Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää kotiin yksin kipeänä

Vierailija
23.08.2024 |

Mitä sanoa miehelle, joka jättää mut kotiin yksin, vaikka olen järkyttävässä kuumeessa ja flunssassa? Hän ilmoitti tänään, että aikoo lähteä huomenna Helsinkiin viettämään aikaa. Pärjäät yksinkin, hän sanoi. Mutta kyse on minulle periaatteesta. Kun hän on kipeä, hoivaan ja teen kaikkeni hänen vuokseen.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja vastauksia. Oma puolisoni kyllä huolehtii silloin kun olen kipeä. Ei nyt minkään pikkuflunssan takia tarvitse, mutta jos on kovassa kuumetaudissa, niin kyllä silloin kaipaa apua ja seuraakin. Toki itse teen samoin, jos joku perheestä sairastaa.

Vierailija
22/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös kuumeessa ja flunssassa, mies lähti kavereiden kanssa viettämään iltaa, ja se on ihan ok.

Lepään mielelläni itsekseni, yöpöydällä on nenäliinoja, Buranaa ja juomista, jääkaapissa syötävää jos maistuu. Katselen netflixiä ja hengaan täällä palstalla, en kaipaa kädestä pitelijää. Enkä jaksa pitää seuraa, niin miksi toisen pitäisi nököttää kotona vain siksi että mä olen kipeä?

Koska ap:n tarpeet parisuhteelta ovat erilaiset. Selkeästi ap:lla on väärä mies hänelle, sinulla on oikea mies sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte puolisoksi hoivaajan, niin valitkaa sellainen. Typerät ihmiset jotka luulevat, että toista voi muuttaa. Ei voi. Itse olet puolisosi valinnut.

Vierailija
24/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani on "järkyttävässä kuumeessa" niin silloin on toki syytä jäädä kotiin, jos tila vaikka pahenee. Aloittajalla taitaa olla sittenkin vain miesflunssa?

Vierailija
25/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kykenet vauvapalstailemaan järkyttävässä kuumeessa ja flunssassa niin todellakin pärjäät yksinkin.

Vierailija
26/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös kuumeessa ja flunssassa, mies lähti kavereiden kanssa viettämään iltaa, ja se on ihan ok.

Lepään mielelläni itsekseni, yöpöydällä on nenäliinoja, Buranaa ja juomista, jääkaapissa syötävää jos maistuu. Katselen netflixiä ja hengaan täällä palstalla, en kaipaa kädestä pitelijää. Enkä jaksa pitää seuraa, niin miksi toisen pitäisi nököttää kotona vain siksi että mä olen kipeä?

Koska ap:n tarpeet parisuhteelta ovat erilaiset. Selkeästi ap:lla on väärä mies hänelle, sinulla on oikea mies sinulle.

Mistä aloittaja edes tietää, että hänen kuumeensa tulee huomenna nousemaan järkyttäväksi?

Vierailija
27/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, soita äiti apuun.

Eikö isä kelpaa?

Vierailija
28/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole niin kipeä kuin mies miesflunssassa. Sängyn pohjalta kuuluu ulinaa ja huokailua ja puolison pitäisi palvella ja voivotella miehen elämän rankkuutta 24/7.

Vierailija
29/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kykenet vauvapalstailemaan järkyttävässä kuumeessa ja flunssassa niin todellakin pärjäät yksinkin.

Ei aloittaja sanonut että hänellä nyt olisi järkyttävä kuume ja flunssa,  vaan vasta huomenna,  kun mies lähtee.

Vierailija
30/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumppani on "järkyttävässä kuumeessa" niin silloin on toki syytä jäädä kotiin, jos tila vaikka pahenee. Aloittajalla taitaa olla sittenkin vain miesflunssa?

Kyllä tässä on nimenomaan se ero. Jos ap:lla on normaali flunssa & kuumetta niin useimmat haluaa lepäillä rauhassa ja katsoa jotain leffaa jos jaksaa, nukkua välillä. Siihen ei kukaan normaali ihminen edes kaipaa tai tarvitse kädestä pitelijää, eikä moni halua hankkia tautia itselleen jos sen voi millään välttää.

Jos kyseessä on joku 39 asteen keuhkokuumeeseen verrattava tila, niin silloin ap:n puoliso syyllistyy pahimmillaan heitteillejättöön.

Kummasta on kyse, sitä tuskin saamme tietää.

Vierailija
31/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, soita äiti apuun.

Eikö isä kelpaa?

No isät ei hoivaa, vaan haluavat vain tulla hoivatuiksi eli olisi turha soitto isälle.

Vierailija
32/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maannut tänään koko päivän sängyssä ja koiran nopea lenkityskin on tuntunut ylivoimaiselta. On kuumetta ja lihaksiin särkee kamalasti. Yskiminen on myös uuvuttavaa. Ei ole juurikaan enää edes ääntä jäljellä. Kurkku on luonnollisesti älyttömän kipeä. Kuume sahaa.

Ap 

Vierailija
33/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oikein taas osoittaa rakkauttaan ja hyysää ja silittää päätä, kun olen kipeä ja avuton. Se on ihanaa.

Vierailija
34/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maannut tänään koko päivän sängyssä ja koiran nopea lenkityskin on tuntunut ylivoimaiselta. On kuumetta ja lihaksiin särkee kamalasti. Yskiminen on myös uuvuttavaa. Ei ole juurikaan enää edes ääntä jäljellä. Kurkku on luonnollisesti älyttömän kipeä. Kuume sahaa.

Ap 

No kerro miehelle että huomenna ei todennäköisesti koiran lenkitys onnistu. Mies hoitakoon asian miten haluaa, mutta ei voi jättää sitä sinulle jos on miehenkin koira kyseessä.

Vierailija
35/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap 

Jättääkö mies siis huomenna koiran hoitamisen sinulle?

Vierailija
36/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on tuo asenne, hankittuanne lapsia sinä hoidat lapset järkyttävässä flunssassa, mies sen sijaan lähtee reissuun tuulettumaan. Koska mies mitä todennäköisimmin tällä kertaa saa flunssan sinulta, kohtele miestä sitten samalla lailla kuin mies sinua. Sairastakoon keskenään, aikuinen ihminen.

Mun lasten isä jätti mut neljänkymmenen asteen kuumeessa yksin huolehtimaan kahdesta kipeästä vaippaikäisestä, koska hänen vanhempansa tarvitsivat apua johonkin jonninjoutavaan hommaan juuri sinä päivänä. On nykyään entinen aviomies. Muutenkin näiden perhekuvio oli jotenkin outo, piti siis perheenään enemmän vanhempiaan kuin vaimoaan ja lapsiaan, ja siskoaan kertoi moneen kertaan rakastavansa.

Vierailija
37/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on tuo asenne, hankittuanne lapsia sinä hoidat lapset järkyttävässä flunssassa, mies sen sijaan lähtee reissuun tuulettumaan. Koska mies mitä todennäköisimmin tällä kertaa saa flunssan sinulta, kohtele miestä sitten samalla lailla kuin mies sinua. Sairastakoon keskenään, aikuinen ihminen.

Miten ap:n olo paranee siitä, että joku hoputtaa vieressä, että nyt paranet? Pitääkö parisuhteen oikeasti olla rangaistus miehelle?

Vierailija
38/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hän jättää koiran hoitamisen minulle. Tosin koira on alun perin minun hankkima, mutta olemme naimisissa, joten kai tässä kaikki on enemmän tai vähemmän yhteistä.

Ap

Vierailija
39/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun hän on kipeä, hoivaan ja teen kaikkeni hänen vuokseen."

Lakkaa uhriutumasta ja vaatimasta toiselta sellaista mitä itse teet vapaaehtoisesti.

Jos haluat erilaisen miehen niin etsi sellainen. Miksi yrität muuttaa toista kun voit muuttaa vain omaa käytöstäsi?

Ajattelit, että hyvä suhde on sellainen, jossa toista ei hoivata sairaana? Ainoa tarvittava muutos ap:lle käytökseen on empaattisemman miehen etsimisen aloitus.

Mitä ihmeen hoivaamista flunssassa tarvitsee? Kuumetta alentava lääke ja lepo riittää. Siihen ei aikuinen ihminen apua tarvitse.

Vierailija
40/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis haluaisi välttämättä tartuttaa tautinsa miehelleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä