Teininä-parikymppisenä kahistelin puuterinvärisiä/ihonvärisiä alusvaatteita. Nykyään en muita juuri käytäkään
Kommentit (19)
Tykkään tummista alusvaatteista, mä aina onnistun värjäämään pesussa kaikki vaaleat omituisen värisiksi kun kaikki vaatteetkin on tummia sävyjä. Olen niin pihi että vain muutamien alushousujen tai liivien pesu koneessa tuntuu kauhealta tuhlaukselta, vain täysiä koneellisia!😄
No minkäikäinen ap olet nyt jos et enää nuori?
Kuinka kiinnostavaa, kuinka tärkeää tietoa!
Vierailija kirjoitti:
*Kauhistelin, tuskin ne nyt kauheasti kahisi 😅
Ajattelin, että hypistelit niitä, mutta rohkeus ei riittänyt niiden hankkimiseen 😁
Valkoiset mummopöksyt on sexyt, vaimon sisko teputteli semmoisissa mökillä niin oli pakko laskea ne nilkkoihin ja työntyä takaapäin sisään
Ostin juuri kasan valkoisia alusvaatteita ja tarkoituksena seuraavaksi ostaa uusia ihonvärisiä (beige). Ihonväriset ovat hyödyllisiä kesävaatteiden alla, niin alusvaattet ei erotu läpi. Valkoisista olen nyt innostunut: jotenkin ihanan puhtaan tuntuiset ja perinteikkäät.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kiinnostavaa, kuinka tärkeää tietoa!
Hei, tämä on naisten palsta 👙
Mopobensan hinnoista jne. voit keskustella jossain muualla 👉
Vierailija kirjoitti:
No minkäikäinen ap olet nyt jos et enää nuori?
40+
Nuorena luulin että valkoisten vaatteiden alle pitää laittaa valkoiset alusvaatteet. No ei..
Luotan mustaan. Luotin jo teininä, enkä ole muistaakseni koskaan omistanut muun värisiä alusvaatteita kuin mustia. Ikää noin 40.
Mä olen 44 enkä omista edelleenkään puuterin värisiä alusvaatteita.
Minäkin käytin nelikymppisenä puuterinvärisiä jonkin aikaa. Nyt olen siirtynyt värillisiin, viisikymppisenä. Alusvaatevalikoimaani rajoittaa se, että alushousujen pitää olla puuvillaiset ja rintaliivien riittävän isoa kokoa, tukevaa mallia sekä ilman kutittavia pitsejä eli jotkut rintsikka+alushousu -setit saa unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Pihistelitkö sumppia?
Muista hana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihistelitkö sumppia?
Muista hana!
Alinomaa muistelen haniani.
Mun teini-ikäinen tyttäreni valitsee beigeä ja persikanväristä, jos sitä alusvaatteissa vaan on. Mulla puseroiden väriä seuraten tummanvihreitä ja tummansinisiä enimmäkseen. Teinin vaatevärit noin muuten laajalla skaalalla, koko paletti yläosissa värejä.
Oliko silloin juhlien jälkeen seksiä hauskojen ja komeiden kundien kanssa? 🙄
*Kauhistelin, tuskin ne nyt kauheasti kahisi 😅