En tiedä enää mitä tekisin että naiset kiinnostuis
Löytyy korkeakoulutus, kohtalainen fyysinen kunto, harrastuksia, kavereita, mielenkiinnonkohteita, sivistystä. Mut naisille yhdet treffit mun kanssa on tarpeeks.
Oon kai sit liian tylsä tai epävarma tai jotain. Yritän kyl treffeillä olla ns. myönteinen ja hyväntuulinen sekä heittää läppää. Lopputulos on sama. Ja takana on kans vuosia terapiaa ja koen et on tullu kehitystä, muttei ilmeisesti tarpeeksi. Olo on aika toivoton.
Kommentit (206)
Voisitko tutkinnollasi saada töitä muualta? Itsekin olen akateemisena miehenä ilmaa suomalaisille naisille, mutta Keski-Euroopassa tilanne oli aivan toinen.
Älä edes yritä. Elä täysillä hyvää elämää ja jos joku sopiva/kiinnostava osuu joskus tiellesi, voit yrittää kevyesti aloittaa jutustelua. Älä yritä liikaa. Naiset ei kestä epätoivoisia miehiä. Pidä pieni jännitys päällä kokoajan. Ei liikaa yritystä.
Hommaa miljoona euroa niin naiset kiinostuu.
Vierailija kirjoitti:
Ruma naama ilmeisesti
Kiitos avusta, kai...
Vierailija kirjoitti:
Voisitko tutkinnollasi saada töitä muualta? Itsekin olen akateemisena miehenä ilmaa suomalaisille naisille, mutta Keski-Euroopassa tilanne oli aivan toinen.
ai sä saat pllua siellä, no hyvä
Vierailija kirjoitti:
Älä edes yritä. Elä täysillä hyvää elämää ja jos joku sopiva/kiinnostava osuu joskus tiellesi, voit yrittää kevyesti aloittaa jutustelua. Älä yritä liikaa. Naiset ei kestä epätoivoisia miehiä. Pidä pieni jännitys päällä kokoajan. Ei liikaa yritystä.
Mut eikö siinä saumat muutu vain ohkasemmaksi, jos häipyy tindereistä ja muista ja toivoo että joku potentiaalinen nainen johon sattuu kerran vuodessa törmäämään jossain, on sitten se täysosuma? Pakkohan sitä on tavata naisia jos haluaa parantaa mahiksiaan.
AP
Odottele rauhassa ja meanwhile vedä käteen
Muista että sinun on löydettävä vain yksi sinulle sopiva nainen. Muiden kiinnostus on loppupeleissä yhdentekevää. Hän voi tulla yllättäen vastaan missä ja koska vaan. Kun uskoo olevansa hyvä tyyppi ja on kiinnostunut toisista, niin siitä voi lähteä liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Oon 34 vuotta. On tässä vähän jo odoteltu...
AP
Lopeta etsiminen. Se ei ole pelkkä klisee että puolison löytää sillon kuin sitä vähiten odottaa. Älä kuitenkaan vetäydy neljän seinän sisälle vaan hanki mieluinen harrastus tms jossa tapaat luontevasti samanhenkisiä ihmisiä.. elämästään nauttiva henkilö vetää luonnollisesti puoleensa ihmisiä. Tsemppiä!
"Löytyy korkeakoulutus, kohtalainen fyysinen kunto, harrastuksia, kavereita, mielenkiinnonkohteita, sivistystä. Mut naisille yhdet treffit mun kanssa on tarpeeks"
Mikään noista ei kyllä liity treffien onnistumiseen tao epäonnistumiseen. Kun itse 7 vuotta sitten tapasin treffeillä mieheni (jonka kanssa nykyisin naimisissa), kävimme mukavaa keskustelua. Emme siis menneet paikan päälle ja alkaneet luetella asioita vaan keskusteltiin. Se keskustelu itsessään on se, mikä saa klikkaamaan tai ei. Ei keskustelun aiheet pelkästään. Keskustelun sävy, syntyykö spontaania naurua, kiehtooko siinä toisen näkökulmassa jokin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 34 vuotta. On tässä vähän jo odoteltu...
AP
Älä välitä, kyllä siihen tottuu.
Ap, emme tiedä, millainen olet oikeasti, joten vaikeaa ottaa kantaa. Sinä itse kerrot näin, mutta deittikumppanisi sanoisivat ehkä jotain muuta. Oletko edes kysynyt heiltä asiaa?
