M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
"Kai sitä silti olisi voinut toisen mainita. Ei ollut vakava asia. Ei tarvitse suuttua. Itsestä vaan tosiaan vaikutti myös kuten joku muu sanoi ensin, että Joost on kuin joku näkymätön liitännäinen tuossa."
En oo suuttunut, älä huoli. 💚 Tälläinen kirjoitus vaan on vähän ikävää, niin kun K ja B ois jotain mulkk*ja, jotka jättää jonkun muun ulkopuolelle tai leikkii ettei sitä olisi. Eivät ole. Sen sijaan ne Bn ja Kn keskinäiset kommentit selkeästi on vain toisilleen suunnatut, ja B jälleen kerran "palasi instaan" postaamaan Kärppyä. 💚
Sinun kirjoitukset on tosi ikäviä. Jos olisit lukenut kunnolla ei tuo kuva olisi tullut.
Tottakai keskinäiset heidän viestit on toisilleen. Mutta voi siinä kärpyn postauksessa olla ystävällisiä ajatuksia olla joostinkin suuntaan vaikka B läheisempi onkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kai sitä silti olisi voinut toisen mainita. Ei ollut vakava asia. Ei tarvitse suuttua. Itsestä vaan tosiaan vaikutti myös kuten joku muu sanoi ensin, että Joost on kuin joku näkymätön liitännäinen tuossa."
En oo suuttunut, älä huoli. 💚 Tälläinen kirjoitus vaan on vähän ikävää, niin kun K ja B ois jotain mulkk*ja, jotka jättää jonkun muun ulkopuolelle tai leikkii ettei sitä olisi. Eivät ole. Sen sijaan ne Bn ja Kn keskinäiset kommentit selkeästi on vain toisilleen suunnatut, ja B jälleen kerran "palasi instaan" postaamaan Kärppyä. 💚
Sinun kirjoitukset on tosi ikäviä. Jos olisit lukenut kunnolla ei tuo kuva olisi tullut.
Tottakai keskinäiset heidän viestit on toisilleen. Mutta voi siinä kärpyn postauksessa olla ystävällisiä ajatuksia olla joostinkin suuntaan vaikka B läheisempi onkin
Häh? Mähän nimenomaan sanoin, että ketään ei varmasti ole jätetty ulkopuolelle tai ignoorattu. Olin siis samaa mieltä sun kanssasi. Älä sokeasti sohi syytöksiä sinne tänne.
Voitteko lopettaa ton riitelyn?
Tiedän että Joostia ei voi tägätä ja varmasti B olisi hänetkin tuohon liittänyt jos olisi voinut, mutta kyllähän tää aika koomiselta näyttää. Joostilla on kehno päivä, ja mitä tekee B ja K? Vaihtelee sydämiä keskenään tyyliin "this ain't about him 💚"
(Vitsillä, ennen kuin joku hermostuu!)
Aina on niitä, jotka hyökkii muiden viesteihin, valitettavasti. Vaikka se viesti olisi miten kiva. Kannattaa vaan ohittaa sellaiset, jotka haluaa nähdä negatiivisen kautta asiat.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että Joostia ei voi tägätä ja varmasti B olisi hänetkin tuohon liittänyt jos olisi voinut, mutta kyllähän tää aika koomiselta näyttää. Joostilla on kehno päivä, ja mitä tekee B ja K? Vaihtelee sydämiä keskenään tyyliin "this ain't about him 💚"
Mä en hermostu, mutta muakin kyllä kummastuttaa viestit oli sit vitsejä tai ei, joissa nää esitetään jonain täysinä kuspoina. Ihania ihmisiä molemmat, K ja B.
Vierailija kirjoitti:
B ei ees seuraa Joostia, joten mistä edes tietäisi, että hänellä on ollut kehno päivä? Mä en ainakaan olis tiennyt ellen olis nyt täältä lukenut.
Huumorin kukka ei kuki kaikille 💚
Vierailija kirjoitti:
Aina on niitä, jotka hyökkii muiden viesteihin, valitettavasti. Vaikka se viesti olisi miten kiva. Kannattaa vaan ohittaa sellaiset, jotka haluaa nähdä negatiivisen kautta asiat.
Viestejä ymmärretään myös väärin, jotka ei pahaa tarkoita.
Chimera, hahmo jolla vuohen vartalo, leijonan pää ja käärmeen häntä. Mainitsihan se B tuolla tavalla Joostin, ei hätää.
Taasko jankataan?
Pistetääs nyt 🤡meikit valmiiks, kun pian alkaa tapahtuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestejä ymmärretään myös väärin, jotka ei pahaa tarkoita.
Juurikin se mitä yllä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en hermostu, mutta muakin kyllä kummastuttaa viestit oli sit vitsejä tai ei, joissa nää esitetään jonain täysinä kuspoina. Ihania ihmisiä molemmat, K ja B.
Ei olekaan esitetty näin ylitulkintaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vieläkin vähän naurattaa se, että Joost oli sekä Jerpalle että Boitsulle vähän niinkuin rekvisiittaa tossa kuvassa 😁. Keskittyvät vaan lähettelemään toisilleen rakkaudentunnustuksia ja kuvan kolmatta henkilöä ei noteerata mitenkään eikä edes tägätä.
(Vitsi, vai onko sittenkään 🤪😂)
Joost seuraa niin huonosti näitä, että voi olla ettei edes huomaa. Sillä kun ei ole edes seurannassa yhtään tiliä tällä haavaa.
Vähän hassua tuo kyllä on.
Joostilla oli eilen todella apea postaus. Kova hetki silläkin kun ilmeisesti olisi halunnut sattuneen viedä oikeuteen murra tvyhtiö ei tue asiaa. Vaikeaa hänelläkin.
Siis mitä selität, mikä on hassua? Hän on itse poistanut mahdollisuuden itsensä tägätä.
Kai sitä silti olisi voinut toisen mainita. Ei ollut vakava asia. Ei tarvitse suuttua. Itsestä vaan tosiaan vaikutti myös kuten joku muu sanoi ensin, että Joost on kuin joku näkymätön liitännäinen tuossa.
Mun mielestä on ihan normaalia, että vaikka kuvassa on useampi ihminen ja vaikka kaikki olisi tägätty niin kommentoijat yleensä osoittaa kommenttinsa sille kuvan postanneelle henkilölle. Jos Joost olisi postannut saman kuvan niin olisin tottakai olettanut Bojanin ja Jeren kommentoivan kuvaan ja osoittavan kommenttinsa ensisijaisesti Joostille ja tietysti sitten kommentoivan kaikki myös toisilleen. Tässä tilanteessa asiaa mutkistaa ettei Joostia pysty tägäämään eikä hän siten varmaan edes tiedä, että Bojan on heistä yhteisen kuvan postannut eikä siten tiedä kommentoidakaan siihen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tässä kahden vaiheella, olisiko K. jatkamassa matkaa sittenkin nyt Sloveniaan. Jotenkin tuo eilinen B:n vastaus sekoitti unokorttipakkaa. Toisaalta ja toisaalta.🤔
Otetaanpa gallup: Sloveniaan ylös vai Suomeen tms. alas.
Reilu tunti gallupista:
Slovenia 20 ja Suomi tms. 17.
Vaihdetaas aihetta. Ajatuksia Bojerestä vanhempina?
https://www.tumblr.com/frikatilhi/759683888089038848/im-curious-do-you-…
Vierailija kirjoitti:
Chimera, hahmo jolla vuohen vartalo, leijonan pää ja käärmeen häntä. Mainitsihan se B tuolla tavalla Joostin, ei hätää.
Kimera viittaa myös laajemmin eri eläinten/olentojen yhdistelmiin kuin vain tuo nimenomainen. Esim. lääketieteessä kimeeriset vasta-aineet sisältävät ihmisen ja hiiren DNA:ta, ei ole mukana leijonia jne.
Vierailija kirjoitti:
My dads are gay!
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan super suloinen! Mietin tosin ekaa kohtaa liittyen nukkumiseen, et mä kyllä luulen, et molemmat nimenomaan olisi tarkkoja unien osalta, et päiväunet ja yöunet on riittävät ja nukkumaanmenoajoista pidetään kiinni. Bojan erityisesti ja Kärtsä saattas olla vähän huolettomammin.