M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Ai hitsi Bojan oli kuuma. 🥵 Bojanilla tosiaan uusi asu mitä ei olla nähty aiemmin. Muiden asut tais olla tuttuja asuja keikoilta.
Bojanin selässä oli Cvjetićanin 24 ja edessä luki numerot 427. Ja pienellä Karlo Kirri ja JO-logo. Lopussa yhteiskoreografia jossa heittivät koripalloa koriin 😂
Ei tosiaan näyttänyt olevan mitään erikoista koreografiaa tanssijoilla. Eli helppo juttu ja hieno tilaisuus kaikille slovenialaisille, jotka tonne pääsi.
Kazinasvetplesan instastooreissa pari pätkää Joksujen esiintyksestä
Vierailija kirjoitti:
Boitsun pelipaidan selässä oli numero 24 😂 Onkohan se sen Goranin pelinumero vai onko paita teetetty jo viime vuonna?
Ei oo tainnut olla Goranin numero, tai ainakin jossain vaiheessa näyttäisi olleen 31 (mikäpä muukaan, tämähän sopii nautadomille :D) Mutta Boitsu valinnut omaan paitaansa ainoan numeron, jonka osaa myös suomeksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsun pelipaidan selässä oli numero 24 😂 Onkohan se sen Goranin pelinumero vai onko paita teetetty jo viime vuonna?
Ei oo tainnut olla Goranin numero, tai ainakin jossain vaiheessa näyttäisi olleen 31 (mikäpä muukaan, tämähän sopii nautadomille :D) Mutta Boitsu valinnut omaan paitaansa ainoan numeron, jonka osaa myös suomeksi ;)
Aarni ei niin jaksanut panostaa tähän käänteeseen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin uimarannalla miehen kaa lähes koko päivän. Tuttavapariskunnan kanssa. Nyt kotona ja takamatkalta palstailen. Oon enemmän K-fani niin en joksujen esiintymistä odota tai seuraa. Mies harjottelee juuri ranskaa Duolingon kautta ja kohta molemmat katsotaan Arsenal-pelin toka puolisko. Valkoviiniä lasissa ja syön Cheetoseja. Illalliseksi gnoccheja peston kera. Katsotaan varmaan joku komedia vielä tänään. Mies ei välitä Kärtsästä niinkään mutta on hänelläkin joitain omia harrasteita joista mä en välitä.
Ja tottakai vielä on yhdellä mies, joka opiskelee mistäpä muutakaan ku RANSKAA 🤭
Luen jälkijunassa eilisiä juttuja mutta alkoi huvittaa hirveästi tämä kommentti kun törmäsin. Usko tai älä mutta mullakin on mies, joka välillä opiskelee duolingolla juurikin sitä ranskaa. 😁
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/volturiwolf/759726485365014528/joker-out-playing…
Eilinen CD veto.
Sinivalkoinen paita, kelpaa 😄
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/volturiwolf/759726485365014528/joker-out-playing…
Eilinen CD veto.
Kiitos! Yleisö ei ymmärrettävästi ollut niin mukana, mutta tuollainen perushyvä esitys kuitenkin!
Ranskan opiskelu Duolingolla listalle. (Kuulostaa muuten siinä kontekstissa aika rivolta.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin uimarannalla miehen kaa lähes koko päivän. Tuttavapariskunnan kanssa. Nyt kotona ja takamatkalta palstailen. Oon enemmän K-fani niin en joksujen esiintymistä odota tai seuraa. Mies harjottelee juuri ranskaa Duolingon kautta ja kohta molemmat katsotaan Arsenal-pelin toka puolisko. Valkoviiniä lasissa ja syön Cheetoseja. Illalliseksi gnoccheja peston kera. Katsotaan varmaan joku komedia vielä tänään. Mies ei välitä Kärtsästä niinkään mutta on hänelläkin joitain omia harrasteita joista mä en välitä.
