M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Kyllä tässä Kärtsän lantiokin liikkuu
https://www.tumblr.com/submariini/736618970330873856/half-moon-rovaniem…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lisäksi vielä se, ettei ole ketään tukena yhtäkkiä enää, kun haluaisi itse tehdä jotain oikeustoimia. Ja sitten EBU kiristää että jos et ole hiljaa, et tule viisuihin enää ikinä. "
Mistä lähde että viisut kiristää nyt Joostia? Tai että se edes haluaa uudestaan viisuihin?
Hänen omat tiktok kommentit. Näistä puhuttiin muutama päivä sitten.
Seuraan useita Joostin faniryhmiä, ja missään ei ole ollut näkyvissä viestejä että Joost ois sanonut että häntä kiristetään. Oisko linkkiä tämmöiseen viestiin? Kiinnostais varmaan hänen fanikuntaansa tän ketjun ulkopuolellakin.
Joo, Joostin redditistä löytyi helposti uutiset Hollannista että Joostin manageri on vaan sanonut että just nyt ei ole aikaa ja jaksam
Ei kai se manageri nyt tuollaista sanoisikaan ja siis onhan sitä silti pitänyt miettiä mitä tehdään. Lähdetäänkö silti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chimera, hahmo jolla vuohen vartalo, leijonan pää ja käärmeen häntä. Mainitsihan se B tuolla tavalla Joostin, ei hätää.
Mikähän käärme Joost on?
Kyy, taipaani, anakonda, boa vai pyton? 🤔
Selkeästi joku 😂
Ennen kuin joku hermostuu, tää on vitsi.
Kyllä mä nyt palkokasvit nenuseeni vetäisin tästäkin. Nih. Miksei voi olla vaikka lohikäärme, häh?
Lohikäärmeitäkö syrjitään!? Huutava vääryys. Onneksi Bojan antaa tänä iltana huomiota kun palstalla ei älytä.
Minusta B on selvä käärme, Joost vuohi (goat) ja K leijona. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin veikkaan, tai sellaisen käsityksen oon kommentointia seuraillessani saanut, että suurin osa nautadomista ihan tykkää Joostista. Lisäksi hän ei oikein ole edes provosoitavissa oleva aihe, kun kokee Kn niin isoveljekseen ja todellakin siinä sanan varsinaisessa merkityksessä, eikä Broski-tavalla.
Ihan samalla tavalla se B on myös. Teidän mielikuvitus haluaa vaan nähdä jotakin muuta.
Jos joku sattuu vielä olemaan tietämätön...
https://www.tumblr.com/frikatilhi/759599448199413760/crisis-meeting-i-h…
Tää käytäväkävely vielä yli vuoden jälke
Käytäväkävely ja ne kaulapusut oli lopullinen niitti, jonka seurauksena päädyin uteliaisuuttani tänne vauvalle, ensin viisuketjuun ja siitä suoraan ekoihin puutarha- ja shippiketjuihin. Ja sen jälkeen Kärppy vei mennessä eikä paluuta ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lisäksi vielä se, ettei ole ketään tukena yhtäkkiä enää, kun haluaisi itse tehdä jotain oikeustoimia. Ja sitten EBU kiristää että jos et ole hiljaa, et tule viisuihin enää ikinä. "
Mistä lähde että viisut kiristää nyt Joostia? Tai että se edes haluaa uudestaan viisuihin?
Hänen omat tiktok kommentit. Näistä puhuttiin muutama päivä sitten.
Seuraan useita Joostin faniryhmiä, ja missään ei ole ollut näkyvissä viestejä että Joost ois sanonut että häntä kiristetään. Oisko linkkiä tämmöiseen viestiin? Kiinnostais varmaan hänen fanikuntaansa tän ketjun ulkopuolellakin.
Joo, Joostin redditistä löytyi helposti uutiset Hollannista että Joostin manageri on vaan sanonut että just nyt ei ole aikaa ja jaksamista lähteä oikeustoimiin. Tukea ois ollut tarjolla, eikä mitään kiristyksiä: https://www.reddit.com/r/Joostklein/comments/1eyggzb/joost_klein_wont_s
Yksi lisäsyy miksi Joost ei ehkä halua lähteä yrittämään oikeudenkäyntikeissiä EBU:ta vastaan on että hän tiedostaa olevansa vaarassa saada vaikean artistin maineen. Ei siis omien faniensa keskuudessa, vaan festari- ja musatapahtumajärkkärien piireissä, varsinkin Hollannissa ja Belgiassa. Viime viikkoina on ollut jo tilanteet joissa hän perui yhden kauan sitten buukatun keikan viime hetkillä, koska festari ei suostunut vaihtamaan silloin sovittua keikapalkkiota hänen uuteen korkeampaan keikkaliksaan. Ja viime viikon Belgian festareista uutisoitiin että Joost oli ilmoittanut että jos kaikki ei ole paikan päällä prikulleen hänen vaatimusten mukaista saapuessaan bäkkärille, niin hän lähtee kotiin heti eikä vedä keikkaa. Festaribuukkaajien piirissä on huono saada äkkipikaisen diiva-artistin maineen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä Kärtsän lantiokin liikkuu
https://www.tumblr.com/submariini/736618970330873856/half-moon-rovaniem…
Aah, toi syväkyykky 🔥
Eiköhän se isoin syy ole se, että Joostilla ei ole samoja resursseja edes kuin ebulla. Ja riskit on todella suuret. Vaikka olisi täysin oikeassa.
