Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
681/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siitä ei ole mitään fanikuvia/tägäyksiä kun oli katsomassa Blind c:A? Kenen kanssa oli siinä, oliko tm ees mukana?

Koska kieltäytyi kuvista. 

- suht lähellä ollut 

Lisäys tähän: Kärtsä myös vastaili aika lyhyesti jutusteluihin ja musta oli selvää, että olisi halunnut keskittyä katsomaan keikkaa. Muut krewn porukasta jota siinä oli eivät kyllä vastanneet sitä vähääkään ja tuli vähän sellainen fiilis, että heitä kyrsi toi tilanne vielä enemmän. Varmaan ottaa heitä päähän kun tietävät, että K haluaisi olla rauhassa ja ovat sen verran tiukkoja sitten noissa tilanteissa että eivät ole vaan ystävällisen kohteliaita. Mikä on hyvä. 

Oliko ne siis ihan aikuisia ihmisiä, miehiä naisia jne.? Ei vaan riitä ymmärrys asiaan.

Vierailija
682/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siitä ei ole mitään fanikuvia/tägäyksiä kun oli katsomassa Blind c:A? Kenen kanssa oli siinä, oliko tm ees mukana?

Koska kieltäytyi kuvista. 

- suht lähellä ollut 

Lisäys tähän: Kärtsä myös vastaili aika lyhyesti jutusteluihin ja musta oli selvää, että olisi halunnut keskittyä katsomaan keikkaa. Muut krewn porukasta jota siinä oli eivät kyllä vastanneet sitä vähääkään ja tuli vähän sellainen fiilis, että heitä kyrsi toi tilanne vielä enemmän. Varmaan ottaa heitä päähän kun tietävät, että K haluaisi olla rauhassa ja ovat sen verran tiukkoja sitten noissa tilanteissa että eivät ole vaan ystävällisen kohteliaita. Mikä on hyvä. 

Oliko ne siis ihan aikuisia ihmisiä, miehiä naisia j

Aikuisia ja naisoletettuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En oo sit kirjoittanut yhtäkään noista provosoivista viesteistä tähän ketjuun. Eli täällä tosiaankin ON muita kirjoittajia, jotka koittavat vetää ketjun fiilistä alas."

Hyvä ihminen toi sun viestisi on nimenomaan provosoiva, minkä laitat yhä uudelleen. Etkö oikeesti siis näe, miksi se ei ole normaalia keskustelua? Se on fiiliksen vetämistä alas ja suoraan sanottuna trollaamista myös. 

Vierailija
684/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että parhaiten Krewsta on julkisuuden kanssa sinut Kärtsä, Härtsä ja Mikke. Muut jäsenet on nähneet parhaaksi pysyä sivussa ja siinä ei todellakaan ole mitään pahaa. Toki esimerkiksi Allun faijan postaukset ja kommentit ovat ihania!

Vierailija
685/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A ei  edes tajua, et vetää ketjun tunnelmaa alaspäin.

Vierailija
686/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän taas nätisti, että älkää ruokkiko trollia. Ohi vaan, ei peukkuja, ei vastauksia. Pidetään tää ketju mukavana! Ei se yksin pysty tappelemaan.

Taas yhtä päivää lähempänä sitä mikä tapahtuu soon kahden toisiaan rakastavan ja ikävöivän välillä 💚💙😊

Vierailija
687/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En oo sit kirjoittanut yhtäkään noista provosoivista viesteistä tähän ketjuun. Eli täällä tosiaankin ON muita kirjoittajia, jotka koittavat vetää ketjun fiilistä alas."

Hyvä ihminen toi sun viestisi on nimenomaan provosoiva, minkä laitat yhä uudelleen. Etkö oikeesti siis näe, miksi se ei ole normaalia keskustelua? Se on fiiliksen vetämistä alas ja suoraan sanottuna trollaamista myös. 

No joo, se oli ainoa, ja siis harmi, että se veti jonkun fiilistä alaspäin. Se vaan, että trolli, joka poistaa asiallisia viestejä aiheuttaa halun pistää ne takaisin. 

En ymmärtänyt, että se voi haitata jonkun fiiliksiä. 

Aito

Vierailija
688/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A ei  edes tajua, et vetää ketjun tunnelmaa alaspäin.

Ai minäkö yksin? Ainoa tunnelmaa latistava viestikö oli se minun? Kukaan muu ei häiritse täällä?

Vierailija
689/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, se oli ainoa, ja siis harmi, että se veti jonkun fiilistä alaspäin. Se vaan, että trolli, joka poistaa asiallisia viestejä aiheuttaa halun pistää ne takaisin. 

