Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
821/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chimera, hahmo jolla vuohen vartalo, leijonan pää ja käärmeen häntä. Mainitsihan se B tuolla tavalla Joostin, ei hätää.

Mikähän käärme Joost on?

Kyy, taipaani, anakonda, boa vai pyton? 🤔

Selkeästi joku 😂

Ennen kuin joku hermostuu, tää on vitsi.

Kyllä mä nyt palkokasvit nenuseeni vetäisin tästäkin. Nih. Miksei voi olla vaikka lohikäärme, häh?

Lohikäärmeitäkö syrjitään!? Huutava vääryys. Onneksi Bojan antaa tänä iltana huomiota kun palstalla ei älytä.

Vierailija
822/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo enpä olisi arvannut että mun kommentista nousee tämmöinen pskamyrsky. Varsinkin kun mielestäni vielä laitoin siihen sen vitsivaroituksen.

En tietenkään tarkoittanut sanoa, että meidän pojat on kuspoja jotka ei huomioi muita, vaan just sen he only has eyes for K/Boitsupotpuri. 

Sori jos joku nyt tulkitsi taas haukkumiseksi tai ties miksi rivien välistä.

T. "Joost on vain kuvausrekvisiittaa"

Joost kuvausrekvisiittana listalle ja sit eiköhän jatketa. Pitääkö meillä muuten edes kukaan enää listaa? Ei ole vähään aikaan näkynyt.

Piti tai ei niin nelin listat iäksi kadonneet jos vanhoja ketjuja ei tuoda lukittuina takaisin. 😥 Mikä PERHANAN oikeus Sanomalla on tuhota meidän kaikkien yhteistä ja merkittävää kulttuurihistoriaa?!!!?

Ei ota jos ei annakaan, pistäisin pyynnön. Esim listojen talteenoton ajaksi, viikoksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin veikkaan, tai sellaisen käsityksen oon kommentointia seuraillessani saanut, että suurin osa nautadomista ihan tykkää Joostista. Lisäksi hän ei oikein ole edes provosoitavissa oleva aihe, kun kokee Kn niin isoveljekseen ja todellakin siinä sanan varsinaisessa merkityksessä, eikä Broski-tavalla. 

Vierailija
824/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaas aihetta. Ajatuksia Bojerestä vanhempina?

https://www.tumblr.com/frikatilhi/759683888089038848/im-curious-do-you-…

Näinhän se menis 😄!

Vierailija
825/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä 💓 Joost forever

Vierailija
826/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välitetä provoiluista, hieno ilta tulossa jo pelkästään Jokereiden Carpe Diem on ihanaa! Mutta toki yllätykset otetaan vastaan 🤡

Vierailija
827/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin veikkaan, tai sellaisen käsityksen oon kommentointia seuraillessani saanut, että suurin osa nautadomista ihan tykkää Joostista. Lisäksi hän ei oikein ole edes provosoitavissa oleva aihe, kun kokee Kn niin isoveljekseen ja todellakin siinä sanan varsinaisessa merkityksessä, eikä Broski-tavalla. 

Samoilla linjoilla, tosi fresh suhtautuminen jotenkin. Ja miksi ei olisi, kun ei ole mitään syytä olla muutakaan. Mutta on ollut kiva huomata. 

Vierailija
828/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä 💓 Joost forever

Kultapieni kun tämä nimenomaan ei oikein toimi edes trollauksena.

Vierailija
829/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vaikkei erityisesti tykkäisikään, niin on neutraali ainakin. Itselleni Joost on itse asiassa täysin yhdentekevä, kun en hänen musiikkiaan kuuntele enkä hänen tekemisiään seuraa. Kaveruus K:n kanssa on toki ollut kivaa seurattavaa, mutta mun kiinnostus rajoittuu vain ja ainoastaan niihin vähäisiin hetkiin kun Joost on K:n kanssa tekemisissä. Hankala provota asialla, joka ei kiinnosta. 😅

Vierailija
830/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku UNO kortteja väsää, niin värinvaihto-kortteihin sateenkaaret ja skip-korttiin esim. hyppäävä Härtsä.

Vierailija
831/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla se B on myös. Teidän mielikuvitus haluaa vaan nähdä jotakin muuta.

https://knowyourmeme.com/photos/1883586-oh-no-anyway

Vierailija
832/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta Joostin musiikki mutta K:n kaverina häntä oli kiva seurata Ruississa. Ja tämä Euroviisu-jupakka on saanut minut todella ärtymään Joostin puolesta. Hassuinta täsä on se, että rankkasin hänen biisinsä Euroviisujen ehkä huonoimmaksi tai ainakin aivan loppupäähän (ei välttämättä olisi päässyt minulta semifinaalista läpi), joten en ole fanituksen sokeuttama ja kaveri on itselleni melko yhdentekevä. En vain pääse yli siitä epäoikeudenmukaisuudesta, että jotakuta voidaan syyttää mistä tahansa aiheesta ja tällä tavalla saadaan hänet eliminoitua pois kilpailusta, ja kun myöhemmin todetaan ulkopuolisen tutkimuksen toimesta, että mitään tällaista ei ole tapahtunut, ilmoittaa EBU vain, että on tehnyt oikean päätöksen, koska Joosti käyttäytyi sopimattomasti. Mites sitten se kuvaaja, joka ei pyynnöistä huolimatta lopettanut kuvaamista ja teki aiheettoman rikosilmoituksen (edes syyttäjä ei saanut Joostin toiminnasta minkäänlaista mielikuvaa siitä, että kuvaajan olisi pitänyt olla peloissaan)? Miksi häntä ei erotettu sopimattoman käytöksen takia? Miksi salakuvaamiset ja ilman lupaa kuvaamiset ovat sallittuja EBUn mielestä?

