Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
5421/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa kyllä nähdä, mitkä albumin biiseistä nousevat tuonne Kärtsän tämän hetken kuunnelluimpiin Spotifyssä.

Villi veikkaus: Autiomaa on ykkönen. Skit viimeinen.

Hahah, 

Mä jatkan veikkausta: Ready to go nousee melko korkealle K:n spottarissa koska se on hyvän biisin lisäksi avausraita. 

Paitsi ilmaisessa Spotifyssä tää järjestys on ihan sekaisin.

Vierailija
5422/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa kyllä nähdä, mitkä albumin biiseistä nousevat tuonne Kärtsän tämän hetken kuunnelluimpiin Spotifyssä.

Villi veikkaus: Autiomaa on ykkönen. Skit viimeinen.

Hahah, 

Mä jatkan veikkausta: Ready to go nousee melko korkealle K:n spottarissa koska se on hyvän biisin lisäksi avausraita. 

Paitsi ilmaisessa Spotifyssä tää järjestys on ihan sekaisin.

Mobiilissa voi olla, koneella ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5423/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte, mutta Seppänen on tehnyt osuvia huomioita uudesta levystä ja sen biiseistä. Esim. lavaesityksenä sekava ruoska on biisinä hahmoton ja sen kertsi on laskelmoitu, kuten Seppänen tiivistää.

Tietysti olisi mukavaa (mutta ei uskottavaa) jos kriitikko kiittelisi, kuinka kivaa on, kun ikoninen Ruoskakin on otettu mukaan albumille.

Vierailija
5424/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luukuttanut koko päivän nonstoppina kaikkia biisejä🤩 ja just tuli ilmoitus et voin noutaa postista cd:n niin saan luukuttaa levyä myös vanhassa autossani työmatkat😍

Vierailija
5425/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin vasta nyt sen YLE Xn haastattelun. Olikohan pieni heitto HSn kritiikkiin, kun sanoi,  että Autiomaa-kappaleessa ei ryypätä eikä olla krapulassa. Niistähän HSn kriitikon mielestä kaikki kappaleet kertoo. Lisäksi vielä heitti, että oltiin kyllä tietysti kännissä, kun se biisi tehtiin. Ja nauroi Kärtsämäisesti päälle.

Vierailija
5426/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mitä sanotte, mutta Seppänen on tehnyt osuvia huomioita uudesta levystä ja sen biiseistä. Esim. lavaesityksenä sekava ruoska on biisinä hahmoton ja sen kertsi on laskelmoitu, kuten Seppänen tiivistää.

Tietysti olisi mukavaa (mutta ei uskottavaa) jos kriitikko kiittelisi, kuinka kivaa on, kun ikoninen Ruoskakin on otettu mukaan albumille.

Itse olisin halunnut, että nää yhteisbiisit jää pois.

Vierailija
5427/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut aikoinaan musiikkiarvosteluita erääseen lehteen, enkä ymmärrä, millainen on laskelmoitu kertsi. Sellainen, että biisistä halutaan tehdä hitti? Tällä perusteella vaikkapa iso osa Beatlesin kappaleista on laskelmoituja. Miksi Ruoskan kertsi on laskelmoidumpi kuin jonkun muun kappaleen?

Vierailija
5428/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin vasta nyt sen YLE Xn haastattelun. Olikohan pieni heitto HSn kritiikkiin, kun sanoi,  että Autiomaa-kappaleessa ei ryypätä eikä olla krapulassa. Niistähän HSn kriitikon mielestä kaikki kappaleet kertoo. Lisäksi vielä heitti, että oltiin kyllä tietysti kännissä, kun se biisi tehtiin. Ja nauroi Kärtsämäisesti päälle.

Ihan mahtava heitto🤣

Vierailija
5429/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon luukuttanut koko päivän nonstoppina kaikkia biisejä🤩 ja just tuli ilmoitus et voin noutaa postista cd:n niin saan luukuttaa levyä myös vanhassa autossani työmatkat😍

Eihän ne levyt kai vielä ole saatavilla?

Vierailija
5430/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä saat Seppänen ihan vapaasti kritisoida millä tahansa perusteilla mitä haluat, mutta sun pitää myös silloin kestää sen että muutkin saa vapaasti kritisoida kirjoituksiasi.

Vierailija
5431/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CD on, LP tulee vasta parin kuukauden päästä.

Vierailija
5432/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levykauppa äxästä tilasin.

Vierailija
5433/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CD on, LP tulee vasta parin kuukauden päästä.

Juu cd:n tilasin, lp-levyä olis vähän haasteellista kuunnella autossa🤭

Vierailija
5434/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että viisuvuodesta jäänyt käteen lähinnä katkeruus ja tyhjyys. Ja vaikka K kuinka esittää, ettei tunnu missään niin selvästi media ja ihmisten kommentit menneet ihon alle. Koko albumi pelkkää rutinaa siitä, kuinka huonosti häntä kohdeltu ja terapiakin, missä kantsis varmaan ihan oikeasti käydä, ihan paskaa. Että semmosta.

Siis sinulle? Se valitettavasti näkyy. 

Vierailija
5435/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, minä ostin vaan osan kappaleista i Tunes.

Vierailija
5436/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku kertsi voi olla edes laskelmoitu? K, Joksut ja jokainen kaupallinen artisti toivoo, että niiden musiikkia kuunnellaan. Eri asia on jotkut taideprojektit. Ymmärrän, että joku ei tykkää Ruoskasta, mutta ei se ole sen laskelmoidumpi kuin Bluza tai Loreenin biisitkään. Omia preferenssiä ei kannattaisi muotoilla faktoiksi kun se puolueellisuus vain näkyy. Jos K haluaisi laskelmoida tekisi perusräp tai pop biisejä eikä alt räppiä. 

Vierailija
5437/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän ig tägäyksissä ainakin Tampereen ja Lahden äxät mainosti uutuuslevyjä mm. Kärtsää kuvien kera eli voi mennä ihan hakemaan.

Vierailija
5438/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikmanin osuus ja mukaan ottaminen on sitä laskelmointia.

Vierailija
5439/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Tosta collabista sovitiin jo ennen kuin K oli edes voittanut UMK ja ekat versiot tehtiin silloin. Aika pitkän tähtäimen laskelmointia täytyis olla, kun osasi ennustaa "tähtien asennon" oikein eli että siitä olisi jotenkin hyötyä yli vuosi myöhemmin. 

Vierailija
5440/10482 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen (ja muun maailman) listat pursuavat biisejä, joissa on kaksi eri artistia yhdessä. Aivan erityisen paljon näitä on usein rap-albumeilla, Kärtsällä ainoastaan kaksi. Miksi yhtäkkiä Ruoska on jotenkin erityisen laskelmoitu?

Ketju on lukittu.