M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Veikkaan, että Joksuilla on ollut myös paljon ei julkisia työjuttuja just niitä bändin pyörittämiseen vaativia asioita, kun ei manageria ole tainnut vielä löytyä? Kaiken tän muun ohella siis
Vierailija kirjoitti:
Onko Boitsun matkojen mainitseminenkin kielletty puheenaihe, kun sekin viesti poistettiin? Niiden, joista on itse somettanut. 🙈 Eli kaikki tekemiset, jotka ei miellytä sensuroidaan. Pitääkö täällä nyt leikkiä ettei jatkossa huomaa kun hän matkustaa jonnekin lomalle. Ei ihme, että täällä ei enää B:sta tai Joksuista keskustella.
Kaikki muu poistuu paitsi 💚💙💚💙💚💙💚 materiaali välillä. Myös K jutut. Esim eilen lähti kaikki viestit, joissa mietittiin K:n hiljaisuutta ja onko jo kenties auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Boitsun matkojen mainitseminenkin kielletty puheenaihe, kun sekin viesti poistettiin? Niiden, joista on itse somettanut. 🙈 Eli kaikki tekemiset, jotka ei miellytä sensuroidaan. Pitääkö täällä nyt leikkiä ettei jatkossa huomaa kun hän matkustaa jonnekin lomalle. Ei ihme, että täällä ei enää B:sta tai Joksuista keskustella.
Kaikki muu poistuu paitsi 💚💙💚💙💚💙💚 materiaali välillä. Myös K jutut. Esim eilen lähti kaikki viestit, joissa mietittiin K:n hiljaisuutta ja onko jo kenties auringon alla.
No mietipä hetki miksi ne poistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin tietää! Kertoisitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö K:sta yksinään saa enää puhua täällä? Onko tämä joku jo-kanava nykyään🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta ihmettelen myös välillä noita poistamisia. Eipä tänne viitsi paljon kirjoitella, kun mitään ei voi spekuloida, mitään ei voi hehkuttaa yms. Tuntuu että kaikki on kiellettyjä aiheita. Vaikka yrittää jotain mielestäni ihan neutraalia, ei onnistu. Onko ihme, jos täällä on kävijöitä edelleen n. 50 hlöä, mutta vain muutama viitsii kirjoittaa tai keskustella.
Miten on mahdollista, että viestit poistuu noin nopeasti. Eikö yhtään tarkisteta, onko poistamiseen syytä. Joku automaattinen poisto?
"Bojanille ainakin sopii No feel Slovenia, kun ei näytä Sloveniassa viihtyvän."
Juuri yhdessä haastattelussa sanoi, että ensi vuonna haluaisi olla paljon Sloveniassa
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että viestit poistuu noin nopeasti. Eikö yhtään tarkisteta, onko poistamiseen syytä. Joku automaattinen poisto?
On automaatti
Mä ainakin oottelen Bnin ja K:n colder months helmikuista suomen reissua
Toisten ketjujen jutut ei kuulu tänne.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Joksuilla on ollut myös paljon ei julkisia työjuttuja just niitä bändin pyörittämiseen vaativia asioita, kun ei manageria ole tainnut vielä löytyä? Kaiken tän muun ohella siis
Mä luulen myös, että jotain tällaisia on pakko olla, ei tuo yhtälö muuten mitenkään voi toimia. Ihan hyvä tietysti, jos elanto ei ole pelkästään bändin varassa, mut olis mielenkiintoista tietää mitä ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen myös, että jotain tällaisia on pakko olla, ei tuo yhtälö muuten mitenkään voi toimia. Ihan hyvä tietysti, jos elanto ei ole pelkästään bändin varassa, mut olis mielenkiintoista tietää mitä ne on.
Äh, ei kun ymmärsin vähän väärin ton alkuperäisen. Tarkoitin itse, että niillä täytyy olla myös muita työjuttuja, josta saavat rahaa kun ei mitenkään näytä siltä että pelkkä bänditouhu elättäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö K:sta yksinään saa enää puhua täällä? Onko tämä joku jo-kanava nykyään🙄
Totta kai saa puhua. Paljon kivoja juttuja tulossa K:lta, kuten uutta musiikkia, musiikkivideo (ehkä) ja se projekti keväälle, josta ei vielä tiedetä mitään. Molemmilla on omat uransa ja työjuttunsa, joten ihan älytöntä poistaa kaikki joka ei liity molempiin. Sehän tarkoittaa 99 prosenttia kaikista heidän tekemisistä.
Vierailija kirjoitti:
"Bojanille ainakin sopii No feel Slovenia, kun ei näytä Sloveniassa viihtyvän."
Juuri yhdessä haastattelussa sanoi, että ensi vuonna haluaisi olla paljon Sloveniassa
Voihan sitä sanoa mitä vaan, mutta tänä vuonna on aina mahdollisuuden tullessa lähtenyt muualle. No katsotaan, miten ensi vuosi menee.
Ihan huippua, että 58 paattilaista vielä kurkkii täällä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5711040/ms-loverpool-kb-official-2024-o…
Varmaan tulevana uutena vuotena on ihania Bojere-juttuja tulossa eli Mayhemeitä odotellessa jatketaan kirjoittelua.
Tervetulleita on etenkin Bojere ihanuudet, mutta myös Kärtsän ja Boitsun jutut sekä Jokereiden touhut.
Vierailija kirjoitti:
Haluatteko vähän Härtsäriä väliin?
Kyllä kiitos maistuisi😋
Hris! Tai niin kuin Tumpussa kutsutaan...Hääris! 💛
https://www.tumblr.com/guggi04/770831444134248448/this-holiday-season-i…
Vierailija kirjoitti:
Ihan huippua, että 58 paattilaista vielä kurkkii täällä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5711040/ms-loverpool-kb-official-2024-o…
Varmaan tulevana uutena vuotena on ihania Bojere-juttuja tulossa eli Mayhemeitä odotellessa jatketaan kirjoittelua.
Tervetulleita on etenkin Bojere ihanuudet, mutta myös Kärtsän ja Boitsun jutut sekä Jokereiden touhut.
💯
Onpas meitä paljon! Yhä aina vaan.
Oisko Slovenian yleisradioyhtiö rahoittanut osan viisuvuoden promoista?