Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
8021/10482 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B looks drunk af in that cigarette pic, must be a late night 😂. Still as pretty as ever though.

No he doesnt. Relaxed, to my eye. Could also just be a little tired. Tosi hyvältä näyttää. 

Juu relaxed ja a little tired...kuvailit juuri, mitkä fiilikset niistä drinksuista tulee 🤣. Mutta sun kuvitelmissasi B juo varmaan ainoastaan maitoa.

Vierailija
8022/10482 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B looks drunk af in that cigarette pic, must be a late night 😂. Still as pretty as ever though.

No he doesnt. Relaxed, to my eye. Could also just be a little tired. Tosi hyvältä näyttää. 

Juu relaxed ja a little tired...kuvailit juuri, mitkä fiilikset niistä drinksuista tulee 🤣. Mutta sun kuvitelmissasi B juo varmaan ainoastaan maitoa.

Kyllä Bojan juo myös seljankukkamehua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8023/10482 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puilla lämpiävä sauna on paras sauna. Ihan erilaiset löylyt kuin sähköllä toimivassa saunassa. Enhän toki tiedä millaisia saunoja Bojan on Suomessa tai muualla kokenut, mutta yleensä talossa oleva sauna on sähkösauna. 

Meillä on omakotitalo ja talossa olevassa  saunassa on ihan puukiuas. Tuttavilla myös omakotitalo ja siellä saunassa sekä puu- että sähkökiuas. Kerrostalo- ja rivariasunnoissa on tietenkin aina sähkökiukaat.

Kyllä omakotitaloissakin on tosiaan puukiukaita. Mutta sauna kuin sauna, kukin tykkää erilaisista. Minulle tärkeintä hyvät löylyt ja saan ne ihan sähkökiukaallakin :)

Vierailija
8024/10482 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puilla lämpiävä sauna on paras sauna. Ihan erilaiset löylyt kuin sähköllä toimivassa saunassa. Enhän toki tiedä millaisia saunoja Bojan on Suomessa tai muualla kokenut, mutta yleensä talossa oleva sauna on sähkösauna. 

Minä olen eri mieltä, meillä on mieheni kanssa ollut yli 40 vuotta sama sauna, harvian kiuas ja lauteet vaan kertaalleen vaihdettu. Parhaat löylyt tulee siellä, vaikka kuinka myös puusaunoja kolunnut.

Samaa mieltä. Sauna on sauna. Olen ollut huonoissa puu- ja sähkösaunoissa, että erittäin hyvissä molemmissa myös. Riippuu siis aika pitkälti saunasta. 

En voi olla ajattelematta, että Bojan haluaa saunaan Kärpyn seuraan muustakin syistä. . . kuin hikoilemaan :) Mutta en

Jaa ei vai? Meillä kuuluu🤭

Vierailija
8025/10482 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eri mieltä, meillä on mieheni kanssa ollut yli 40 vuotta sama sauna, harvian kiuas ja lauteet vaan kertaalleen vaihdettu. Parhaat löylyt tulee siellä, vaikka kuinka myös puusaunoja kolunnut.

Samaa mieltä. Sauna on sauna. Olen ollut huonoissa puu- ja sähkösaunoissa, että erittäin hyvissä molemmissa myös. Riippuu siis aika pitkälti saunasta. 

En voi olla ajattelematta, että Bojan haluaa saunaan Kärpyn seuraan muustakin syistä. . . kuin hikoilemaan :) Mutta en sano, mistä!

No ei halua, vaikka me kuinka toivottaisiin.

Tässä viitattiin tietenkin siihen, että hän haluaa saunaan Kärpyn seuraan keskustelemaan elämän tarkoituksesta! :D 

Vierailija
8026/10482 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on omakotitalo ja talossa olevassa  saunassa on ihan puukiuas. Tuttavilla myös omakotitalo ja siellä saunassa sekä puu- että sähkökiuas. Kerrostalo- ja rivariasunnoissa on tietenkin aina sähkökiukaat.

Kyllä omakotitaloissakin on tosiaan puukiukaita. Mutta sauna kuin sauna, kukin tykkää erilaisista. Minulle tärkeintä hyvät löylyt ja saan ne ihan sähkökiukaallakin :)

Ja saunan lämpötilakin vaikuttaa, ei laimeissa löylyissä kukaan viihdy.

Vierailija
8027/10482 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joksujen kevään kiertueen lämppäri JC Stewart ilmoittelee instassa että tänään kympiltä tulee jotain Suomeen liittyviä uutisia. Jos se on esim. se Altaalle tuleva artisti mikä tänään julkaistaan, niin en jaksa. :D Tai siis ihan ok hänkin, mutta huvittavaa että jos hän tulee eikä paljon toivotut Joksut.