Aito

Viesti ei ollut asiallinen. Voi kun oppisit joskus kirjoittelemaan kivasti vetämättä aina överiksi mm. tuomalla ylimääräisiä ihmisiä mukaan. Koska sulla on joskus ihan kivoja juttuja, mut sit ne menee pilalle kun on pakko päästä huutelemaan sääntöjen vastaisesti. 

Vierailija
690/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ne kaikki tärkeimmät koottuna 🥹

https://www.tumblr.com/korvessa/759619853376192512?source=share

Vierailija
691/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito

Viesti ei ollut asiallinen. Voi kun oppisit joskus kirjoittelemaan kivasti vetämättä aina överiksi mm. tuomalla ylimääräisiä ihmisiä mukaan. K

Miten niin ei ollut asiallinen? Onhan. Se on mun mielipide ja näkemys ja varmaan monen muunkin. Esim omakohtaisesti sen, jolle oli käynyt samoin. 

Vierailija
692/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko lopettaa jankutus ihan kaikkien trollien ja ankeuttajien kanssa samantien. Ihan sama kirjoittavatko nimimerkillä vai ei, mutta jos kuulostaa negistelyltä ja trollaukselta niin ohi vaan.

Vierailija
693/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä jaksa tällaisella anonyymillä keskustelupalstalla miettiä, että mitäpä jos K lukee näitä. Tuskinpa lukee ja jos lukee niin oma on asiansa, jos ihmisten vilpittömät ajatukset hänen elämästään satuttaa. Silloinhan hän ei ois käsitellyt asiaa ja se ei ole muiden vastuulla vaieta vaikeasta asiasta.

Tämä nyt kuulostaa siltä kuin viis veisaisin hänen tunteistaan. Tietenkin välitän niistä, mutta mä uskon, ettei hän lue tätä ketjua. Se ei tee siitä mitä mä sanoin tarkoituksellista ilkeyttä, koska en menisi sanoman asiaa hänelle. Enkä veisi netistä hänen eteensä. 

Minä myös peilaan puheissani täällä keskustelupalstalla heidän vaiheitaan elämään yleensä, en mieti tarkasti koskeeko kaikki heidän tilannettaan. 

Aito

Vierailija
694/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ihmeen riksalla ne veljet on tuolla liikenteessä 😅

Mun Googlemaps ei kerro kauanko kestää ajaa rikšalla Munchenistä Ljubljanaan 🥲

Päivän paras!

T. Ei PP-jankaaja

Vierailija
695/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä jaksa tällaisella anonyymillä keskustelupalstalla miettiä, että mitäpä jos K lukee näitä. Tuskinpa lukee ja jos lukee niin oma on asiansa, jos ihmisten vilpittömät ajatukset hänen elämästään satuttaa. Silloinhan hän ei ois käsitellyt asiaa ja se ei ole muiden vastuulla vaieta vaikeasta asiasta.

Tämä nyt kuulostaa siltä kuin viis veisaisin hänen tunteistaan. Tietenkin välitän niistä, mutta mä uskon, ettei hän lue tätä ketjua. Se ei tee siitä mitä mä sanoin tarkoituksellista ilkeyttä, koska en menisi sanoman asiaa hänelle. Enkä veisi netistä hänen eteensä. 

Minä myös peilaan puheissani täällä keskustelupalstalla heidän vaiheitaan elämään yleensä, en mieti tarkasti koskeeko kaikki heidän tilannettaan. 

Aito

Mun mielestä nimenomaan kannattaa miettiä, onko tää nyt todella sellainen kommentti, jonka haluaisin henkilön näkevän. 

Vierailija
696/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito

Siinä olet oikeassa, että kukaan ei voi tietää, että mikä näistä jutuista loukkaa K:ta. Voi olla että koko ketju loukkaa. 

Vierailija
697/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito

Mun mielestä nimenomaan kannattaa miettiä, onko tää nyt todella sellainen kommentti, jonka haluaisin

Itse suollatte täällä vaikka mitä p*skaa. Turha siis yhtään syytellä muita. 

Vierailija
698/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoin jo viime kesänä, että Bojan on sille emotionaalisesti merkittävämpi ihminen kuin NM tai varmaan kukaan nainen ikinä tulee olemaan. K:ta on loukattu pahasti eikä se enää usko mihinkään elämän mittaisiin unelmiin ja suunnitelmiin yhdenkään naisen kanssa. 

Mun teksti on sikälikin oikeutettu, että "you are the best thing that ever happened to me"

You, you are my universe and I, I just wanna put you first 💗💗💗

You, you are my universe and I, I just wanna put you first 💗💗💗

Vierailija
699/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito

Ohis. Kirjoitat tosi hyvin ja osaat perustella mielipiteesi. Joskus toivoisin, että sulle vastaavat osaisivat myös. 

Vierailija
700/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneltakos Carpet Diemit tänään Sloveniassa soi?

Ketju on lukittu.