Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että joku on asunut asunnossa 3 vuotta mutta ei ole juuri sisustanut ollenkaan tai asunto näyttää keskeneräiseltä?

Vierailija
23.08.2024 |

Mistä? Tai sohva, tv, ja sänky kyllä on, mutta ei mitään väriteemaa tai hienoja tauluja , kasveja yms. sellaista kolkkoa ja tyhjää.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän hitaampi tekemään asioita.

Vierailija
2/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on masennus ja ADHD. Ei malta eikä jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustaminen on akkojen hommia, ei kiinnosta v*ttujakaan.

Vierailija
4/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotakuinkin noin. Ei ole semmoista kiinnostusta, että olisin mitään väriteemoja miettinyt ja kasvit vain kuolisi.

Kai sitä joskus voisi tapetoida.

Vierailija
5/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä en kyllä tiedä. On muutakin tekemistä?

Vierailija
6/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vain toistaiseksi ja kasvit ja kissa ovat tuhoon tuomittu yhdistelmä. Väriteemat ja taulut eivät kiinnosta. Lisäksi vapaapäivät vietän pitkälti muulla. Suomeksi kotona käyn usein vain nukkumassa. 

Vierailija
7/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk joku sisustaminen.

Vierailija
8/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se

Vierailija
9/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta sisustaminen tai mitkään väriteemat ollenkaan. Asuntoni oli kalustettu lapsuudenkodista tuoduilla ja sukulaisilta haalituilla sekalaisilla kamoilla ekat 10v. Sitten tapasin miehen, joka on kiinnostunut sisustamisesta ja nyt on sitten kämppä täynnä kaikenlaista design-lamppua, taulua, sohvatyynyä, torkkupeittoa ynnä muuta sälää, jota ilman pärjäisin mainiosti. Ne muutamat omat sisustusesineeni (pari posliinikoristetta) on piilotettu keittiön kaapin perälle, kun ne kuulemma riitelisi muun sisustuksen kanssa.

Vierailija
10/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen asunut 6 vuotta ja siellä on sänky ja pari tuolia. Työkämppä nukkumista varten, koti muualla.

Vierailija
11/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio jäädä tähän asumaan, vaan muutan toisaalle heti, kun vaan mahdollista. 

Vierailija
12/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on väliaikainen ratkaisu, joka on venähtänyt.

Vierailija
13/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sisustusta huomaa kun tuijottaa päivät pitkät  telkkaria tai pelaa videopelejä. 

Vierailija
14/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun vain toistaiseksi ja kasvit ja kissa ovat tuhoon tuomittu yhdistelmä. Väriteemat ja taulut eivät kiinnosta. Lisäksi vapaapäivät vietän pitkälti muulla. Suomeksi kotona käyn usein vain nukkumassa. 

Onko se kissa yksin siellä päivät pitkät😟

Vierailija
15/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut aikaa, rahaa ja jaksamista. Ei vaan saa aikaiseksi aloittaa.

Vierailija
16/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei vuokrakämppien sisustaminen paljon kiinnostanut. Tai yritin minä niitä nätiksi laittaa, mutta p_skasta ei saa konvehtia. Ja kun olivat väliaikaisia asumuksia joka tapauksessa, niin ei senkään vuoksi napannut.

Vierailija
17/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä viettää suurimman osan vapaa-ajastaan jossain muualla kuin kotona, joten siihen ei ole mitään järkeä niin kovasti panostaa. Toiset ovat luonnostaan enempi pesänrakentajia kuin toiset. Mulle useimmat kämppäni ovat olleet lähinnä vaan majapaikkoja enkä paljon viitsi sisustaa. Voin kuvitella, että jos mulla olisi esim. omakotitalo, jossa tietäisin asuvani pitkään, niin intoa voisi olla enempi, mutta kun vaihtelen maatakin muutaman vuoden välein, niin sisustaminen ja muunkin periaatteessa tarpeettoman materian hankkiminen tuntuu hukkaan heitetyltä rahalta ja vaivalta.

Vierailija
18/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surkea sisustamaan. Tykkäisin väreistä mutta en vaan osaa yhdistellä ja tehdä mieluista sisustusta. Nyt on harmaata ja valkoista koska ne on helpot värit. En ole enää moneen vuoteen jaksanut panostaa. Luonani ei käy vieraita niin ei heidänkään takia tartte yrittää.

Vierailija
19/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia ei kiinosta kiiltokuva mainen sisustaminen lammasmaisesti..

Vierailija
20/72 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt laittaa tauluja seinälle reilun neljä vuotta, ostaa sopivia mattoja yms. En tiedä miksi ei tule tehtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi