M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju hiljeni levyn julkistamisen jälkeen joten tuli mieleen, että olikohan albumihypetyksen takana aivotonta teiniä esittänyt maksettu tyyppi?
Aika menee nyt sitä albumia kuunnellessa.
Tämä, plus kaikkien haastattelumatskujen katsominen muun elämän ohessa. Ja Autiomaan videota aina välillä. Ei tässä ehdi kirjoitella nyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tota metallisesti vahvistettu överiautotunea jaksaa kuulla. On kuin paarma surisisi mikrofonin kanssa viemäriputkessa.
Lisäksi liikaa joko tekodramaattista avautumista/löyhää tättärää -lyriikkaa.
Olen puhunut.
Siinäpä se sanoit, kuuntelin tuon Autiomaan ja tekodramaattisuus kuvaa sitä hyvin. Autotune aivan hirveä.
Mä en kans tykkää yhtään tosta autotunesta. Esim toi banaanibiisi on kammottava :/ ja tulee mieleen se yks umk ehdokas joitain vuosia sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoittaja tuntuu lähinnä yrittäneen keksiä jotain nokkelaa sanottavaa siinä kuitenkaan onnistumatta
Tuntuu olevan vähän niinku ton Seppäsen juttu.
Ajatelkaa jos Arttu Seppänen olisikin Seppäsen Eskon paha kaksoisveli. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tota metallisesti vahvistettu överiautotunea jaksaa kuulla. On kuin paarma surisisi mikrofonin kanssa viemäriputkessa.
Olen puhunut.
Siinäpä se sanoit, kuuntelin tuon Autiomaan ja tekodramaattisuus kuvaa sitä hyvin. Autotune aivan hirveä.
Mä en kans tykkää yhtään tosta autotunesta. Esim toi banaanibiisi on kammottava :/ ja tulee mieleen se yks umk ehdokas joitain vuosia sitten
Autiomaa menee siitä vähän pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut.
Autiomaa menee siitä vähän pilalle.
Minusta noissa muissa biiseissä ei samalla lailla haittaa (jonkin verran joissain kohdissa, mutta ei liikaa), mutta Autiomaahan se ei vain omasta mielestäni sovi ja en sitä pysty kuuntelemaan ja se on harmi.
Autiomaassa on näennäisen monotonisuuden alla yllättävän hieno melodia, jota jaksaa kuunnella vaikka päivän putkeen eikä haittaa vaikka jää soimaan päähän, kun siinä on sen verran vaihtelua.
Onhan nämä nykyajan sanoitukset yksinkertaisia, tyyliin pitää rimmata sillata jotta voidaan grillata. Siksi se arvostelu on niin rajua kun lisätään vielä autotune siihen.
Ihmiset kuitenkin haluaa ja tykkää kuunnella, mutta kriitikot eivät voi hypettää ja ihan tavallaan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Autiomaassa on näennäisen monotonisuuden alla yllättävän hieno melodia, jota jaksaa kuunnella vaikka päivän putkeen eikä haittaa vaikka jää soimaan päähän, kun siinä on sen verran vaihtelua.
Ihan mielenkiinnosta, mitä soitinta soitat?
Tuntuu, että viisuvuodesta jäänyt käteen lähinnä katkeruus ja tyhjyys. Ja vaikka K kuinka esittää, ettei tunnu missään niin selvästi media ja ihmisten kommentit menneet ihon alle. Koko albumi pelkkää rutinaa siitä, kuinka huonosti häntä kohdeltu ja terapiakin, missä kantsis varmaan ihan oikeasti käydä, ihan paskaa. Että semmosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että viisuvuodesta jäänyt käteen lähinnä katkeruus ja tyhjyys. Ja vaikka K kuinka esittää, ettei tunnu missään niin selvästi media ja ihmisten kommentit menneet ihon alle. Koko albumi pelkkää rutinaa siitä, kuinka huonosti häntä kohdeltu ja terapiakin, missä kantsis varmaan ihan oikeasti käydä, ihan paskaa. Että semmosta.
Onpa erikoinen tulkinta, itselleni ei yhtään tuollainen fiilis levystä jäänyt. Tietenkin jokainen kuuntelija tulkitsee biisejä omista lähtökohdistaan ja tunnemaailmastaan. Mutta joka tapauksessa on hyvä, että K tunnistaa ja käsittelee omat tunteensa musiikin kautta. Liian moni suomalainen ei sitä osaa tehdä ja purkaa ahdistustaan mm. haukkumalla julkkiksia netissä. Se on todella epätervettä ja surullista.
Autiomaan musavideon toinen henkilöhän on ihan kuin se kriitikko joka ei yrittänytkään kuunnella, vaan luovutti ja lähti tupakalle. Ne videolla heijastetut artikkelitkin sopii ko. henkilöön, kun kuuntelemisen sijaan vaan ylpeänä esittelee ja hakee huomiota omille teksteilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut.
Onneksi saadaan kohta Joker Outin hyvällä maulla ja ammattitaidolla tehty levy.
Onpas Joksufanit katkeria K:n menestyksestä jos tätä palstaa on uskominen. Ikävä kun K on Joksuja todella paljon tukenut. Ei toisen menestyksestä kannata olla kateellinen. Joksuilla oli Viisuissa samanlainen tilaisuus menestyä kuin K:lla eikä K:n suosio ole Joksuilta pois millään tavalla.
Kärtsä Suomipopilla kolmesta eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut.
Onpas Joksufanit katkeria K:n menestyksestä jos tätä palstaa on uskominen. Ikävä kun K on Joksuja todella paljon tukenut. Ei toisen menestyksestä kannata olla kateellinen. Joksuilla oli Viisuissa samanlainen tilaisuus menestyä kuin K:lla eikä K:n suosio ole Joksuilta pois millään tavalla.
Tämä. Joku näyttää olevan todella ärsyyntynyt K:n levystä. Oikein kihisee katkeruuttaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut.
Kommentti, johon vastasit, taisi kylläkin olla jonkinlaista ironiaa. Itse fanitan sekä Kärtsää että Joksuja, enkä pidä kummankaan mollaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut.
Tämä. Joku näyttää olevan todella ärsyyntynyt K:n levystä. Oikein kihisee katkeruuttaan 😂
Kostaa Bluza mv:n kritiikkiä nyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut.
Ite oon Joksu fani ja oon tykännyt Kärtsän uudesta albumista. Ei taas tarvitse yleistää, jos pari tyyppiä on jotain kirjoittanut
Ihania noi kaikki kommentit Kärtsän uusien biisien alla yt:ssa. 🥺 Mitä olen somessa seurannut niin kaikki fandomin kommentit ovat olleet positiivisia. Heillehän K musiikkia tekee, joten voi olla tyytyväinen. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhunut.
Kommentti, johon vastasit, taisi kylläkin olla jonkinlaista ironiaa. Itse fanitan sekä Kärtsää että Joksuja, enkä pidä kumman
Mä en kyllä voi uskoa että voi yleistää noin että joksufanit olis katkeria, ehkä joku yksittäinen muutenkin kaikesta katkera. Itse en ole ollenkaan Kärtsäfani, mutta hänen menestyksensä ei ole multa eikä todellakaan Joker Outilta millään tavalla pois, ja siellähän on B kovasti tukenut Kärtsän levynjulkaisua ihan julkisestikin. Ja vaikka en ole Kärtsäfani, kuuntelin silti albumin aamutuimaan kokonaan mielenkiinnosta ja tykkäsin kyllä mm. Ready to Go biisistä ja varmaan tulee uudelleenkin kuunneltua :).
Mitä niissä sanoituksissa on analysoimista?