Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
901/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä nyt tunnelman latistaja, jos totean, ettei K pystyisi automatkaa olemaan somettamatta. 

No ei se nyt olekaan sinne Sloveniaan menossa

Ei kukaan niin tosissaan luulekaan.

Vierailija
902/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kevyt paniikki, kun huomasin passin menneen vanhaksi. Onneksi huomasin sen nyt ja tässä on vielä hyvää aikaa saada se ennen syksyn ulkomaankeikkoja. Ainakaan ei pitäisi olla ruuhkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko tietoa mikä niissä oli mennyt pieleen? Kun kaikki videot mitä olen nähnyt aikaisemmin kesältä niin yleisö on näyttänyt olevan ihan haltioissaan ja hyvin mukana."

Tää Rijversin keikka viikko sitten tais olla pahin, tavisyleisön kannalta siis, ei omien fanien puolesta: https://twitter.com/ikbeneeng0d/status/1825487593259090422

Kävin kaivelemassa ja tosiaan löytyi melkein vain negatiivista palautetta, siis normi paikallisilta ihmisiltä jotka näki kai Joostin ekaa kertaa tuolla eivätkä taida seurata häntä sen enempää.

Mikä siinä sitten tökki? En millään jaksa nyt perehtyä tarkemmin mutta olisi kiva kuulla, mistä häntä nyt arvostellaan. 

Vierailija
904/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai tääkin sopii Lauantaille...Kärpän vaeltava käsi 😂

https://www.tumblr.com/mrgintsu/729023356229337088/very-important-video…

Penni ajatuksistasi Bojan 😄

Bojanilla on niin täydellinen kroppa tässä, jotenkin niin, NIIN... Täydellinen. Ja tietysti muutenkin, mut tää sivuprofiili vielä on niin VAU. Ei ihme, et jonkun käsi vähän vaeltaa. 

Vierailija
905/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne menee sillä eilisellä kulkupelillä. Mikke polkee Sloveniaan Kärpän huutaessa Bojan im coming happy.

Ehkä pahinta tässä on, että mä niin näen tän sieluni silmillä 😂 ja siis koen melkein järkeenkäyväksi vaihtoehdoksi.

Yli-Nuiva, oliko niitä pillereitä vielä tarjolla? Tarttis varmaan tehdä jotain 🤦🏼

Vierailija
906/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä nyt tunnelman latistaja, jos totean, ettei K pystyisi automatkaa olemaan somettamatta. 

Et ole. Viime aikoina on tullut niin ihanaa kontenttia joka suunnasta, että ei haittaa vaikka K ei nyt menisikään <3

Vierailija
907/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän K mahtaa olla. Olen utelias. 🤭

Kohta on Mikke saanut kallisarvoisen lastin poljettua riksalla Ljubljanaan. 

Vierailija
908/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites niitä suoria lentoja Ljubljanasta tulikaan?

Vierailija
909/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi käytäväkävely. Kun se nyt tänne taas paukahti (enkä pane pahaksi), mut aina kun sen näkee, miettii miten kukaan edes tekee noin kaverille. Siis pelkälle kaverille (ja varsinkin jos vasta tavattu), ellei todella ole jotain something more/else. 

Vierailija
910/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos itse ajaa. Eilen tosiaan näytti Adelen keikalla juovan vain kokista. Ehkä sittenkin...

Mitä järkee ois ajaa 6 tuntii ennemin kuin lentää?

4,5h 🤡

Vierailija
911/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa toi polkusysteemi et totta kai se on Mikke, joka polkee 😅

Vierailija
912/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanilla on niin täydellinen kroppa tässä, jotenkin niin, NIIN... Täydellinen. Ja tietysti muutenkin, mut tää sivuprofiili vielä on niin VAU. Ei ihme, et jonkun käsi vähän vaeltaa. 

En tiedä, pitäisikö käydä lääkärillä tarkistamassa pää, kun sen sijaan että olisin ihastellut kahta upeaa artistia, niin tuijottelin kauhusta kankeana B:n kengänkärkeä ja mietin, miten lähellä se on lavan reunasta (tai siis kärki on yli lavan reunan) ja siitähän voisi tippuakin jopa. Joo, nyt viiraa päässä ja kovaa, kun ei pysty keskittymään oleelliseen. Toisella vielä kostopitsi päällä ja minä tuijottelen kengänkärkiä!

Vierailija
913/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän K mahtaa olla. Olen utelias. 🤭

Kohta on Mikke saanut kallisarvoisen lastin poljettua riksalla Ljubljanaan. 

🥺🤗

Vierailija
914/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks se riksakuski ei kelpaa?

Vierailija
915/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, pitäisikö käydä lääkärillä tarkistamassa pää, kun sen sijaan että olisin ihastellut kahta upeaa artistia, niin tuijottelin kauhusta kankeana B:n kengänkärkeä ja mietin, miten lähellä se on lavan reunasta (tai siis kärki on yli lavan reunan) ja siitähän voisi tippuakin jopa. Joo, nyt viiraa päässä ja kovaa, kun ei pysty keskittym

Pitäs. Tää oli ihan ensimmäinen kerta kun edes HUOMAAN koko asiaa! Kengän kärkiä tai lavan reunaa. Ja voin kertoa et MUUTAMAN sata kertaa olen tänkin klipin katsonut. 

Vierailija
916/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
917/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian arvokas lasti. 

Vierailija
918/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi käytäväkävely. Kun se nyt tänne taas paukahti (enkä pane pahaksi), mut aina kun sen näkee, miettii miten kukaan edes tekee noin kaverille. Siis pelkälle kaverille (ja varsinkin jos vasta tavattu), ellei todella ole jotain something more/else. 

Tämä. Oikeastaan joka kerta olo on hämmästyneempi kun vähän jo sotkeutuu shippaamiset ja se, mistä se juttu ihan oikeasti lähti liikkeelle. Ei siis pelkistä harhakuvitelmista vaikka osa entisistä palstalaisista niin yrittää kovasti itseään ja toisia vakuuttaa. 

Aika sokea saa olla jos tossa ei näe mitään erikoista. Eikä ole kyllä mitään veljellistä toimintaa. En ole ikinä nähnyt Kärppyä tuollaisissa asetelmissa Miken tai nyt vaikka Jessen kanssa.

Vierailija
919/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, pitäisikö käydä lääkärillä tarkistamassa pää, kun sen sijaan että olisin ihastellut kahta upeaa artistia, niin tuijottelin kauhusta kankeana B:n kengänkärkeä ja mietin, miten lähellä se on lavan reunasta (tai siis kärki on yli lavan reunan) ja siitähän voisi tippuakin jopa. Joo, nyt viiraa päässä ja kovaa, kun ei pysty keskittym

Ihmetteleekö kukaan, miksi tuolla toisella kuvaajalla on toppakamat päällä ja Mikelläkin pelkkä t-paita? Eikö noilla klubeilla ole yleensä aika hemmetin kuuma ja silloin syyskuussa ei tainnut edes olla kauhean kylmää, jos oikein muistan. Ja siis, en ole ehtinyt vielä varailla lääkäriaikaa. Maanantaina sitten. 

Vierailija
920/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajua. 

Ketju on lukittu.