M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Oliko Kiki NT:llä Suomessa? Nyt en jostain syystä yhtään muista.
Oli.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin toimii NBA ainakin mulla.
Mulla ei vieläkään 😭en tiiä mikä tuli
Mulla tyrkkää vain rekisteröitymisiä NBA vai olenkohan väärässä sovelluksessa.
Oli vähän aikaa pimeänä, nyt jatkuu taas.
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin rekisteröidyin sinne jollakin hömppälömppä s.postiositteella ja nimellä ja sen jälkeen on toiminut.
Nytkö se Käärijä on siellä Sloveniassa?
Vierailija kirjoitti:
Joo esiintyy just Slovenia TV.ssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin rekisteröidyin sinne jollakin hömppälömppä s.postiositteella ja nimellä ja sen jälkeen on toiminut.
Ei ole pakko rekisteröityä, voi vaan skipata sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, menee sitten multa ohi kun ehdin poistaa sen sovelluksen. Tää ei ole sulle tarkotettu ikävästi, mutta ois kiva jos suoraan voitaisi kertoa millä ja miten ettei tartteisi sekoilla näiden kanssa.
Joko Joksut oli??? Oli pieni tauko sovelluksen lähetyksessä :(
Mitä rtv näyttää teillä nyt? Olis jo Joksuaika, niin alkoi näyttää ihan kuin vanhoja juttuja pelistä - tai sit en oo seurannu tarkkaan🤨
Ei näy Joksuja, ei kai esiintyneet jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, menee sitten multa ohi kun ehdin poistaa sen sovelluksen. Tää ei ole sulle tarkotettu ikävästi, mutta ois kiva jos suoraan voitaisi kertoa millä ja miten ettei tartteisi sekoilla näiden kanssa.
Tää ei ole tarkoitettu sulle ikävästi, mutta turha syyttää muita jos on noin pahoja teknisiä haasteita eikä lukemisen ymmärtäminenkään suju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo esiintyy just Slovenia TV.ssä
Ja on niin suosittu nyt tuo ohjelma että kanava vissiin kaatunut eikä näy mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä rtv näyttää teillä nyt? Olis jo Joksuaika, niin alkoi näyttää ihan kuin vanhoja juttuja pelistä - tai sit en oo seurannu tarkkaan🤨
Ne ajat on suunnilleen ei niin tarkkaa ole
Väliaika show alkaa kohta, appissa näyttävät sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin mustakin se olisi kivaa. Tuo oli ainut viesti, minkä olen asiasta kirjoittanut.
Mulla lähetys on jatkunut ihan normaalisti, ei ole näkynyt Joksuja vielä. Parin minsan päästä erätauko niin sitten tulee!
Hyvin toimii NBA ainakin mulla.