M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanpas porukalla pyyntö, että Sanoma antaisi vanhan ketjun lukittuna takaisin:
Miksi ihmeessä. Miksei tää kelpaa. En minä ainakaan laita
Luitko mun tekstiä? "Antaisi vanhan ketjun lukittuna takaisin". Se on poistettu nyt kokonaan, kun vaihtoehto olisi vain lukita se.
Kyllä sinä noita kuvia ja videoita tulet saamaan ihan kuule tähänkin ketjuun ja niitä on some täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanpas porukalla pyyntö, että Sanoma antaisi vanhan ketjun lukittuna takaisin:
Luitko mun tekstiä? "Antaisi vanhan ketjun lukittuna takaisin". Se on poistettu nyt kokonaan, kun vaihtoehto olisi vain lukita se.
Kyllä sinä noita kuvia ja videoita tulet saamaan ihan kuule tähänkin ketjuun ja niitä on some täynnä.
Mua ei ne kiinnostakaan yhtään, ainoastaan käydyt keskustelut. Niitäpäs ei ole muualla. Niiih.
Ihana Bojere 💕 Tää taiteilija tekis kyllä varmaan ihanat UNO kortit 😊
https://www.tumblr.com/tulinentuherrus/759358485862465536/the-sleep-wat…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The best thing that ever happened to me. 💚
* uno reverse card *
Ihanasti sanottu molemmilta 💙💚
Voi kun joku fandom taiteilija tekis näille K/JO UNO kortit!
Huippu idea! Mitäs olis missäkin kortissa?
Ykkösessä Härtsä, Kakkosessa Nace & Jan, Kolmosessa Daltonit...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis tänäänkö on Jokerihommia Sloveniassa? Monelta? Että tietää olla valmiina.
8:00 PM 10:30 PM / Farewell Game: I Feel Slovenia Night of the Dragon (Stožice Arena)
The farewell match and Fridays gala event will also be broadcast live on TV.Näyttäisi tulevan suorana RTV:n ykköskanavalta. Pystysiköhän katsomaan Suomesta käsin? 🤔 Eikös jotkut onnistuneet katsomaan Joksujen Stožicen konserttitaltiointia tuolta mutta en muista miten. Itse en saanut sitä toimimaan.
Nyt näkyy ykköskanava ainakin itselläni, ensin ei näkynyt vaan tuli joku teksti ruutuun. Aiemminkin olen jotain tuolta katsonut, en muista oliko tuo keikka vai mikä. Ja tämä siis osoitteessa https://www.rtvslo.si/tv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin ajatukseen, että ihanaa kun Kärtsä on saanut olla ihan Jerppana Vantaalta tuolla Adelen konsertissa 🤩 Ja laatuaikaa broidin kanssa.
Joku fani on sen Munchenissäkin bongannut, Kärpyn tägätyissä on fanikuva.
Tarjoilija ravintolassa.
Mua vieläkin vähän naurattaa se, että Joost oli sekä Jerpalle että Boitsulle vähän niinkuin rekvisiittaa tossa kuvassa 😁. Keskittyvät vaan lähettelemään toisilleen rakkaudentunnustuksia ja kuvan kolmatta henkilöä ei noteerata mitenkään eikä edes tägätä.
(Vitsi, vai onko sittenkään 🤪😂)
Vierailija kirjoitti:
Mua vieläkin vähän naurattaa se, että Joost oli sekä Jerpalle että Boitsulle vähän niinkuin rekvisiittaa tossa kuvassa 😁. Keskittyvät vaan lähettelemään toisilleen rakkaudentunnustuksia ja kuvan kolmatta henkilöä ei noteerata mitenkään eikä edes tägätä.
Tyhmä vitsi ainakin
Vierailija kirjoitti:
He only has eyes for Käärijä.
Bojanbojanbojanbojan.
💙💚
Vierailija kirjoitti:
No se on vähän sama kuin Norja ja Ruotsi Nordic tourilla eli Suomi kiertuueella :D Bojanin piti laittaa päälleen rekvisiitaksi vielä ruotsalaisten tyttöjen fanipaidan :D
Vierailija kirjoitti:
Paha sitä.on tägätä, kun on poistsnut kerran sen mahdollisuuden. Enkä mä miellä, etteikö toi Kärtsän kommentti olisi yhtä lailla Joostillekin.
Vierailija kirjoitti:
Joostia ei voi tägätä
Bojan on niin perusteellinen. Hän ystävällisesti laittoi vielä tiedoksi oman instansakin kautta niille jotka ei Petran tiktokkia nähneet, että suunnitelmia on ja soon nähdään. 😄
Minä olen tässä kahden vaiheella, olisiko K. jatkamassa matkaa sittenkin nyt Sloveniaan. Jotenkin tuo eilinen B:n vastaus sekoitti unokorttipakkaa. Toisaalta ja toisaalta.🤔
Otetaanpa gallup: Sloveniaan ylös vai Suomeen tms. alas.
Kazina viimeinen instastoori pätkä kenraaliharkoista. Kris on saatu paikalle!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tässä kahden vaiheella, olisiko K. jatkamassa matkaa sittenkin nyt Sloveniaan. Jotenkin tuo eilinen B:n vastaus sekoitti unokorttipakkaa. Toisaalta ja toisaalta.🤔
Käykö tuohon myös syyskuun aikana "nyt kohtaan"? Koska se on aika pian.
Milloinkas Käärijällä on ne muuttohommat. Vai tekeekö senkin joku muu ja herra vain liukuu sitten punaviinilasi kädessä valmiiseen asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti??? Poistettu kokonaan? Täh? Miksi ihmeessä? Oliko siellä jotain arkaluonteista, onko joku käynnistänyt tutkinnan tms.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että Suomeen tulevat, mutta olisin kovin iloinen, jos määränpää olisikin Slovenia. Bojanin soon sai kumminkin miettimään, että ehkä näkevät jo syys- tai lokakuun aikana.