Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää kotiin yksin kipeänä

Vierailija
23.08.2024 |

Mitä sanoa miehelle, joka jättää mut kotiin yksin, vaikka olen järkyttävässä kuumeessa ja flunssassa? Hän ilmoitti tänään, että aikoo lähteä huomenna Helsinkiin viettämään aikaa. Pärjäät yksinkin, hän sanoi. Mutta kyse on minulle periaatteesta. Kun hän on kipeä, hoivaan ja teen kaikkeni hänen vuokseen.

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies pyytänyt sua passaamaan silloin kun on kipeä vai teetkö vaan huviksesi?

Vierailija
2/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon, kunhan paranet. 👍 Pikaista paranemista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot nolo ja naurettava. 

Vierailija
4/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä keksi satuja senkin trolli.

Vierailija
5/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissaan

Vierailija
6/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko, että se istuu sängyn vieressä ja pitää sua kädestä kiinni?

Vierailija
7/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaihtoon, kunhan paranet. 👍 Pikaista paranemista!

Joo, miehelle parempi nainen. 

Vierailija
8/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, soita äiti apuun.

Vierailija
9/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on tuo asenne, hankittuanne lapsia sinä hoidat lapset järkyttävässä flunssassa, mies sen sijaan lähtee reissuun tuulettumaan. Koska mies mitä todennäköisimmin tällä kertaa saa flunssan sinulta, kohtele miestä sitten samalla lailla kuin mies sinua. Sairastakoon keskenään, aikuinen ihminen.

Vierailija
10/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun hän on kipeä, hoivaan ja teen kaikkeni hänen vuokseen."

Lakkaa uhriutumasta ja vaatimasta toiselta sellaista mitä itse teet vapaaehtoisesti.

Jos haluat erilaisen miehen niin etsi sellainen. Miksi yrität muuttaa toista kun voit muuttaa vain omaa käytöstäsi?

Vierailija
11/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa uhriutumasta ja vaatimasta toiselta sellaista mitä itse teet vapaaehtoisesti.

Jos haluat erilaisen miehen niin etsi sellainen. Miksi yrität muuttaa toista kun voit muuttaa vain omaa käytöstäsi?

Ajattelit, että hyvä suhde on sellainen, jossa toista ei hoivata sairaana? Ainoa tarvittava muutos ap:lle käytökseen on empaattisemman miehen etsimisen aloitus.

Vierailija
12/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten olet selvinnyt tähän asti elämässä hengissä?? 😆

Vierailija
13/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisen pitäisi pelkästä periaatteesta olla hoivaamassa jos kerran pärjäät yksinkin? Ei sinunkaan tarvitse toista ruveta hoivaamaan jos ei toinen ole niin huonossa kunnossa että sitä oikeasti tarvitaan.

Vierailija
14/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ollut empaattista edes kysyä, että sopiiko sinulle, jos lähden. 

Vierailija
15/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit, että hyvä suhde on sellainen, jossa toista ei hoivata sairaana? Ainoa tarvittava muutos ap:lle käytökseen on empaattisemman miehen etsimisen aloitus.

Miten aikuinen ihminen pärjää sinkkuna kun ei ole toista hoivaamassa?

Ap:n suhde ei ole hyvä suhde, normaalissa suhteessa ei tarvitse käydä tuollaisia keskusteluja.

Vierailija
16/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös kuumeessa ja flunssassa, mies lähti kavereiden kanssa viettämään iltaa, ja se on ihan ok.

Lepään mielelläni itsekseni, yöpöydällä on nenäliinoja, Buranaa ja juomista, jääkaapissa syötävää jos maistuu. Katselen netflixiä ja hengaan täällä palstalla, en kaipaa kädestä pitelijää. Enkä jaksa pitää seuraa, niin miksi toisen pitäisi nököttää kotona vain siksi että mä olen kipeä?

Vierailija
17/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kumman hoivaamista aikuinen tarvitsee tavallisessa nuhakuumeessa?

Ruokaa on jääkaapissa, mehua tarpeeksi ja muutama paketti nenäliinoja. Ei siinä nyt mitään hovimestaria tarvita niitä tarjoilemaan.

Jos molemmilla omat kodit niin parempikin pysyä pois ettei saa tartuntaa.

Vierailija
18/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat vastauksista päätellen surkeissa suhteissa!

Vierailija
19/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuossa sairaudessa halutaan olla omissa oloissa ja ennen kaikkea olla tartuttamatta toiseen !

Vierailija
20/117 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et jaksanutkaan lähteä miehen kanssa niin feikkasit sairaaksi ja vaadit että mieskään ei lähde. Ihan perus naisten toksista feminiinisyyttä.