M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
"Lisäksi vielä se, ettei ole ketään tukena yhtäkkiä enää, kun haluaisi itse tehdä jotain oikeustoimia. Ja sitten EBU kiristää että jos et ole hiljaa, et tule viisuihin enää ikinä. "
Mistä lähde että viisut kiristää nyt Joostia? Tai että se edes haluaa uudestaan viisuihin?
Hänen omat tiktok kommentit. Näistä puhuttiin muutama päivä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaas aihetta. Ajatuksia Bojerestä vanhempina?
https://www.tumblr.com/frikatilhi/759683888089038848/im-curious-do-you-…
Haluaisin kuulla Bn suusta: "v***uper***esaa***a! Missä välikausihaalarit?😁
Koko toi idea noista kahdesta vanhempina on jotenkin ihan liian ihana. Aarni please, kirjoitathan sen johonkin sopivaan väliin 🙏🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lisäksi vielä se, ettei ole ketään tukena yhtäkkiä enää, kun haluaisi itse tehdä jotain oikeustoimia. Ja sitten EBU kiristää että jos et ole hiljaa, et tule viisuihin enää ikinä. "
Mistä lähde että viisut kiristää nyt Joostia? Tai että se edes haluaa uudestaan viisuihin?
Seuraan useita Joostin faniryhmiä, ja missään ei ole ollut näkyvissä viestejä että Joost ois sanonut että häntä kiristetään. Oisko linkkiä tämmöiseen viestiin? Kiinnostais varmaan hänen fanikuntaansa tän ketjun ulkopuolellakin.
BL:llä tullut ilmeisesti tarve karistaa viisupölyt harteiltaan ja vaihtaa artistinimeä, kun hänen IG:ssä lukee R.I.P. Baby Lasagna 30.8.2024. Joku jo ehdotti uudeksi nimeksi Teenage Raviolia. Pahoittelut, jos oli liian OT, mutta jos tän yhden viestin verran saisi laittaa, kun oli mun mielestä ihan hauska kevennys.
Vierailija kirjoitti:
BL:llä tullut ilmeisesti tarve karistaa viisupölyt harteiltaan ja vaihtaa artistinimeä, kun hänen IG:ssä lukee R.I.P. Baby Lasagna 30.8.2024. Joku jo ehdotti uudeksi nimeksi Teenage Raviolia. Pahoittelut, jos oli liian OT, mutta jos tän yhden viestin verran saisi laittaa, kun oli mun mielestä ihan hauska kevennys.
Ei vaan promoaa vaan uutta tulevaa biisiä. Kun lukee kommentteja niin huomaa sen kyllä
Vierailija kirjoitti:
Old spaghetti
Iskee fomo siitä, ettei ole tänään Ljubljanassa Joksujen taustatanssijana. 😓
Olikos tänään jotain spesiallia Nautadomin lukkarissa? Olikos tää lantiolauantai?
Alkaa nimittäin hiukan taas pänniä tuo minificcien poistelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaas aihetta. Ajatuksia Bojerestä vanhempina?
https://www.tumblr.com/frikatilhi/759683888089038848/im-curious-do-you-…
Koko toi idea noista kahdesta vanhempina on jotenkin ihan liian ihana. Aarni please, kirjoitathan sen johonkin sopivaan väliin 🙏🏼
Joo ehkä kun se kersa on murrosiässä.
Vierailija kirjoitti:
Olikos tänään jotain spesiallia Nautadomin lukkarissa? Olikos tää lantiolauantai?
Alkaa nimittäin hiukan taas pänniä tuo minificcien poistelu.
Lantiolauantaihin Kärtsää
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/756531393684701184
https://www.tumblr.com/fangirlinglikealoon/755894429229907968/so-i-gues…
Miltäs kanavalta se illan show näkyy tuolla rtvslo kanavalla? ja klo 21 suomen aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraan useita Joostin faniryhmiä, ja missään ei ole ollut näkyvissä viestejä että Joost ois sanonut että häntä kiristetään. Oisko linkkiä tämmöiseen viestiin? Kiinnostais varmaan hänen fanikuntaansa tän ketjun ulkopuolellakin.
Joo, Joostin redditistä löytyi helposti uutiset Hollannista että Joostin manageri on vaan sanonut että just nyt ei ole aikaa ja jaksamista lähteä oikeustoimiin. Tukea ois ollut tarjolla, eikä mitään kiristyksiä: https://www.reddit.com/r/Joostklein/comments/1eyggzb/joost_klein_wont_s…
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta Joostin musiikki mutta K:n kaverina häntä oli kiva seurata Ruississa. Ja tämä Euroviisu-jupakka on saanut minut todella ärtymään Joostin puolesta. Hassuinta täsä on se, että rankkasin hänen biisinsä Euroviisujen ehkä huonoimmaksi tai ainakin aivan loppupäähän (ei välttämättä olisi päässyt minulta semifinaalista läpi), joten en ole fanituksen sokeuttama ja kaveri on itselleni melko yhdentekevä. En vain pääse yli siitä epäoikeudenmukaisuudesta, että jotakuta voidaan syyttää mistä tahansa aiheesta ja tällä tavalla saadaan hänet eliminoitua pois kilpailusta, ja kun myöhemmin todetaan ulkopuolisen tutkimuksen toimesta, että mitään tällaista ei ole tapahtunut, ilmoittaa EBU vain, että on tehnyt oikean päätöksen, koska Joosti käyttäytyi sopimattomasti. Mites sitten se kuvaaja, joka ei pyynnöistä huolimatta lopettanut kuvaamista ja teki aiheettoman rikosilmoituksen (edes syyttäjä ei saanut Joostin toiminnasta minkäänlaista
Ei ole sanottu ettei mitään ole tapahtunut vaan ettei syytettä nosteta. Vastapuoli halusi jättää sikseen ja ei vaadi syytteitä.
Ei kannata stressata ihmisten asioista jotka ei omaan elämään mitenkään kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä sitten ole seurannut asiaa kovin hyvin. Nimenomaan asia on niin, että jos Joost puhuu kokemastaan tai/ja vie kohteluaan eteenpäin vuorostaan tutkittavaksi on ilmaistu ettei Joost tule enää ikinä pääsemään euroviisuihin. Joost on itse kertonut tämän ja myös hänen lähipiirissä olevat.
Tekstit on olleet stooreissa ja kommenttikentissä lisää. Löytyy tiktokista ihan kun haet hänen sisältöä ja laitat liitteeksi ebu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin veikkaan, tai sellaisen käsityksen oon kommentointia seuraillessani saanut, että suurin osa nautadomista ihan tykkää Joostista. Lisäksi hän ei oikein ole edes provosoitavissa oleva aihe, kun kokee Kn niin isoveljekseen ja todellakin siinä sanan varsinaisessa merkityksessä, eikä Broski-tavalla.
Ihan samalla tavalla se B on myös. Teidän mielikuvitus haluaa vaan nähdä jotakin muuta.
Jos joku sattuu vielä olemaan tietämätön...
https://www.tumblr.com/frikatilhi/759599448199413760/crisis-meeting-i-h…
Tää käytäväkävely vielä yli vuoden jälkeenkin riipaisee sydänalassa ja kirvoittaa sellaisen typerän aww-ilmeen kasvoille 🥹. Se oli varmaan hetki, jolloin olisivat mieluummin kävelleet johonkin kameroiden ulottumattomiin, vaikka tuossa taisivat kyllä tiukasti omassa kuplassaan ollakin.
Puhuiko joku lantiolauantaista?
https://x.com/ngvotti/status/1729131569305276452?t=SOn78cznIO_DIwG4uS47…
https://x.com/leopardom_/status/1765332083705081942?t=U6ffu3RFuWD8QMAEX…
Vierailija kirjoitti:
Miltäs kanavalta se illan show näkyy tuolla rtvslo kanavalla? ja klo 21 suomen aikaa?
Kanavalla 1, lähetys alkaa klo 21 Suomen aikaa.
"Ei ole sanottu ettei mitään ole tapahtunut vaan ettei syytettä nosteta. Vastapuoli halusi jättää sikseen ja ei vaadi syytteitä. "
Tämähän on valhetta. Oikeasti ei ole vetäydytty mistään vaan syyttäjä ei löytänyt mistä syyttää.
Cykan stooreissa taas pätkä kenraalista viimeisin stoori