Ja tottakai vielä on yhdellä mies, joka opiskelee mistäpä muutakaan ku RANSKAA 🤭
Luen jälkijunassa eilisiä juttuja mutta alkoi huvittaa hirveästi tämä kommentti kun törmäsin. Usko tai älä mutta mullakin on mies, joka välillä opiskelee duolingolla juurikin sitä ranskaa. 😁
Itseänikin nauratti kun lopulta päästiin illalla syömään miehen tekemää dinneriä ja availin siinä sitä punaviiniä. Sitten tulin vähän surulliseksi. Koska tää on ainakin mulle täysin normaalia, että parisuhde on mun elämän kantava voima ja puoliso on kaikin puolin itselleni täydellinen. Ja se eilinen kuulosti siltä, että jollain oli todella paha olla tämmöisen asian vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole itselläkään kumppania. Mukula on, mutta teini on omissa menoissaan ja hyvä on, että on kivoja fiksuja kavereita. Irsekseni täällä keittelen omenasosetta.
Miks mä luin tän lopun, että irstailen täällä keitellen omenasosetta 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallupin tykkää:
-Peukku ylös jos olet parisuhteessa.
-Peukku alas jos et ole parisuhteessa.
Mä luulen että ne parisuhteelliset viettää tällä hetkellä lauantai-iltaa keskenään eikä odottele slovenialaisen urheilan jäähyväistilaisuutta ihan vain Joksujen esityksen nähdäkseen. :D Ehkä arkena tulisi eri tulos.
Mä en asu exäni kanssa, mutta juuri eilen hänen luonaan viritin sen korismatsin telkkariin puhelimestani, ja katsottiin se väliaikashow Jokereineen 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua huvitti, että joku triggeröityi kovasti siitä, että joku nauta kertoi olevansa onnellinen. Ei siis tuo lainaamasi, mutta aiemmin. Veti mukaan aivokirurgi ranska rivera mitä niitä nyt olikaan -jutut trollaukseensa. Niinkuin ne jotenkin olisi avaimia hyvään elämään. Surullista, ettei voi ajatella ihan tavallisen elämän vaikka nyt putkimies-miehensä kanssa lähiörivarissa asuen olevan hyvää ja onnellista? Vai kateusko se sai trollaamaan?
No jotta pysytään edes vähän aiheessa, niin tähän sopii "Carpe Diem" 😊. Tartu tähän päivään, elä täsä hetkessä. Ole onnellinen nyt.
Koko yö me tanssitaan, (A-aa)
rakastetaan ja leikitellään, (A-aa)
Kuin meitä ei huomenna olisikaan
Emme laske tunteja auringonnousuun
Me hypimme yli vuorten,
Hyväksymme, että olemme vain ikuisia ja vain onnellisia,
kun taivas syleilee meitä
Koko yö me tanssittiin aamuun asti,
rakastettiin ja leikiteltiin,
elettiin kuin meitä ei enää olisi huomenna
https://lyricstranslate.com/en/carpe-diem-carpe-diem.html-24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luen jälkijunassa eilisiä juttuja mutta alkoi huvittaa hirveästi tämä kommentti kun törmäsin. Usko tai älä mutta mullakin on mies, joka välillä opiskele
No en nyt tiedä. Siellä taisi useampi vähän revetä kun oli aika tylsä ilta. Hauskojahan nuo oli suurin osa.
Huomenta! Onkohan se yhteyslistan pitäjä huomannut, että Jan on pitänyt Härtsän instapostauksesta?
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli näkeekö sen Jokereiden esiintymisen vain ton jonkun NBA sovelluksen kautta?
Osa on saanut toimimaan sen RTVn kautta. Mulla näkyy ainakin, läppäriltä katson.
Tätä ihmettelen. Mulla kyllä tuli sitkeästi ettei oikeuksia ja yritin vpn:llä ja ilman ja vaikka mitä. (Tosin mn vpn:n luettelossa ei ollut Sloveniaa?! Miten voi olla, luulin, että niissä on aina kaikki maat. F-Secure kyseessä siis, Freedome)
https://www.tumblr.com/kaarijasupporters/759722905770835968/tuulos-kapa…
Vähän kuumaa Kärtsää Tuuloksesta sunnuntaiaamuun.
Luin että urheiluhenkselit ja ajattelin että onpas nyt taas Balkanilaista perinnemuotia konsanaan.