Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
761/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon nyt random viestin UMK 23 ketjusta ja se on olevan tämän päivän johtoajatus!

*kone käy* -> viesti 1135. Ja nyt katsomaam! (Jos on niin paljon)

Vierailija
762/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tässä kahden vaiheella, olisiko K. jatkamassa matkaa sittenkin nyt Sloveniaan. Jotenkin tuo eilinen B:n vastaus sekoitti unokorttipakkaa. Toisaalta ja toisaalta.🤔 

Otetaanpa gallup: Sloveniaan ylös vai  Suomeen tms. alas. 

Olin aikaisemmin ihan varma, että K on vasta talvella menossa Sloveniaan (koska colder months), mutta B:n "see you soon" sekoitti kyllä tätä todella. Jotenkin en usko, että jos vaikka tammikuussa näkisivät, olisi se edes Boitsulle "soon". Äänestin silti että Kärppy palailee kiltisti Suomeen, mutta en nyt olisi kovin hämmästynyt, jos seuraava stoori tulisikin Ljubljanasta. Ei kukaan tainnut Müncheniäkään arvata Espanjan jatkeena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vieläkin vähän naurattaa se, että Joost oli sekä Jerpalle että Boitsulle vähän niinkuin rekvisiittaa tossa kuvassa 😁. Keskittyvät vaan lähettelemään toisilleen rakkaudentunnustuksia ja kuvan kolmatta henkilöä ei noteerata mitenkään eikä edes tägätä.

(Vitsi, vai onko sittenkään 🤪😂)

Joost seuraa niin huonosti näitä, että voi olla ettei edes huomaa. Sillä kun ei ole edes seurannassa yhtään tiliä tällä haavaa.

Vähän hassua tuo kyllä on.

Joostilla oli eilen todella apea postaus. Kova hetki silläkin kun ilmeisesti olisi halunnut sattuneen viedä oikeuteen murra tvyhtiö ei tue asiaa. Vaikeaa hänelläkin.

Vierailija
764/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko B:nin soon niinkun piakkoin vai joksujen soon

Vierailija
765/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen tallaaja olen ja silti muuttofirma hoiti viimeksi mun muuton kokonaan. Joten onko se sit jotain brässäilyä, jos Kärtsä tekis saman? 😂

Sama täällä. Sitä paitsi, jos on mahdollisuus niin eikö ole hyvä kun työllistää muita, laittaa ns. rahan kiertämään.

Vierailija
766/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tiedä 😂

Vierailija
767/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsyllä on pysyvä The Bojan Brainrot ja Boitsulla Suomi/Kärppy Brainrot.

Ja tämä on niin suloista! 😍

Vierailija
768/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/wild-joker-out-pleasures/759682656361381888/im-t…

Tässä tää kenraaliharkka pätkä!

Näkyykö vantaalaista, kuumaa blondia ripset pitkänä tanssimassa?

Vierailija
769/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vieläkin vähän naurattaa se, että Joost oli sekä Jerpalle että Boitsulle vähän niinkuin rekvisiittaa tossa kuvassa 😁. Keskittyvät vaan lähettelemään toisilleen rakkaudentunnustuksia ja kuvan kolmatta henkilöä ei noteerata mitenkään eikä edes tägätä.

Joost seuraa niin huonosti näitä, että voi olla ettei edes huomaa. Sillä kun ei ole edes seurannassa yhtään tiliä tällä haavaa.

Joostilla oli eilen todella apea postaus. Kova hetki silläkin kun ilmeisesti olisi halunnut sattuneen viedä oikeuteen murra tvyhtiö ei tue asiaa. Vaikeaa hänelläkin.

Siis mitä selität, mikä on hassua? Hän on itse poistanut mahdollisuuden itsensä tägätä. 

Vierailija
770/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ficistä, jossa Jere perii enonsa ja ryhtyy Joksujen manageriksi, tuli viimeinen luku.

Vierailija
771/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan Joost otti tägäys mahdollisuuden pois koska fanit tägäilivät häntä kokoajan. Yksikin fani kymmeniä kertoja päivässä ilmeisesti. Tuo kappale saattoi omalta osalta kyllä koskea kumpaakin ystävää vaikka B läheisemmältä vaikuttaakin. 

Vierailija
772/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse ystävälle laittaisi kuinka en malta odottaa että nähdään pian, jos näkeminen olisi loppuvuodesta tai sen jälkeen. Se olisi ehkä max 2 kuukautta. Veikkaan siis että syyskuussa alkaa tapahtua. Tämä siitä huolimatta että Joksujen soon on mitä on. :D

Toivottavasti ajattelevat seuraajien henkistä hyvinvointia eivätkä vain ykskaks päräytä jotain yhteiskuvaa someen. Eiköhän sieltä jotain tule meidänkin iloksi, kun on niin julkisesti kerrottu että Slovenian reissu tapahtuu. Toi Bojanin kohta broski nähdään enkä pysy pöksyissäni -kommentti hymyilyttää yhä.

Vierailija
773/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/wild-joker-out-pleasures/759682656361381888/im-t…

Tässä tää kenraaliharkka pätkä!

Näkyykö vantaalaista, kuumaa blondia ripset pitkänä tanssimassa?

Jos autolla on lähtenyt ajelee vaikka klo10, niin Suomen aikaa neljältä Boitsun kainalossa, mutta lentsikalla tietty nopeempaa. Riippuu miten lentoja menee.

Vierailija
774/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä selität, mikä on hassua? Hän on itse poistanut mahdollisuuden itsensä tägätä. 

Kai sitä silti olisi voinut toisen mainita. Ei ollut vakava asia. Ei tarvitse suuttua. Itsestä vaan tosiaan vaikutti myös kuten joku muu sanoi ensin, että Joost on kuin joku näkymätön liitännäinen tuossa. 

Vierailija
775/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että B:n soon sanottuna K:lle on oikeasti pian. Faneille viestiessä JO:n soon ei enää tarkoita mitään, on vain vitsi jota käytetään aina.

Vierailija
776/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan Joost otti tägäys mahdollisuuden pois koska fanit tägäilivät häntä kokoajan. Yksikin fani kymmeniä kertoja päivässä ilmeisesti. Tuo kappale saattoi omalta osalta kyllä koskea kumpaakin ystävää vaikka B läheisemmältä vaikuttaakin. 

Höpsistä. Joost on toki K:n kaveri ja on saanut eri kautta K:n julkisia viestejä ja arvostusta, mutta tässä yhteydessä lienee selvää, että biisivalinta ja stoori oli B:lle suunnattu. K:n kommentin nyt viimeistään olisi pitänyt kertoa, kenelle hän viestittelee.

Vierailija
777/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia noihin toisten huomioihin pitää osan vastata niin aggressiivisesti ja tuomitsevasti? Ja lauma tykkäilee perässä. Oikein koulukiusaustouhua 

Vierailija
778/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Joost taitaa myös tärkeä olla Kärdelle. Turha sitä on alkaa kiistämään.  Bojan toki vaikuttaa läheisemmältä kuten sanoin itsekin tuossa. Mutta tuskin se Joostkaan mitätön on kun hänen eteen K taisi tehdä myös aika paljon myös mentaalisesti. Saattaa tukea edelleen ja eilen ennen tuota bostausta oli Joostilla aika apea meininkiä. 

Vierailija
779/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöntäisi mokansa ja antaisi olla. 

Vierailija
780/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöntäisi mokansa ja antaisi olla. 

Asiahan ei ollut noin yksinkertainen. 

Ketju on lukittu.