Anteeksi vuodatus. Tämä aihe saa niin suuttumaan, ehkä osin sen takia, että K oli tällaisen salakuvaamisen uhri. 

Vierailija
833/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instasta nopea kysymys. Onko tuo tilit ikuisesti tuolla pyörimässä, kun itselleni ehdotettiin kuolleen ihmisen seuraamista? Vai pitääkö ehkä erikseen pyytää, että ne poistetaan eikä moni omainen ehkä tajua?

Vierailija
834/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä odottava tunnelma.

Vierailija
835/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta Joostin musiikki mutta K:n kaverina häntä oli kiva seurata Ruississa. Ja tämä Euroviisu-jupakka on saanut minut todella ärtymään Joostin puolesta. Hassuinta täsä on se, että rankkasin hänen biisinsä Euroviisujen ehkä huonoimmaksi tai ainakin aivan loppupäähän (ei välttämättä olisi päässyt minulta semifinaalista läpi), joten en ole fanituksen sokeuttama ja kaveri on itselleni melko yhdentekevä. En vain pääse yli siitä epäoikeudenmukaisuudesta, että jotakuta voidaan syyttää mistä tahansa aiheesta ja tällä tavalla saadaan hänet eliminoitua pois kilpailusta, ja kun myöhemmin todetaan ulkopuolisen tutkimuksen toimesta, että mitään tällaista ei ole tapahtunut, ilmoittaa EBU vain, että on tehnyt oikean päätöksen, koska Joosti käyttäytyi sopimattomasti. Mites sitten se kuvaaja, joka ei pyynnöistä huolimatta lopettanut kuvaamista ja teki aiheettoman rikosilmoituksen (edes syyttäjä ei saanut Joostin toiminnasta minkäänlaista

Ja sitten saanut riesakseen vielä ihan järkyttäviä aneja. :/ Itsekään en hänen musiikistaan välitä, mikä on vähän harmikin koska osaan hollantia ja lyriikat ovat minulle 99% ymmärrettävät (vähintään jos tekstin tsekkaa) ja se kulttuuri on itselleni läheinen, mutta sympatiat kyllä heränneet häntä kohtaan monestakin syystä. Nostanut niin monta paskaa arpaa elämästä, onneksi tietysti ura noin ylipäätään on sujunut hyvin.

Vierailija
836/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta Joostin musiikki mutta K:n kaverina häntä oli kiva seurata Ruississa. Ja tämä Euroviisu-jupakka on saanut minut todella ärtymään Joostin puolesta. Hassuinta täsä on se, että rankkasin hänen biisinsä Euroviisujen ehkä huonoimmaksi tai ainakin aivan loppupäähän (ei välttämättä olisi päässyt minulta semifinaalista läpi), joten en ole fanituksen sokeuttama ja kaveri on itselleni melko yhdentekevä. En vain pääse yli siitä epäoikeudenmukaisuudesta, että jotakuta voidaan syyttää mistä tahansa aiheesta ja tällä tavalla saadaan hänet eliminoitua pois kilpailusta, ja kun myöhemmin todetaan ulkopuolisen tutkimuksen toimesta, että mitään tällaista ei ole tapahtunut, ilmoittaa EBU vain, että on tehnyt oikean päätöksen, koska Joosti käyttäytyi sopimattomasti. Mites sitten se kuvaaja, joka ei pyynnöistä huolimatta lopettanut kuvaamista ja teki aiheettoman rikosilmoituksen (edes syyttäjä ei saanut Joostin toiminnasta minkäänlaista

Lisäksi vielä se, ettei ole ketään tukena yhtäkkiä enää, kun haluaisi itse tehdä jotain oikeustoimia. Ja sitten EBU kiristää että jos et ole hiljaa, et tule viisuihin enää ikinä. 

Vierailija
837/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instasta nopea kysymys. Onko tuo tilit ikuisesti tuolla pyörimässä, kun itselleni ehdotettiin kuolleen ihmisen seuraamista? Vai pitääkö ehkä erikseen pyytää, että ne poistetaan eikä moni omainen ehkä tajua?

Ei IG tai mikään muukaan some tiedä, milloin joku on menehtynyt. Omaisten täytyy poistattaa sometilit ja sähköpostit sun muut kuoleman jälkeen, jos niin haluavat. Siinä onkin savotta, voin kertoa :/

Vierailija
838/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisäksi vielä se, ettei ole ketään tukena yhtäkkiä enää, kun haluaisi itse tehdä jotain oikeustoimia. Ja sitten EBU kiristää että jos et ole hiljaa, et tule viisuihin enää ikinä. "

Mistä lähde että viisut kiristää nyt Joostia? Tai että se edes haluaa uudestaan viisuihin?

Vierailija
839/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla se B on myös. Teidän mielikuvitus haluaa vaan nähdä jotakin muuta.

https://knowyourmeme.com/photos/1883586-oh-no-anyway

Jos joku sattuu vielä olemaan tietämätön...

https://www.tumblr.com/frikatilhi/759599448199413760/crisis-meeting-i-h…

Vierailija
840/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei IG tai mikään muukaan some tiedä, milloin joku on menehtynyt. Omaisten täytyy poistattaa sometilit ja sähköpostit sun muut kuoleman jälkeen, jos niin haluavat. Siinä onkin savotta, voin kertoa :/

OT, mutta aikoinaan IRC-galleria tuntui poistavan todella nopeasti tilejä, jos saivat tiedon että joku oli kuollut, lehdistä tms. Jopa samana päivänä usein katosi ja nimenomaan tilit katosivat, vaikka niitä ei olisi aina haluttu poistaa ainakaan heti.

Ketju on lukittu.