M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanpas porukalla pyyntö, että Sanoma antaisi vanhan ketjun lukittuna takaisin:
Miksi ihmeessä. Miksei tää kelpaa. En minä ainakaan laita
Luitko mun tekstiä? "Antaisi vanhan ketjun lukittuna takaisin". Se on poistettu nyt kokonaan, kun vaihtoehto olisi vain lukita se.
Oikeasti??? Poistettu kokonaan? Täh? Miksi ihmeessä? Oliko siellä jotain arkaluonteista, onko joku käynnistänyt tutkinnan tms.
Sieltä on poistettu kaikki muutkin aiheen vanhat ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkas Käärijällä on ne muuttohommat. Vai tekeekö senkin joku muu ja herra vain liukuu sitten punaviinilasi kädessä valmiiseen asuntoon.
Mä ainakin oletan näin 😄 Ehkä kuitenkaan Bojan-kylttiä ei anna kenenkään muuttomiehen hyppysiin 🤔
Kyllähän tuonne Carpet Diemin tanssijoiden joukkoon yksi Taskuvenus mahtuu...soon soon 🤡
Vierailija kirjoitti:
Mua vieläkin vähän naurattaa se, että Joost oli sekä Jerpalle että Boitsulle vähän niinkuin rekvisiittaa tossa kuvassa 😁. Keskittyvät vaan lähettelemään toisilleen rakkaudentunnustuksia ja kuvan kolmatta henkilöä ei noteerata mitenkään eikä edes tägätä.
(Vitsi, vai onko sittenkään 🤪😂)
Mä taas oon samaa mieltä kun joku eilen kirjoittanut, että B ois kyllä hyväkäytöksisenä ihmisenä tägännyt, jos se mahdollista olisi. Ei hän typerä ole, vaikka silmiä oiskin vaan Jerpalle 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tässä kahden vaiheella, olisiko K. jatkamassa matkaa sittenkin nyt Sloveniaan. Jotenkin tuo eilinen B:n vastaus sekoitti unokorttipakkaa. Toisaalta ja toisaalta.🤔
Otetaanpa gallup: Sloveniaan ylös vai Suomeen tms. alas.
Uskon että Suomeen tulevat, mutta olisin kovin iloinen, jos määränpää olisikin Slovenia. Bojanin soon sai kumminkin miettimään, että ehkä näkevät jo syys- tai lokakuun aikana.
Mä en myöskään usko, että on nyt, koska JO:lla voi olla levytyskiireitä tulevina päivinä. Sen sijaan B:n soonin takia uskon myös ettei tarvi odottaa niihin kylmempiin kuukausiin asti. Voihan olla että K ei tällä kertaa lähde lomallaan mihinkään kaukomatkalle, vaan pysyy Euroopassa kun säät on vielä syyskuussa tosi kivat. Viimeinen keikkahan on Espanjassa, niin sinne olis helppo jäädä lomailemaan ja sitten vähän myöhemmin käydä Sloveniassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The best thing that ever happened to me. 💚
* uno reverse card *
Ihanasti sanottu molemmilta 💙💚
Voi kun joku fandom taiteilija tekis näille K/JO UNO kortit!
Huippu idea! Mitäs olis missäkin kortissa?
Ykkösessä Härtsä, Kakkosessa Nace & Jan, Kolmosessa Daltonit...?
Kakkosessa Boitsu ja Kärppy, nelosessa CCC tanssijat, vitosessa JO, kutosessa Kärppy ja JO.
Ihan tavallinen tallaaja olen ja silti muuttofirma hoiti viimeksi mun muuton kokonaan. Joten onko se sit jotain brässäilyä, jos Kärtsä tekis saman? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin ajatukseen, että ihanaa kun Kärtsä on saanut olla ihan Jerppana Vantaalta tuolla Adelen konsertissa 🤩 Ja laatuaikaa broidin kanssa.
Joku fani on sen Munchenissäkin bongannut, Kärpyn tägätyissä on fanikuva.
No ei kuitenkaan niin kuin esim Tapiolassa, kun tuli hetkeksi katsomaan yleisöön Blindei,b Channelliä, niin ei saanut hetken rauhaa.
Hei, se oli laulaja Janna. Ehkä fanikin, mutta myös kollega.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin ajatukseen, että ihanaa kun Kärtsä on saanut olla ihan Jerppana Vantaalta tuolla Adelen konsertissa 🤩 Ja laatuaikaa broidin kanssa.
Joku fani on sen Munchenissäkin bongannut, Kärpyn tägätyissä on fanikuva.
No ei kuitenkaan niin kuin esim Tapiolassa, kun tuli hetkeksi katsomaan yleisöön Blindei,b Channelliä, niin ei saanut hetken rauhaa.
Hei, se oli laulaja Janna. Ehkä fanikin, mutta myös kollega.
Nyt ei puhuta stooreista vaan Kärpyn tägätyistä. Sieltä löytyy fanikuva, ei todellakaan Jannan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanpas porukalla pyyntö, että Sanoma antaisi vanhan ketjun lukittuna takaisin:
Miksi ihmeessä. Miksei tää kelpaa. En minä ainakaan laita
Luitko mun tekstiä? "Antaisi vanhan ketjun lukittuna takaisin". Se on poistettu nyt kokonaan, kun vaihtoehto olisi vain lukita se.
Oikeasti??? Poistettu kokonaan? Täh? Miksi ihmeessä? Oliko siellä jotain arkaluonteista, onko joku käynnistänyt tutkinnan tms.
Sieltä on poistettu kaikki muutkin aiheen vanhat ketjut.
Voi paska. Mun vanhaan sieluuni koskee. On kai UMK23 vielä!?
No löytyyhån näitä!! Säikäytitte jo
https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketju
Joku on tehnyt CCC-sokerikulhon, söpö!
https://www.tumblr.com/iluvhollands/759681788975218688/i-made-a-cha-cha…
https://www.tumblr.com/wild-joker-out-pleasures/759682656361381888/im-t…
Tässä tää kenraaliharkka pätkä!
Mun mielestä Kärtsyli joi eilen kokista. Siellä keikalla joi tuopista. Ja altaalla myöskin, vaikka viinilasi. Se oli niin tumman väristä ja samannäköistä kuin tuopista juotu.. Ja siis ihan sama mitä joi.
Andersille vissiin kaapistatulo oli niin kiva juttu, että sen piti tuhota koko aiempi työuransa aloittaakseen uuden elämän
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ainoa. Yhtäkään Loverpoolin iteraatiota ei ole enää, ja niitä nyt on ainakin kolme ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Kärtsyli joi eilen kokista. Siellä keikalla joi tuopista. Ja altaalla myöskin, vaikka viinilasi. Se oli niin tumman väristä ja samannäköistä kuin tuopista juotu.. Ja siis ihan sama mitä joi.
Ei se tunnu sulle kyllä ihan sama olevan. Eiköhän hän ihan drinkkiä juonut pari yötä sitten stoorissaan jne. Kai nyt aikuinen mies saa alkoholia juoda lomamatkalla.
Bojanin virnuilu kun Suomi mainittu:
https://www.tumblr.com/korvessa/759681593858277376/open-book-when-it-co…
Vierailija kirjoitti:
Tää jäi ainoana kai.
Poliisille taisi mennä joo. Kaikkien IP.osoitteet tutkitaan.