Vierailija
8028/10482 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joksujen kevään kiertueen lämppäri JC Stewart ilmoittelee instassa että tänään kympiltä tulee jotain Suomeen liittyviä uutisia. Jos se on esim. se Altaalle tuleva artisti mikä tänään julkaistaan, niin en jaksa. :D Tai siis ihan ok hänkin, mutta huvittavaa että jos hän tulee eikä paljon toivotut Joksut.

Voihan JC olla myös paljon toivottu. Etenkin aikuisemman väen piirissä. Joksuilla on paljon alaikäisiä faneja ja he eivät  tuo niin paljon rahaa kun ei voi myydä anniskeluja. Vähän kuplautunutta ajattelua, että vain oma suosikki voi olla toivottu. 

Vierailija
8029/10482 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan JC olla myös paljon toivottu. Etenkin aikuisemman väen piirissä. Joksuilla on paljon alaikäisiä faneja ja he eivät  tuo niin paljon rahaa kun ei voi myydä anniskeluja. Vähän kuplautunutta ajattelua, että vain oma suosikki voi olla toivottu. 

Niin ja eihän se välttämättä ole altaan keikka. Eikös JC joskus luvannut Suomeenkin keikkaa, joten voi olla ihan siitäkin kyse. Mut tosiaan ei Joksut ole ainoita toivottuja altaan keikalle. Plus ei niitä toivotumpia artisteja nyt ekana paljasteta vaan niitä paljastetaan vasta myöhemmin 

Vierailija
8030/10482 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja eihän se välttämättä ole altaan keikka. Eikös JC joskus luvannut Suomeenkin keikkaa, joten voi olla ihan siitäkin kyse. Mut tosiaan ei Joksut ole ainoita toivottuja altaan keikalle. Plus ei niitä toivotumpia artisteja n

Viimeksi JC on puhunut ihan pienestä keikasta Suomessa. Voihan se tietty olla joku yhteiskeikka Altaalla. Yleensä siellä on pienemmillä nimillä noita yhteiskeikkoja.

Vierailija
8031/10482 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä juhannuksena Himoksella https://himosjuhannus.fi

Vierailija
8032/10482 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh sorry, my bad. Yes, completely sober, probably hasn't had a single drink all night. And that's deffo just a stick in his hand... 😅

So, do you feel better now?

Looks sober to me and everyone else, except you. Don't get it why you have to come here to diss Bojan. You have a drinking problem?

Vierailija
8033/10482 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei kerro tai osoita, että ois kännissä. Hyvinvoivalta näyttää ja onnelliselta eikä tippaakaan känniläiseltä. 

Vierailija
8034/10482 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi olla ajattelematta, että Bojan haluaa saunaan Kärpyn seuraan muustakin syistä. . . kuin hikoilemaan :) Mutta en

Tässä viitattiin tietenkin siihen, että hän haluaa saunaan Kärpyn seuraan keskustelemaan elämän tarkoituksesta! :D 

Mä oon se alkuperäinen kommentin laittaja ja viittaus oli siihen, että rakastaa nähdä Kärppyä alastomana! 🤭 Ja se oli vitsi.

Vierailija
8035/10482 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin osa ole ihan neva hööd koko äijästä. Jokereilla sen sijaan on aktiivinen fanikunta, vaikkei suuri olekaan, joten on ihan sama, vaikkei "kaikki" ole heistä kuulleet. Itse oon toki nyt JC:stä kuullut enkä ymmärrä, miksi kukaan menisi häntä kuuntelemaan. 

Vierailija
8036/10482 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin osa ole ihan neva hööd koko äijästä. Jokereilla sen sijaan on aktiivinen fanikunta, vaikkei suuri olekaan, joten on ihan sama, vaikkei "kaikki" ole heistä kuulleet. Itse oon toki nyt JC:stä kuullut enkä ymmärrä, miksi kukaan

No voit olla huoleti se uutinen oli ihan JC:n oma keikka täällä maaliskuussa.

Vierailija
8037/10482 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä muistelisin, että tää JCn keikka oli jo tiedossa?

Vierailija
8038/10482 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ollut.

Vierailija
8039/10482 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ollut. JC on stooreissa kysellyt et tuleeko ihmiset paikalle, jos Suomeen tulis keikka

Vierailija
8040/10482 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin osa ole ihan neva hööd koko äijästä. Jokereilla sen sijaan on aktiivinen fanikunta, vaikkei suuri olekaan, joten on ihan sama, vaikkei "kaikki" ole heistä kuulleet. Itse oon toki nyt JC:stä kuullut enkä ymmärrä, miksi kukaan

Noinko luulet? JC:llä on Spotifyssa yli 500 000 kuuntelijaa, Joksuilla vähän vajaa 160 000. Että kumpiko on "neva hööd"?

Ketju on lukittu.