Yleensä karsastan ihmisiä, jotka ihan ensimmäiseksi muistavat mainita koulutuksena. Siitä huolimatta, vaikka itselläni on AMK-tutkinto. Se kertoo heti, että luokittelet ihmisiä. Ethän muuten tässäkään sitä olisi kertonut. Useimmat ihmiset haluavat aitoa yhteyttä ihmisiin, ja etsivät sielunkumppania. Eivät CV-tekstiä. Ulkonäkö ja koulutus ovat pinnallisia asioita. Harva ihastuu niihin, ellei ole hyvin nuori tai pinnallinen. Ihminen haluaa sielunkumppanin.
Tarkoitan, että kun esim. nytkin mainitset heti tutkintosi, ihmettelet, ettei noin hyvä mies löydä seuraa. Aivan kuin olisit mielestäsi "erityislahja". Ja vika olisi vain naisissa, jotka eivät osaa sinua arvostaa.
Millaiset sosiaaliset taidot sinä omaat? Oletko empatiakykyinen ja miellyttävä muuten? Vai esitätkö vain "mukavaa tyyppiä"? Yleensä oikeasti mukavat saavat naisia; olivatpa rumia tai köyhiäkin. Rannalle jäävät ilkeät ja omahyväiset.
Vierailija kirjoitti:
Muista että sinun on löydettävä vain yksi sinulle sopiva nainen. Muiden kiinnostus on loppupeleissä yhdentekevää. Hän voi tulla yllättäen vastaan missä ja koska vaan. Kun uskoo olevansa hyvä tyyppi ja on kiinnostunut toisista, niin siitä voi lähteä liikkeelle.
Kun tarpeeks kauan saa pelkkiä pakkeja, kyllähän se on pakko myöntää itselleen, että todennäkösyydet sille että joku mut haluava nainen vaan tulis jossain vastaan, on aika ohuet.
AP
Myötätuntoinen kirjoitti:
Lopeta etsiminen. Se ei ole pelkkä klisee että puolison löytää sillon kuin sitä vähiten odottaa. Älä kuitenkaan vetäydy neljän seinän sisälle vaan hanki mieluinen harrastus tms jossa tapaat luontevasti samanhenkisiä ihmisiä.. elämästään nauttiva henkilö vetää luonnollisesti puoleensa ihmisiä. Tsemppiä!
On mulla harrastuksia, mut en mä niissä oikein naisia tapaa. Tai tapaan, mut iso osa on paljon mua vanhempia tai perheellisiä tms.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ap, emme tiedä, millainen olet oikeasti, joten vaikeaa ottaa kantaa. Sinä itse kerrot näin, mutta deittikumppanisi sanoisivat ehkä jotain muuta. Oletko edes kysynyt heiltä asiaa?
Yleensä karsastan ihmisiä, jotka ihan ensimmäiseksi muistavat mainita koulutuksena. Siitä huolimatta, vaikka itselläni on AMK-tutkinto. Se kertoo heti, että luokittelet ihmisiä. Ethän muuten tässäkään sitä olisi kertonut. Useimmat ihmiset haluavat aitoa yhteyttä ihmisiin, ja etsivät sielunkumppania. Eivät CV-tekstiä. Ulkonäkö ja koulutus ovat pinnallisia asioita. Harva ihastuu niihin, ellei ole hyvin nuori tai pinnallinen. Ihminen haluaa sielunkumppanin.
Tarkoitan, että kun esim. nytkin mainitset heti tutkintosi, ihmettelet, ettei noin hyvä mies löydä seuraa. Aivan kuin olisit mielestäsi "erityislahja". Ja vika olisi vain naisissa, jotka eivät osaa sinua arvostaa.
Millaiset sosiaaliset taidot sinä omaat? Oletko empatiakykyinen ja miellyttävä muuten? Vai esitätkö vain "mukavaa tyyppiä"? Yleensä oikeasti mukavat saavat naisia; olivatpa rumia tai köyhiäkin. Rannalle jäävät ilkeät ja omahyväiset.
Ei se nyt noinkaan ihan mene. Ne koulutukset ja ulkonäöt kyllä havaintojeni mukaan vaikuttaa muiden tekijöiden ohella siihen että tuntuuko toinen "sielunkumppanilta" vai ei..minutkin on naisena dumpattu useaan otteeseen ulkonäön vuoksi (kun perusteluja olen kysynyt), ei minkään sielunkumppanuuden puutteen.
Mene baariin juomaan viinaa ja pyydä naisia tanssimaan. Kyllä joku kiinnostuu ja sitten pyydät numeron tanssin jälkeen
Millaisia naisia nämä tapaamasi ovat olleet, kerro jotain speksejä heistä kuten olet itsestäsi kertonut (ei toki tunnustettavia). Että jos niissä on joku epäsuhta.
Ruma naama ilmeisesti