Ehkä.tuosta on hyvä oppia se miten viisuissa on hyvä olla ihmisiä jotka pitävät artistin puolia ja ovat tukena aktiivisesti. Tuossakin tilanteessa olisi pitänyt olla joku joka olisi tilanteen hoitanut ja jos artisteilla on jotain haasteita pitää olla joku joka pitää huolta että sovitusta pidetään huolta. Artisti vain esiintyy ja käy haastattelut yms.
"Yksi lisäsyy miksi Joost ei ehkä halua lähteä yrittämään oikeudenkäyntikeissiä EBU:ta vastaan on että hän tiedostaa olevansa vaarassa saada vaikean artistin maineen. Ei siis omien faniensa keskuudessa, vaan festari- ja musatapahtumajärkkärien piireissä, varsinkin Hollannissa ja Belgiassa. Viime viikkoina on ollut jo tilanteet joissa hän perui yhden kauan sitten buukatun keikan viime hetkillä, koska festari ei suostunut vaihtamaan silloin sovittua keikapalkkiota hänen uuteen korkeampaan keikkaliksaan. Ja viime viikon Belgian festareista uutisoitiin että Joost oli ilmoittanut että jos kaikki ei ole paikan päällä prikulleen hänen vaatimusten mukaista saapuessaan bäkkärille, niin hän lähtee kotiin heti eikä vedä keikkaa. Festaribuukkaajien piirissä on huono saada äkkipikaisen diiva-artistin maineen."
Onneksi K:la oli se "vanha kettu" (K:n sanoin) keikkamyyjä joka sanoi sille suoraan että noita vanhaan hintaan buukattujen keikkojen peruminen ois omaan jalkaansa ampumista. Ja niinhän se on, festaribuukkaajat on vahvasti verkostoituneita, ja jonkun pääartistin sopimuksesta vetäytyminen ilman painavaa syytä on niitä seikkoja jotka jää puheenaiheeksi vuosikausiksi. Semmoinen festarin "pahin ohari mitä meille on tehty" puheenaihe alan tapahtumissa ym.
Boitsun ja Kärtsän lantiot! 🔥
https://www.tumblr.com/frikatilhi/729461307632435200/totally-forgot-abo…
Minä uskon Joostin omia kommentteja. Ne ovat mm.
"This is not what I want." - ilmoitettiin, että asiaa ei hänen puolelta viedä oikeuteen.
"Don't believe what the media says." - julkaisun alla, jossa lukee, että hän ei halua haastaa ketään oikeuteen.
"Why am I not allowed to talk? 'cause someone is scared." - ebun edustajan julkaisun alla
"Stay silent or give up everything you have dreamed for." - myös edustajan julkaisun alla
"Yksi lisäsyy miksi Joost ei ehkä halua lähteä yrittämään oikeudenkäyntikeissiä EBU:ta vastaan on että hän tiedostaa olevansa vaarassa saada vaikean artistin maineen. "
Ei, hän nimenomaan haluaisi ja on kertonut tämän ihan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon Joostin omia kommentteja. Ne ovat mm.
"This is not what I want." - ilmoitettiin, että asiaa ei hänen puolelta viedä oikeuteen.
"Don't believe what the media says." - julkaisun alla, jossa lukee, että hän ei halua haastaa ketään oikeuteen.
"Why am I not allowed to talk? 'cause someone is scared." - ebun edustajan julkaisun alla
"Stay silent or give up everything you have dreamed for." - myös edustajan julkaisun alla
Kylä se aika selkeää on, että Joost haluaisi asian selvitettävän kunnolla. Ja kun joku puhui tässä Joostin maineesta niin mustaajan tämä sitä kokoajan.
Missäköhän K mahtaa olla. Olen utelias. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Kohta Ljubljanassa 🤡😂
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös odottavalla fiiliksellä, toivoo Kärpyn instapalleron tuovan yllätyksen. 😄
Mulla on taas vähän sellainen olo, että kohta jysähtää.
Kyllähän nämä keikutukset meidän muruilta kuuluu Lantiolauantaihin 🔥🔥🔥🔥🔥🔥
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/734234608459186176/x?source=share
Tuo nainen tuossa ovensuussa ilmeineen on kyllä niin nautadomilasia. 😄