M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Onko Puolan keikat tai, ke, to?
Vierailija kirjoitti:
Siis ti, ke, to?
Vierailija kirjoitti:
Joo😂 Mitkä storyt taas😄 Mahtavaa Puolan rundia K ja krew! 💚
Miks toi yks on ollut munasillaan keikkabussissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ti, ke, to?
Ma, ti, ke. Eli tänään jo eka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteeköhän ne tänään jo Puolaan.
Kärtsä on illalla vieraana Arto Nybergin liveshowssa eli hän ei lähde ennen sitä ainakaan. Osa crewsta voi mennä jo edellä bussilla tavaroiden kanssa.
Olinkin unohtanut tuon haastattelun. Kiva kuulla Kärpän mietteitä ja kuulumisia 💚
Mä en tajua miksi tuota superjonotusta kehutaan, se kun vie paikat normaaleilta jonottajilta 😤😤😤 On erittäin harmillinen ilmiö ja ikävää toimintaa muita faneja kohtaan.
Mikä on superjonottaja vs normaali jonottaja? Siks toisekseen, missä tästä jonotuksesta muka oli puhetta? Ei ainakaan eilisessä haastiksessa.
Noooooh niin ihana Kärppy tossa Nybergissä eilen! Nyt ehdin vasta katsoa ja ihan samat kommentit kuin eilisillä kommentoijilla. Jerppuli on kyllä niin söpö, tosi luonteva ja miellyttävä! 💚😍
Vierailija kirjoitti:
Noooooh niin ihana Kärppy tossa Nybergissä eilen! Nyt ehdin vasta katsoa ja ihan samat kommentit kuin eilisillä kommentoijilla. Jerppuli on kyllä niin söpö, tosi luonteva ja miellyttävä! 💚😍
Ja vastaili niin kivasti, fiksusti ja hauskasti! Artsihan oli ihan myyty mies😄 Ja jos se vaihtais noi housut keikoille niiden ukkohousujen sijaan niin huhhhuh🔥🥵
Jahas, nyt Alessandra siirtää helmikuun keikka kiertueen joulukuulle! Mulla oli liput kun teinitytön kanssa oltaisi menty kultsalle. En halua ensi vuoden joulukuussa mennä, mut onneks saa rahat takaisin. Tais olla liian kunnianhimoinen kiertue suunnitelma, mut saas nähdä saako pidettyä fanit ja väkeä vuoden päästäkin keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteeköhän ne tänään jo Puolaan.
Kärtsä on illalla vieraana Arto Nybergin liveshowssa eli hän ei lähde ennen sitä ainakaan. Osa crewsta voi mennä jo edellä bussilla tavaroiden kanssa.
Olinkin unohtanut tuon haastattelun. Kiva kuulla Kärpän mietteitä ja kuulumisia 💚
Mä en tajua miksi tuota superjonotusta kehutaan, se kun vie paikat normaaleilta jonottajilta 😤😤😤 On erittäin harmillinen ilmiö ja ikävää toimintaa muita faneja kohtaan.
Mikä on superjonottaja vs normaali jonottaja? Siks toisekseen, missä tästä jonotuksesta muka oli puhetta? Ei ainakaan eilisessä haastiksessa.
Joo siis piti lainata sitä Kouvolan Sanomien artikkelin mainintaa. Siinä ihasteltiin miten osa oli alkanut jonottaa jo aamukuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, nyt Alessandra siirtää helmikuun keikka kiertueen joulukuulle! Mulla oli liput kun teinitytön kanssa oltaisi menty kultsalle. En halua ensi vuoden joulukuussa mennä, mut onneks saa rahat takaisin. Tais olla liian kunnianhimoinen kiertue suunnitelma, mut saas nähdä saako pidettyä fanit ja väkeä vuoden päästäkin keikalle.
Pikayhteys Sloveniaan ja ilmoitus, että olisi auennut vapaa keikkapaikka. :)
Kylmiä kuukausia on vielä ensi vuoden puolellakin ja Klla vapaata silloin 😊😊
Vierailija kirjoitti:
Noin kuukauden sanoi ehtivänsä lomailemaan eli varmaan siihen Eurosoniciin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vastaili niin kivasti, fiksusti ja hauskasti! Artsihan oli ihan myyty mies😄 Ja jos se vaihtais noi housut keikoille niiden ukkohousujen sijaan niin huhhhuh🔥🥵
Mua nauratti kikatteleva Arto😅
Vierailija kirjoitti:
Plans for the colder months oli myös Kypros.
Eiköhän se nyt ole se helmikuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin kuukauden sanoi ehtivänsä lomailemaan eli varmaan siihen Eurosoniciin asti.
Kyllä sillä on senkin jälkeen kalenterissa paljon tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti kikatteleva Arto😅
Ja mun mielestä selitti OF-jutunkin tosi hyvin. Oon itsekin miettinyt että mitä ihmettä, miksi tekee sitä, mutta kun Jerppa sen selitti, niin olin ihan vaan että joo-o just niin, miksi ei😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plans for the colder months oli myös Kypros.
Eiköhän se nyt ole se helmikuu..
Niin, mutta se, jonka Bojan mainitsi Petran videolla oli Kypros. Ei tota helmikuuta selvästikään ollut silloin vielä suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa onko sulla hänen kalenteri?🤩 Mä haluun tietää, mikä se uus projekti on!!!💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa onko sulla hänen kalenteri?🤩 Mä haluun tietää, mikä se uus projekti on!!!💚
Rauhoitu.
Kärtsällä on keväällä pitkä keikkatauko, joten ehtii paljon helpommin matkustelemaan ja lomailemaan coldermonths viikon Bojanin kanssa vaikka tekisikin musiikkia tai mainosyhteistöitä. Ne ei kuitenkaan sido yhtä paljon kuin keikat.
Joo😂 Mitkä storyt taas😄 Mahtavaa Puolan rundia K ja krew! 💚