M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Mikä onkaan tämä kuva, jossa on Kiki ja Vita yhdessä ja pitkä rivi punaisia sydämiä perässä?
Jaa-a, oon kyllä täällä palstalla joskus miettinyt, että onkohan Vitalla ja Kikillä jotain juttua meneillään. Silloin julkaisivat muutamankin yhteisen selfien.
Mustakin on vaikuttanut siltä ainakin jo kevään kiertueesta lähtien, joten en olis yhtään yllättynyt.
Nyt mainostauko, 2. erä on päättynyt -> Joksut ihan pian
Vita ja Kiki yhdessä olisi kyllä hauska, varmaan ainoa pari jota kukaan ei ole ainakaan AO3:ssa shipannut. :D Vitaa on shipattu siellä Maksille ja yhdessä ficissä hänellä oli vipinää Damonin kanssa, joka IRL ei taida olla naisten perään.
Tulee ihan flashbackit kun yritettiin joskus vuosi sitten (?) katsoa Boitsun Novi val jossain väliaika jutussa 😅😁
Vierailija kirjoitti:
Mulla tyrkkää vain rekisteröitymisiä NBA vai olenkohan väärässä sovelluksessa.
Nää pystyy ohittamaan en laittanut mitään, hyvin näkyy nyt.
Minä luovutin jo kaikkien sovellusten ja linkkien kanssa, joten kertokaas sitten kaikki pienetkin yksityiskohdat🙈
Vierailija kirjoitti:
Minä luovutin jo kaikkien sovellusten ja linkkien kanssa, joten kertokaas sitten kaikki pienetkin yksityiskohdat🙈
Eiköhän Joksujen osuus ole ladattuna jonnekin ennen aamua jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Joksujen osuus ole ladattuna jonnekin ennen aamua jo.
Ja varmaan laittavat itsekin stooria
Jäi jumittamaan mainokseen, niin päivitin. Sittenpä en enää päässytkään takaisin. Kettu ketuttaa tää fac...
Joo anteeksi, kielet eivät ole mun vahvuus. Hain sillä NBA live games ja ensimmäisenä tuli jokin sovellus, jossa ei saanut ollenkaan skipattua rekisteröintiä. En sitten tiedä oliko peli vai näkeekö sillä, mutta vasta paljon olempana oli virallinen NBA sovellus jolla sen näkee. Siinä pystyi skippaamaan rekisteröinnit onneksi.
Mä olisin kyllä yllättynyt Kikistä ja Vitasta, mut se olis kieltämättä super söpöä, jos näin olis. Nää olis kyl ihana pari.
Olipa kiva esitys, sama vanha Euroviisu-koreografia mutta urheiluhenkiset asut!
Ihana Bojan ja kakskytäneljä paita. 😂
Illan päätteksi vielä Kärtsän ja Boitsun keinuvia lanteita!
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/734234608459186176/x?source=share
Mikäs oli lukujärjestyksen mukaan huomenna?
Boitsun pelipaidan selässä oli numero 24 😂 Onkohan se sen Goranin pelinumero vai onko paita teetetty jo viime vuonna?
Se väliaikashow voi olla myös yks kokonaisuus ja Joksut siinä mukana. Jos Joksuja ei heti näy niin kyllä ne sieltä tulee