", johon rahat riittää. Olen myös tullut kärsivällisemmäksi, etsin oikeanlaista kauemmin, enkä enää tyydy niihin ihan kivoihin. Nyt on paljon mielekkäämpää pukeutua :)

Vierailija
15/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaa ihan hirvvveesti  kun joku karsii..

Vierailija
16/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun karsii, tuntuu että on enemmän vaatteita, koska kaikkia tulee käytettyä. Se on ihmeellistä, mutta totta.

Ei nyt ihan näinkään. Jos mulla on 10 paria sukkia ja karsin niistä 8 paria, ei minusta kyllä tunnu siltä että sukkia olisi enemmän, vaan tuntuu siltä että joudun ylihuomenna kulkemaan haisevissa sukissa.

Vierailija
17/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä "omat värit" käytössä? Siis oletteko valinneet itsellenne värit, joissa pitäydytte? Ap

Vierailija
18/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on menossa projekti. Ensin karsin ne, joita en käytä. Sitten tein harkitun listan siitä, mitä haluan/tarvitsen (myös väri, materiaali jne) ja nyt alan olla listan loppupuolella ostoksissani. Nyt teen vielä toisen karsintakierroksen ja hävitän vanhoista myös ne "ihan kivat". Tämä auttoi siihen, että aluksi tuntui ettei kaappiin jää mitään, jos karsimisen olisi tehnyt heti kokonaan. 

Palkkani on lähiaikoina noussut, ja olen nauttinut siitä, että olen voinut ostaa paremmista materiaaleista tehtyjä vaatteita ja uudistaa kaappia. On myös mahdollista valita se, mikä itselle sopii parhaiten, eikä aina vain se "ihan kiva", johon rahat riittää. Olen myös tullut kärsivällisemmäksi, etsin oikeanlaista kauemmin, enkä enää tyydy niihin ihan kivoihin. Nyt on paljon mielekkäämpää pukeutua :)

Olen myös alkanut ostaa paremmista materiaaleista tehtyjä vaatteita. Ennen ei tullut hirveästi katsottua. Polyesterimekko voi olla nätti mutta kyllähän se kesällä hiostaa. 

Vierailija
19/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan näinkään. Jos mulla on 10 paria sukkia ja karsin niistä 8 paria, ei minusta kyllä tunnu siltä että sukkia olisi enemmän, vaan tuntuu siltä että joudun ylihuomenna kulkemaan haisevissa sukissa.

Eihän tuo sukkia koskekaan.

Vierailija
20/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttäisi olevan porukka krapulassa ja huonolla päällä.

Alan olla tyytyväinen, oli iso urakka ja vähän haikeaakin luopua wannabe-vaatteista vuosien takaa. Näillä mennään eikä todellakaan tarvitse mitään lisää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi