M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Tajusin, että uudet emma ehdokkuudet paljastetaan 12.12 muuten samana päivänä kuin het grove on sinä päivänä niin onkohan Klla mitää emma ehdokuuksia tulossa
Voi olla välivuosi. Mutta se ei tarkoita mitään, että ei pääse pressitilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Bojan oli sanonut Skopjessa jollekin suomalaiselle Joyn kuullen tulevansa Suomeen ja odottavansa eniten saunaa 🤩
Eli se Suomeen tulo on ainakin totta!!
Jee💚💚 Missä Joy tästä kertoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin, että uudet emma ehdokkuudet paljastetaan 12.12 muuten samana päivänä kuin het grove on sinä päivänä niin onkohan Klla mitää emma ehdokuuksia tulossa
Voi olla välivuosi. Mutta se ei tarkoita mitään, että ei pääse pressitilaisuuteen.
Ja ei kukaan nyt tollasta keikkaa jättäisi väliin pressitilaisuuden vuoksi😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei kukaan nyt tollasta keikkaa jättäisi väliin pressitilaisuuden vuoksi😅
Jee saadaan muuten taas K&Alessandra kontsaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaan vaan, niin tässä on taustalla joku kaupallinen promo. Vaikka jonkun yleishyödyllisen yhdistyksen, joka on antanut palkkion Käärijäle mainostuksesta.
K tekee aika paljonkin hyväntekeväisyyttä, mutta ei tuo niitä esiin missään. Niistä sitten kuuluu, jos kuuluu, vastaanottajan tai jonkun muun kiertotien kautta. Kaupalliset yhteistyöt ovat erikseen, ne on aina merkitty. Paljonko itse teet hyväntekeväisyyttä? Kannattaa ottaa K:sta mallia ja tehdä. Nyt joulunaikaan on paljon mahdollisuuksia.
Olin tulossa kirjoittamaan ihan samaa. Vähän aikaa näin kuvia lakritsipaketeista, joihin Kärtsä oli kirjoittanut nimmareita. Paikallinen eläinsuojeluyhdistys myi tuotteitaan Kärtsän keikan yhteydessä omalla myyntipöydällään. Pieni, mutta sympaattinen juttu tuokin. Ja oikeesti, miten Kärtsän omat vanhat rummut
Ja muistatteko sen syöpäsairaan, nyttemmin jo kuolleen tytön, jonka viimeisiä toiveita oli päästä Kärtsän keikalle. Siellä hän istui pyörätuolissa bäkkärillä, ja K lähetteli lentosuukkoja biisien välissä. Keikan jälkeen kysyi tytöltä, saako halata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaan vaan, niin tässä on taustalla joku kaupallinen promo. Vaikka jonkun yleishyödyllisen yhdistyksen, joka on antanut palkkion Käärijäle mainostuksesta.
K tekee aika paljonkin hyväntekeväisyyttä, mutta ei tuo niitä esiin missään. Niistä sitten kuuluu, jos kuuluu, vastaanottajan tai jonkun muun kiertotien kautta. Kaupalliset yhteistyöt ovat erikseen, ne on aina merkitty. Paljonko itse teet hyväntekeväisyyttä? Kannattaa ottaa K:sta mallia ja tehdä. Nyt joulunaikaan on paljon mahdollisuuksia.
Olin tulossa kirjoittamaan ihan samaa. Vähän aikaa näin kuvia lakritsipaketeista, joihin Kärtsä oli kirjoittanut nimmareita. Paikallinen eläinsuojeluyhdistys myi tuotteitaan Kärtsän keikan yhteydessä omalla myyntipöydällään. Pieni, mutta sympaattinen juttu tuo
Liputkin tuli julki, kun koulu kertoi. Ja samoin se, että kävi pitämässä siellä aamunavauksen ja moikkaamassa lapsia. Siitä kertoi vanhempainyhdistys. Ei hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan oli sanonut Skopjessa jollekin suomalaiselle Joyn kuullen tulevansa Suomeen ja odottavansa eniten saunaa 🤩
Discordin puolella. Tosiaan Bojan on helmikuussa tulossa tänne ja odottaa ainakin pääsevänsä saunaan 😅
En oo ikinä tajunnu, miks sitä tupakointijuttua tarvii edes jankata. Jotkut ihmiset tupakoivat, toiset ei. Kaikki normaaliälyiset tietävät, ettei se oli terveellistä, mutta edelleen jotkut tupakoivat, toiset ei. End of.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Discordin puolella. Tosiaan Bojan on helmikuussa tulossa tänne ja odottaa ainakin pääsevänsä saunaan 😅
Ok kiitti🤗
äh toivottavasti kaikki keskustelu ja kuumistelut ja tällaiset muut tärkeät asiat🥰 ei siirry tai jää vain sinne. Mä haluaisin edelleen kuumistella täällä💚
Vierailija kirjoitti:
Bojan on sivistynyt lääkäriperheen kasvatti, joten tupakointijuorut on ihan järjenvastaisia.
No katsopa sitä sen uusinta instakuvaa. Eli joko kyllä todellakin tupakoi tai sitten haluaa erittäin kiihkeästi saada alkuun tupakointjuoruja itsestään. Kumpaa veikkaat? 😉
Miksi Bojan tulossa tänne just helmikuussa? Ja meneeköhän Jere Sloveniaan milloin? Mä toivon niin että menisi. Nyt ois sen vuoro!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Bojan tulossa tänne just helmikuussa? Ja meneeköhän Jere Sloveniaan milloin? Mä toivon niin että menisi. Nyt ois sen vuoro!
Jos Jere menee tammikuun lopussa ja tulevat yhdessä sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jere menee tammikuun lopussa ja tulevat yhdessä sieltä.
Tää ois 💚💚
Best boyfriends.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on sivistynyt lääkäriperheen kasvatti, joten tupakointijuorut on ihan järjenvastaisia.
Taitaa ne lääkärivanhemmatkin tupakoida. 😂
Menikö joku poistamaan mun suomi B on paras Bojan kommenti, koska en läytänyt sitä enään
B looks drunk af in that cigarette pic, must be a late night 😂. Still as pretty as ever though.
Toivottavasti saavat järkättyä Boitsulle kunnon saunoja, kun noista kerrostalojen sähkösaunoista ole mihinkään. Itse epäilen loman suuntautuvan Lappiin. Voisivat käydä laskettelemassa ja toivon mukaan komeat revontuletkin näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo ironiaa? Koska muuten tuo on kyllä järjenvastaisin kommentti ikinä. Joten mikäli tosissasi olet, niin järkyttyisit pahemman kerran jos tietäisit, mitä jotkut lääkärit touhuavat vapaa-ajallaan. Ei taida tupakointi olla siinä edes pahimmasta päästä...
Ei blokin lääkärit oo vielä ees kuullu tupakan haitallisuudesta. Ronklaa isukkinsa varmaan sätkä huulessa toosia.
Se, että ehdokkuuksia tulee tai ei tule, ei tarkoita sitä, etteikö niitä voisi tulla taas seuraavana tai sitä seuraavana vuonna.