M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
No varmasti jännittää Jereä haastattelut edelleen. Ja Arto Nyberg on profeetta.
Mua jännittää Jeren puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin tärkeyttä Jerelle on minusta hiukan hölmöä vähätellä kun molemmat ovat monin eri tavoin ilmaisseet että ovat toisilleen spesiaaleja. Maybe something more jopa. Viikon loma KAHDESTAAN. Ja niin edelleen.
Söpöä. EIköhän noilla pojilla ole ihan omat kaverit ja etenkin sydänystävät lähempänäkin. Millä ajalla ja missä välissä te luulette noitten vaalivan ystävyyttään?
Näin ulkopuolelta katsottuna vaikuttaa siltä, että he kyllä vaalivat sitä ystävyyttään suurin piirtein joka päivä melkeinpä vuorokauden ympäri.
Ja kerran vuodessa voidaan tavatakin ja otetaan kuvia someen!
Tänä vuonna ovat tavanneet ainakin 3 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko, on ihan puhunutkin siitä😊
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Kärtsä on niin monessa liemessä jo keitetty. Miks hän tuollaista leppoisaa keskustelua jännittäisi. Luulis että joku HetGrote show jännittäisi enemmän varsinkin kun oli yksin lavalla. Ei jännittänyt.
Niin tyylikäs ja upea silmämeikki 😍 ja todella asiallinen, hienosti vetää!
Äääääh mä en ehtinyt katsoa, täytyy tsekata Areenasta myöhemmin. Miten se meni?
💚💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Äääääh mä en ehtinyt katsoa, täytyy tsekata Areenasta myöhemmin. Miten se meni?
💚💚💚💚
Hyvin tietenkin 💚 Kärtsä oli oma luonteva itsensä, vastaili rennosti ja näytti upealta.
Kärtsä oli todellakin vaikuttava ja vakuuttava. Kun tuli Eurotourista Suomen keikoille, huomasi yleisössä eron. " Onko ne vallan Käärijän hylännyt hän ajatteli" Ei sentään. Suomessa ollaan jäyhempä.Hieno meikki, mustiin pukeutunut. Ehkä tuleva look. Rento, hymyilevä, karismaattinen Käärijä.
Olipa kiva haastattelu. Olisin voinut kuunnella paljon pidempäänkin 💚 Huvitti myös, että Arto kysyi viiden vuoden suunnitelmasta ja Kärtsä selitti, mitä sillä kommentilla on tarkoittanut. Nyt siitäkään ei tarvitse täällä sen jonkun enää vääntää. 😁
Oliko se K:n valitsema Veskun biisi Hyvää puuta? Se kohta meni minulta ohi, mutta mikä muu se voisi olla. 🤩
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä oli todellakin vaikuttava ja vakuuttava. Kun tuli Eurotourista Suomen keikoille, huomasi yleisössä eron. " Onko ne vallan Käärijän hylännyt hän ajatteli" Ei sentään. Suomessa ollaan jäyhempä.Hieno meikki, mustiin pukeutunut. Ehkä tuleva look. Rento, hymyilevä, karismaattinen Käärijä.
Joo ja olin itse Pakkahuoneella ja Korjaamolla ja se, miten K tuntui olevan aidosti yllättynyt ja iloinen yleisöstä. Varmaan ehkä eurotourin jälkeen oli vaan liian iso kontrasti ja ymmärtää kyllä hyvin, että mieli tekee tepposet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteeköhän ne tänään jo Puolaan.
Kärtsä on illalla vieraana Arto Nybergin liveshowssa eli hän ei lähde ennen sitä ainakaan. Osa crewsta voi mennä jo edellä bussilla tavaroiden kanssa.
Olinkin unohtanut tuon haastattelun. Kiva kuulla Kärpän mietteitä ja kuulumisia 💚
Mä en tajua miksi tuota superjonotusta kehutaan, se kun vie paikat normaaleilta jonottajilta 😤😤😤 On erittäin harmillinen ilmiö ja ikävää toimintaa muita faneja kohtaan.
Käärijä-fanit on yleisesti hulluja, sanoi Kärtsä. Tunnistan itseni😅
Tottakai liittyy ja kiinnostaa. Ei tässä ketään nyt loukata. Älä loukkaannu muitten puolesta sinäkään.