Hyvä ripsiväri,kehu omaasi,laita myös hinta -kiitos-
Kommentit (22)
Harmi, että jää käyttämättä se uusi. Kallista tavaraa :(
Mulla on muuten pitkät ripset ja sillä pienellä harjalla on tosi helppo saada siististi ripsiväri niihin.
Tuosta Masterpiece-maskarasta (en enää muista kenen tekijän); lähteekö se ihan vedellä vai pitääkö ottaa puhdistusaineella? Vois kokeilla jos lähtee ihan vedellä vaan... Mulla on tosi herkät silmänaluset :(
Terv. olinkohan 8
Kanebo on huono, koska 38 asteinen vesi on kuumaa silmien ympärysiholle ja sitä joutuu hankaamaan aika kovasti. Kun ikää on 30 ja + ei silmänympärysten jokailtainen venytys ole järkevää ;-)
Ikinä en hinkkaa silmänympärysihoa! Mulla tosi herkkä iho.
8
Vierailija:
Kanebo on huono, koska 38 asteinen vesi on kuumaa silmien ympärysiholle ja sitä joutuu hankaamaan aika kovasti. Kun ikää on 30 ja + ei silmänympärysten jokailtainen venytys ole järkevää ;-)
Ja huom. sitä saa edelleen sillä lyhyemmällä pienellä harjalla, sekä sillä pitkällä tuuheammalla harjalla. Itse pidän siitä tuuheasta harjasta.
Itse en suostu käyttämään muuta kuin Lancomen Definicils-ripsiväriä. Tarkkaa hintaa en tiedä, koska mies tuo uuden aina työmatkoiltaan ;)
se uus rimmelin magnif' eyes on ihan peestä, ei kannata ostaa!
kuinka hyvin tuo Max Factoryn Masterpiece pysyy? Sehän ei ole vedenpitävä. Onko vastaavaa, hyvää, joka olisi vedenpitävä tai ainakin säänkestävä??
Olen käyttänyt jo vuosikausia, aina välillä olen " uskoton" ja sorrun ostamaan jotain muuta, josta pikapikaa palaan taas Lancomeen. Hyvä harja, hyvä koostumus, ei paakkuunnut, ei karise, ei valu, ei ärsytä, kestää pienet itkutkin, kuitenkin suht helppo poistaa.
Kanebon 38C oli mulle myös epämiellyttävä yllätys samoista syistä kuin joku muukin tuossa listasi: ripsivärin poistamiseen täytyy käyttää niin kuumaa vettä, että en ikinä pysty pesemään kasvojani niin kuumalla.
Tuota kostuttelu- ja " vetämiskikkaa" olen yrittänyt moneen kertaan, sillä tuloksella että irtoilevaa ripsiväriä joko karisee silmään, joka taas mun superherkkiä silmiä ärsyttää niin pahasti, että silmät punottavat pitkään, tai sitten ripsiväri ei lähde kunnolla pois, ja aamulla on varjot silmien alla ja ripsirajassa. Saunassa tai suihkussa lähtee hyvin, mutta käyn tosi harvoin iltaisin kummassakaan.
Säänkestävät ovat parempia kuin vedenkestävät ja pysyvät minulla tosi hyvin eivätkä leviä silmien alle niin kuin yleensä kaikki muut. Maksavat n. kympin. Kanebosta en tykkää yhtään, vaikka sitä täällä aina kauheasti kehutaan. Minusta 38-asteinen vesi tuntuu liian kuumalta silmämeikin poistoon.
38 ripsari.... En vain muista mikä se oli nimeltään????
Siinä uudessa on niin suuri ja törkyinen harja.
Ja hintahan oli jotain parikymppiä.
ainoa ripsari, joka ei valu lainkaan silmänalusille, vaikka olisi kuinka peiteväriä siinä.
Mulla on luonnostaan tuuheat ja helposti takkuuntuvat ripset, mutta tuo ripsiväri on sopinut hyvin, ei tule paakkuja =) Oisko reilun kympin luokkaa.
Tai siis vanha pidentää, kuten kaikki ripsarit...
Vierailija:
Siinä uudessa on niin suuri ja törkyinen harja.
Taisi olla siis tuo jonkun mainitsema vanhempi harja koska tästä pari vuotta aikaa. Se oli jotenki töpöripsille suunniteltu, ei toiminut mulla ollenkaan.
No niin, ja se suositus:
Max Factorin Masterpiece!!! Ihan sikahyvä ripsari. Taitaa olla taas joku uutuus? Suosittelen kiivaasti kaikille : )
Sulla taitaa olla kans tämä Masterpiece? On kultainen putkilo.
-12
Miten uusi kanebo 38 eroaa vanhasta (paitsi harjan koossa)? Käytin itse sitä vanhaa monta vuotta, mutta se aiheutti silmien kutisemista (mitä lie allergiaa ollut). Mahtaako uusi olla yhtään parempaa herkkäsilmäiselle?
Kanebossa on suurempi harja. Vanhempi parempi :)
Enne rakastin L' orealin Cil-Extremeä, mutta sen valmistaminen lakkautettiin..
useita kokeillut, paras, ei varise, leviä, helppo puhdistaa, upea musta ja saanut silmät kehuja ihan vierailta miehiltäkin=)